• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JAKUBMOKRISEscape from Tarkov
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    OMNISLASH: různé z 99% nepoužitellné píčoviny, které pak potřebuješ akorát pro collectors questy případně jako hovní vycpávky pro vybavení bunkru a pro questy "find and give"
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    _KOFILA_: Co jsou streamerske predmety?
    SHADOW__
    SHADOW__ --- ---
    _KOFILA_: Před dvěma lety to bylo 200 tisíc na začátku wipu, tak bych tipoval, že když vyšel patch 0.13, tak to mohlo být v peaku tak půl milionu?

    https://www.reddit.com/r/EscapefromTarkov/comments/gtcjuy/hows_it_goin/
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    ALI_GATOR: Nevím jak to dlouho sleduješ, ale vždy v půlce wipu je ten příběh s cheaterama stejnej... Letos to bylo super, protože wiggle is a new macarena. Byla to aspon zábava. Oni s nima nic neudělají, živí je. Chlubí se tím, že na cheatery mají 10 zaměstnanců a minulý víkend zabanovali 4000 účtů... Jen si to přepočítej, protože co udělá cheater? Koupí si další účet. Tlak na tvůrce nevytvoříš. Ukázalo se, že přidáním streamerských předmětů překročili vody běžného marketingu, takže nevím co by se muselo následujících 5 let než je ostatní vykradou udát aby se něco změnilo...

    Btw. kolik myslíte že to realně hraje lidi? Tipuju těsně po wipu 2M a od půlky wipu až do konce tak 400k denně...
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SHADOW__: cetl jsem dokonce nedavno post, ze borec chtel po supportu, aby mu zmenili email u uctu, protoze mu to koupila pritelka omylem pod svym emailem a prej dostal rovnou banan.. :D Nemam overeno, kazdopadne vice online pribehu naznacuje, ze se s tim support moc nesere...
    SHADOW__
    SHADOW__ --- ---
    CHEWBACCA: Můžeš asi zkusit podporu, ale jsou notoricky známý tím, že je jim to úplně jedno. Vůbec bych se nedivil, kdyby ti neodpověděli. :/
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    ALI_GATOR: bojkot noncheateru je vyvojarum u ferdele. vsechny susne z nas uz dostali. 🤷‍♂️


    btw. idiot sem zapomnel mail k tarkovu a pc sel do tovarka. Je nejaka moznost jak se dostat kr svemu Tarkov uctu? nevite nekdo?
    FORREST
    FORREST --- ---
    ALI_GATOR: A proč bych to měl bojkotovat?
    Pořád je to bezkonkurenční hra, která nabízí unikátní mechaniky, které člověk jinde absolutně nenajde.
    Problémy určitě má, ale která hra ne? Navíc mne osobně přijde, že se snaží tu hru neustále zlepšovat a posouvat dál.
    A asi nemám až takový problém s egem, abych měl pocit, že každý kdo mne zabil musí být cheater. Ta hra je prostě těžká a člověk tam hodně umírá. A jsou tam holt výrazně lepší hráči.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ALI_GATOR: jen ze zvědavosti, to má bejt bojkot z politickejch důvodů nebo protože je hra rozbitá?
    ALI_GATOR
    ALI_GATOR --- ---
    A jinak jste se taky někdo připojil k prozatimnímu bojkotu Tarkova? Pokud ne, jaké jsou k tomu důvody? Osobně si myslím, že teď je ta pravá chvíle na tlak na tvůrce, ať vidí ten rozsah nespokojenosti!
    FURAN
    FURAN --- ---
    Wow, díky za vhled. Umím si představit, jaká je to práce a proto i ve skrytu duše doufám, že přísně single-player projekt Road to Vostok je proto zvládnutelný jediným tvůrcem (a pár externími modeláři). Dnes vyšel nový dev build, v následujících dnech to vyzkouším a poreferuji.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    FURAN: to neposilani polohy je dost problematicke - echt v pripade, kdy jsou ve hre 20x scopy, musis tak jako tak prehravat vzdalene zvuky vystrelu a podobne. Divne ale je, ze se v cheatech objevuje treba i K/D hracu (neni k tomu zadny duvod, leda by si to cheaty tahaly nejak bokem?) a dalo by se zneprijemnit i dalsi aspekty - napr. neposilat obsah inventaru ostatnich hracu dokud k tomu neni duvod - akorat by to znamenalo komplikaci v handlovani dat, protoze nektere data musi klient znat (aktualni skin, zbrane, rigy, batoh) a nektere by musely byt az on-demand na mrtvolach (obsah batohu / kapes). Faktem je, ze Tarkov je deravej dost, na klientech je dost hodne dat, ktere by tam byt nemusely a to moc tvurcum cheatu zivot nekomplikuje - naopak.

