OMNISLASH: Bude to na delší psaní, ale stojí to za to. Uvař si čaj. Zkusím to jako pohádku.
Žánr FPS umírá. A co jediné ještě funguje? Naházet do mapy nesmyslné kýble všemožných předmětů, udělat fungující ekonomiku nákupu, prodeje a výměny předmětů a přihodit předměty OGs (to jsou ty streamerské předměty) co tarkov milují a hrají (čti mají z hraní práci protože je to tak těžká hra, že dřív nebo později u nich skončíš resp. sleduješ je)... Ty streamerské předměty potřebuješ (mimo jiné ještě dost ujeté questy) na nejvzácnější předmět ve hře (největší kontejner do kterého můžeš dávat předměty o které nepřijdeš i když zemřeš) KAPPA (to je jméno toho kontejneru). Hra má totiž podobně jak znáš z rogue-lite systém smrt přijdu o vše. A čím větší kontejner tím co? Ano. Získat kappu není legrace, ale OGs to mají za pár týdnu, slovy dva (po wipu), někdo na konci wipu, někdo nikdy. Tarkov je totiž tak obrovská hra (jak mapama, tak právě tím lootem a ekonomikou ale hlavně questama), že si v rámci wipu (než ti kompletně smažou progres a jediné co zachovají tak udaj kolik hodin si hru hrál resp. měl zaplou) musíš dávat drobné cíle které chceš dosáhnout. At už levely traderů (ti pak prodávají lepší výbavu), tvůj level, nebo sběr předmětů (loot). Pak se ještě rozlišuje předmět co musíš mít "find in raid" a pak máš ještě možnost hrát za domobranu (SCAV) místo tvého neustále levelujícího PMC. Vlastně je to zajímavé jak to dohromady všechno sedí a funguje. Škoda že umřel Marauders, těm jsem fandil. A ted jsem hodně zvědavý na Dark and Darker. To hrálo v poslední alfe 2M lidí celkem...