KORKMAZ: Tyjo nebyly, respektive uz jsem mel 4 zimaky z predchoziho auta v rozmeru na tohle, ktery byly lehce jety, novy by staly asi osmicku vsechny 4 od dobry znacky (nokian, etc), coz by bylo cca 200 korun mesicne, plus par prehazovani, coz jsem mel taky vetsinove zadarmo, rozpocitane muzes pripocitat 100 korun mesicne. Gumy co tam byly z vyroby mely jeste minimalne dve sezony pred sebou, s tim rocnim najezdem se tomu ani nedivim. :-)
OL byl nekde kolem sedmicky myslim, ale nevim jak se servisem, kterej by kazdopadne delali podle pokynu vyrobce, coz bude nejaka blbost jako 25k km/dva roky nebo tak neco. :-) Ja to auto nebral uplne uzivatelsky a lowcostove, serivs se delal z presvedceni casteji nez by asi bylo treba, dtto ty brzdy, ty tam klidne mohly do prodeje zustat, kdybych ten prodej vubec planoval dopredu a slo to treba do bazaru (znama potrebovala auto, tak to dostala za cenu tehdy nejlevnejsiho v Ackach). Faktoru co by mohly ovlivnit TCO tam par bylo, kor kdyby se na ne clovek zameril, coz tady nebylo uplne naplanovany.
KALIBAN: pravda, pri nakupu tam byla zvyhodnena cena na skladovku, coz pomohlo, cenikova by byla vyssi.