    Replaye by urcite byly super. Myslim si, ze Nikita je nechtel puvodne hlavne proto, ze to neni dost "HC realisticke" - jakoze to je takovej klasickej arkadovej CoD aspekt a z jeho pohledu je lepsi, zes jenom prasive chcip a ani nevis odkud. Ted uz je ale nejvyssi cas je implemetovat. Nemusi to byt rovnou nejaka killcam, ale zpusob, jak zrevidovat data u podezrelych smrti nebo aktivit hracu. Akorat to taky neni uplne "abrakadabra" a mame replaye...

    Nezavidim nikdy nikomu resit problemy multiplayeru, nedejboze primo cheatery. Sam jsem mel tu cest par let pracovat na multakove strilecce a je to pure hell. Uplne stacilo zkouset fixovat reportovane bugy, ktere se nam za boha nepodarilo reprodukovat za pomoci QA teamu o X lidech, ale videli jsme dukazy ve forme videi a podobne - je to nepredstavitelne stresujici rehole.

    Ale zkuste si hlavne dat do kontextu dve veci:
    - opravdu foolproof odhalovani cheateru bez jakychkoli false-positives a to v situaci:
    - kdy samotna hra ma v sobe neumyslne chyby, ktere zpusobuji, ze nekteri hraci jsou neviditelni pro zbytek mapy.

    Chapete jak tyhle dve veci absolutne nejdou dohromady? Pokud ani u legit playeru nemuzete 100% zarucit, ze pri normalni connectivite, zadnych special podminkach, zadne ilegalni aktivite se muze stat, ze nektery z hracu je neviditelny, jak si pak chcete byt 100% jisti, ze nejaka podezrela aktivita je nabeton ilegalni? Napr. se na serveru muze zdat, ze jde o speed hackera, ackoliv v realu za to muze jen desync a ty podezrele data prilitly treba jen kvuli skytnuti internetu... Samozrejme to trochu zjednodusuju, ale prisaham vam boha, ze to neni zadna prdel. My takhle zkouseli detekovat napr. lidi, kteri meli hacknutej rate of fire/insta reload - jestli to odpovida konfiguraci zbrane a podobne. Byl to pain. Detekovali jsme casto false positives u vlastnich testu na kolalni siti a nemohli jsme byt prilis striktni. Cely multiplayer je vlastne postavenej na premise, ze vsechny informace, ktere serverem protecou jsou nejakym zpusobem orientacni, casy jsou fluidni a je tezke kdykoli kdekoli nakreslit s jistotou "caru", ze tady uz je to nabeton ilegalni aktivita a hrac skoncil...

    Tim nijak neobhajuju BSG - mohli by udelat daleko vic minimalne v transparentnosti a v komunikaci (ackoliv to muze byt svojsecna zbran, protoze to cheat devs budou vedet taky) a implementovat dalsi podpurne systemy ala phone autentikace, replay, vylepsit cheater reporting (coz si myslim, ze se v nejblizsi budoucnosti musi stat). Ale ani v nejmensim jim to nezavidim!
    FURAN
    FURAN --- ---
    Dost by mne zajímal vnitřní pohled na tento problém. Proč není jednoduché udělat replay, proč nemohu posbírat systémový log všech vstupů hráčů, seed mapy a vygenerovat celou událost. Předpokládám, že to je proto, že neexistuje žádný společný čas a ping kolísá.

