Ještě k mé motivaci, proč se v tom hrabu. Provozujeme e-shop a za léta provozu jsme nasbírali cca 6000 zákaznických kontaktů. Pokud bych 26. května zjistil, že ani jednomu z těch zákazníků nemůžu zasílat newslettery o novinkách a slevách, a že jim dokonce ani nemůžu poslat mail s prosbou o udělení souhlasu, znamenalo by to, že nám tržby v e-shopu klesnou o desítky procent. Proto jsem to začal řešit s předstihem už teď, pídil jsem se po informačních zdrojích, na které bych se mohl spolehnout, a výsledkem je tento závěr
[ MATEEJ @ GDPR - mýty, rady, konzultace ]
Mně nejde o to někoho tady přesvědčovat, mně šlo primárně o to zabezpečit budoucí bezproblémové fungování našeho e-shopu a toto jsem sám před sebou splnil. :-)
(Výjimku tvoří body 7 a 9, tam si nejsem úplně jistý, ale i kdybych se pletl, tak proti č. 9 se pravděpodobně nikdo neozve a ohledně bodu 7 by stačilo přidat do objednávky s registrací pár checkboxů.)