DUBAS_:
hram to od +/-
JOINED January 23, 2016
Tazko porovnavat vyvoj ... zatial ... popravde za 2 roky mame co?.
4 mapy, par zbrani naviac, par featuriek nic viac ...
Co sa tyka optimalizacie je to skoro to iste (desync sice neni taky strasny ze server je poldna "dole", ale stale je cos je core problem aj samotneho testovania) = opat narazam na shoreline
Druha strana mince, hra je na zaklade inej hry co sa vola Contract Wars.
Z mojej strany ta hra mala byt uz inde, ale chapem ze maju (zrejme) nedostatocny pocet ludi, popr im tam chyba nejaka ta "core" osoba. Aby tahala vyvoj rychlejsie.
Na zaver, zatial je styl vyvoja lepsi ako dayz ... ale kludne sa to moze niekde seknut a koniec.
Zial na facepunch sa to netaha ... a to ma facepunch team o dost mensi !
Z mojej strany je Unity nevhodny engine, ale oni v tom maju skusenosti preto sli do toho. (Velmi vela problemov bolo ked si robili chlapci update engine-u, malo kedy sa toto stane pri UE4, ale tuto temu nechcem riesit lebo engine sa nezmeni)