    K omezení cheatů si umím představit, že by počítač hráče nedostal polohu protihráče, kterého nemá v ten okamžik nárok fyzicky vidět ani s ním jinak interagovat, ale tahle funkce by stejně asi moc užitku nepřinesla.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Vypadá to, že tento wipe se soukolí roztočilo o něco lépe než dřív:
    Am I Banned?
    https://youtu.be/wdyHnvZyQYo
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    _KOFILA_: moje kappa byla dva nebo tri wipy zpatky - to jeste nebyl tak brutalni grind jako dneska. Bylo potreba neco kolem lvl 45 (presne uz nevim) a i tech streamer itemu byla tak polovina, chybela kopa dnesnich silenych questu. Shooter born in heaven byl slusnej pain, ale bylo to jeste "hratelne" - ted uz to davaji fakt jen noliferi... ;)

    Daval jsem tady tehdy i svoje stats. Zadnej chad jsem ale nikdy nebyl: [JAACOB @ Escape from Tarkov]
    EATHAT
    EATHAT --- ---
    _KOFILA_: na faktorku vydelavam stylem scavrun na reserve/lighthouse(hledam hlavne BT/BS ammo, vsechno prodam necham si jen rig, beru maly akacko, nebo ump, 3jkovej armor a dosst casto 3killy i vic, lidi tam behaj hlavne shotguny a pistole...nez skoncim resetne se mi scav, rinse and repeat...
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    JAACOB: jako respect za kappu, to si tomu musel dát ranec hodin...

    EATHAT: a jak na tu faktorku vyděláváš? to musíš stejně jet přes ten flea market ne? na faktorkách se objevují fullgear hráči sporadicky... většinou tam běhají lidi s pistolkama na ten lyžařův quest...
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    EATHAT: factorka se cheaterum nevyplati tak moc jako jine mapy - neni tam zadnej juicy loot, tak verim, ze je to relativne pohoda. V Labinach naopak si myslim, ze narazit na session bez cheatera je temer nemozne... Good for you! ;)
    EATHAT
    EATHAT --- ---
    Ja teda nakonec hraju tenhle wipe, ale tentokrat uplne jinak nez kdy jindy, hraju prakticky jen factory, a hraju to stylem CODy nebo tak neco :D
    A prijde mi ze moc cheateru na factory teda neni...ono taky co tam hledat...leda Tagillu, takze to je muj pristup tenhle wipe :D Aspon se zlepsim v CQB PVP. Ale uprimne ta hra je pro me nahouby od te doby existuje fleamarket...bylo to super, kdyz si musel questit, levelovat tradery atd abys mel pristup ke gearu...flea mi tu hru uplne odhardcoroval...
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    JAACOB: mě na tom nejvíc fascinuje jak vytvořili FOMO tím, že do hry implementovali předměty streamerů (a streamerek), kteří to hrajou a mají z toho regulerní bussiness... čili ta hra realně nemůže umřít, protože to ti lidé budou hrát... osobně miluju gloriuse to je neskutečnej mazel... a pak ještě sleduju troye24k tam mám rád jak chodí zerohero do labu, nebo jak hraje scavgang (je skvěle komunikativní, umí výborně popisovat)... ale jak píšeš, když chvíli sleduješ streamery, koukáš jak chodí prázdnejma vyzobanejma mapama kde jsou všichni mrtví...

    jinak hraju třetí wipe, jsem hrozná lama, tento wipe rekord lvl31, objevuju questy, hrozně si to užívám, když to srovnám s prvním wipem (jak vyšel lighthouse), kdy jsem měl ve stashi 8 junk beden a myslel že scavem leveluju pmc :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam