• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    SOMEONE
    SOMEONE --- ---
    Nema nekdo nahodou tip kde lze vzit na operak tiguan 4x4 za rozumne penize? Vsude jsou same kodiaqy, jenze to je celkem hnusny auto.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KORKMAZ: Superb taky neumí sedan, umí jen liftback. Což bude důvod, proč není Prase v sedanu – tím, že by udělali Passata v liftbacku, by možná až moc okatě přiznali, že to je vlastně jen Superb s jiným znáčkem. Plus asi z těch pár zákazníků, co je ještě zajímal Prasát, moc nikdo nechtěl sedana...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    BOBASH: Ano, myslím ty programovatelný čudlíky...a motorizace jsou vlastně shodný, jen liftback tuším nebude moct mít phev a prase neumí sedan, ale to je hojně diskutované.

    Pak je zajímavý, že prase má velký problémy s asistenty, zatímco sup s adaptivními tlumiči. Naopak se to téměř nevyskytuje, sic díly jsou shodný.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KORKMAZ: Co je jinak na ovládání? Kromě toho, že Superb má Smart Dials a Passat ne? Jinak ano, asi bude existovat nějaká motorizace, která je v jednom autě a v druhým ne, ale většinou jsou i ty motorizace stejný.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    B9 a S4 je opravdu formálně stejný, protože NCAP poslal proti zdi jen prase a sup dostal automaticky identický hodnocení. Že je to vlastně dost jiný (řešení ovládání, karosářské varianty, absence nějaký pohonů, jiné nastavení identických dílů a systémů...) je už detail.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SKAFF: V případě minulý generace bys s tím lehkým nesouhlasem měl pravdu. B8 bylo auto na stejný platformě, se stejnýma motorama a podobně, ale vyvíjený samostatně a jinde (ve Volkswagenu).

    B9 byla vyvíjená v Boleslavi spolu se Superbem a nesdílí s ním jen platformu, ale naprostou většinu úplně všeho. Samozřejmě bude pořád pár rozdílů v detailech, jako je (samozřejmě) design, trochu i interiér (jinej je logicky třeba volant) a Volkswagen si možná malinko jinak naladil podvozek. Malinko. A trochu jinej bude třeba software infotainmentu, ne ten základ, ten je taky stejnej, ale Passat bude mít Volkswagení rozložení věcí a design a tak, což mi teda oboje přijde o něco lepší ve Škodovkách.

    Ale jinak je to, na rozdíl od B8 vs. SIII, úplně identický v rozměrech a vlastně v celý kastli mimo vnějších plechů, dtto v interiéru kde se taky liší jen plasty a čalounění na povrchu, ale nic co ovlivňuje rozměry apod., a tak. V podstatě udělali Superba, plácli na něj VW design a nechali to vyrobit na Slovensku.
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    BOBASH: jabko a hruška jsou obě stejně jabko, protože rostou na stejný zahradě. Rohlik i dort - oboje je rohlík - to vyleze ze stejný pekárny ne? Dělám si srandy, a lehce nesouhlasím, ale řešit to nechci:)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SKAFF: Passat je stejně Superb, oboje je to stejná Škodovka.
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    SKAFF: Jo s driveto jsme měli podobný problém... Fakturovali něco, co nebylo ok a řešili to nakonec právníci.
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    Dneska přišel zajímavej libesbrífe, psychopati z Driveta už poslali EPR, z jejich pohledu za přefakturaci nákladů, z mého pohledu za neoprávněně vystavenou fakturu. Za náhradní auto za necelý týden, smradlavej oježděnej golf v sociálu a chtěli za to krásných 20k.

    Nejdřív teda chtěli 20k, pak bubu s právníkem 60k když nezaplatim, teď soudně 30k. Tak jsem zvědavej, kam to povede. Je to dost divně napsaný celý

    https://i.imgur.com/a03TdyR.png
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    SKAFF: To je neveřejný, ale za tu desítku to byl vlastně základ (mhev, ceníkově asi za mega), ale nakonec rline ehybrid kupuju za hotový a dávaj úplně nesmyslný slevy (sic ještě z víc nesmyslnýho ceníku).
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    KORKMAZ: jestli vis o necem na 30k v rlinu 4x4 a nafte tak mi to posli, ja nic nenasel, vsecho jsou nad okolo 15k
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    SKAFF: B9 jsem zkoušel operákovat a bylo to minimálně za 10k aby to bylo použitelný a to se mi moc nelíbilo
    CADDY
    CADDY --- ---
    SKAFF: to hodne subjektivne, mne naopak Superd prijde hezci...a vubec jedno z nejpovedenejsich aut skodovky vubec...i kdyz ctyrka uz neni takova pecka jako trojka, no...
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    SKAFF: to je pro marketéry, protože můžou u výbavy žebrák s 10kkm nájezdem s 10% spoluúčastí a bez DPH psát nesmysly, jako operák od 6999,- Kč / měsíc klidně u Formentora
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    SKAFF: To je pro lidi, co nečtou podmínky a pak se nestačí divit

    Reálně to je klasická marketingová sračka, aby mohli udávat "cena od..."
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    Podivná VW situace. Chtěl jsem B8 passata vyměnit za B9 passata, žádná leasingovka, kterou jsem volal už nedělá VW, protože (dle jejich slov) jsou drahý a nedají se prodat po ukončení OL - vychází jím to červeně. A pokud se dá Passat vidět, tak za nesmyslný ceny. Všichni teď tlačej superby s max výbavou a super cenou, což je nobrainer - jen škoda, že je zvenku hnusnej jak kanál (subjektivně)

    Nepochopim nabídky na OL výhodně za 6999 CZK bez DPH a nájezd je 5000km ročně. Pro koho to je?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam