EATHAT: jednodussi je to prave proto, ze je to early wipe - vzdycky nejlepsi doba hrani. Vsichni maji rezavy kalachy a shitozni ammo, takze parada! :)
Inertia je zatim hodne nezvyk. Prebehy v terenu jsou na klid, dopady pri seskoku oukej. Behani po baraku je ale fakt hrozne divny a budu si jeste asi dost zvykat. Rikal jsem si taky, ze by mozna mohla byt nastavena tak na polovic, aby to bylo zkousnutelne, ale treba se to zlepsi nejakym movement skillem casem - tezko ted hodnotit. Nicmene rozumim tomu, co tim chteli vyresit a asi to takhle bude fungovat. Zadne superman peeky, snad i trochu kroceni peaker's advantage. Zkratka - moc mi to zatim nesedi, ale spis se priklanim k nazoru, ze je dobre, ze inertia vznikla. Akorat jsem uprimne zvedavej jak budou vypadat v tehle podobe treba cisticky dormu od Landmarka...