EATHAT: ja bych s tim souhlasil z pohledu equipu - tam me sere, ze behem prvniho tydne uz lidi behaji jak terminatori, coz drive tak hrozny nebyvalo. Ale na druhou stranu si pamatuju pre-market dobu, kdyz jsi musel grindit nejaky questovy klic s brutalne low spawn chance - bylo to o nervy. Pamatuju si, ze jsem behal dva az tri dny v kuse factorku vicemene s nozem, abych urval jeden z prvnich questovych klicu od resortu ve skrince ve sprchach a podobne jsem se pak snazil najit dalsich X klicu - a treba behat furt dokola Shoreline kvuli jednomu dvema klicum, ktery potkas tak v 1/50 raidu bylo na bednu a spis jsme je nakonec stejne nasli po haluzi v mrtvych scavech. Jinak ale ta hra byla super...
Kazdopadne to taky byla doba bez raideru a jestli mi slouzi pamet, tak jedinej boss byl Reshala, coz taky pomohlo faktu, ze nikde nebyl nejaky top gear, ultimatni loot byl docs-case v marked roomu a factory key. Ted ale kdyz si muzes skocit pro solidni vybaru treba na rezervu a nepotrebujes k tomu ani zadnou lab kartu ani zadny psycho gear, tak si myslim, ze se uz nevrati doba, kdy SKS s OPS scopem byl na prvni mesic god tier... :)
Celkove se tento wipe hodne resilo rozevirani nuzek v difficulty a porouchana ekonomika a flea to cele vlastne jenom urychluje. Protoze lidi, co to umi hrat, progressujou hrozne rychle a noobs dostavaji strasne po tlame. Vubec tomu ani nepomohl fakt, ze se nejake hideout upgrady zdrazovaly az v prubehu wipu, takze skilleri meli postavene solar panely a bitcoin farmy za zlomek ceny, za ktere to pak museli postavit casual hraci. Jako balance Tarkova je fakt tezka disciplina, nezavidim tu praci nikomu. Na druhou stranu si myslim, ze jsou v tom BSG dost kovbojove a meli by na balance mit nejakeho treba vystudovaneho ekonoma, ktery to by to jako spravny chirurg upravoval scalpelem a ne rezavou lopatou... :)