• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSPiráti.cz (unofficial) vs. hloupí a zlí trollové, co proti nim vystupují
    NIEKT0
    NIEKT0 --- ---
    DANYSEK: Vysledky prace poslancov mas momentalne na https://www.pirati.cz/vysledky/ , kym nebude piratipracuji.cz nejako rozumne upravena a nasadena na piratskych serveroch, tak tam nove data neleju.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    KRAMERIUS: ale z te tebou zminene dopravni znacky se kategorie pozemni komunikace odvodit neda, i mistni komunikace I.tridy muze byt dle zakona oznacena jako silnice pro motorova vozidla :-)

    Kdyby v pripade MO slo o silnici I.tridy (kamz silnice pro motorova vozidla vedle vyse zmineneho take spadaji), pak udrzba a i dalsi dostavba MO je vcelku logicky starosti RSD... a nikoliv magistratu... ;-)
    A kdyz se pozorne podivas na ArcGIS, tak zjistis ze magistrala je formalne ve stejne kategorii jako MO (tedy mistni komunikace I.tridy). A treba horni pulka diskutovaneho Vaclavaku je mistni komunikaci II.tridy (zatimco spodni spada uz do IV.tridy).
    KRAMERIUS
    KRAMERIUS --- ---
    DANYSEK: Minimáně některé jmenované nejsou - na nájezdech na Jižní spojku jsou cedule "Silnice pro motorová vozidla", což lze považovat za ekvivalent dálnice.
    Průmyslová je obyčejná místní komunikace - pro tranzitní nákladní dopravu je v Hloubětíně neprůjezdná (konkrétně tedy navazující Kbelská).
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    KRAMERIUS: chces-li az takto puntickarit, tak i cela Prumyslova, Sporilovska, Jizni spojka i Sterboholska radiala jsou technicky vzato z pohledu kategorie take jen mistni komunikaci.
    KRAMERIUS
    KRAMERIUS --- ---
    VYHULENY_UFO: Název "magistrála" ale neurčuje kategorii silnice (na rozdíl od "dálnice"), jen má dávat najevo, že je důležitá pro dálkovou tranzitní dopravu - což už dávno neplatí, nákladní tranzit z jihu používá vnější okruh, D1, Spořilovskou, Jižní spojku, Štěrboholskou radiálu, Vysočansou radiálu a Kbelskou. Osobáky pak zkratku po Průmyslové. Tranzit přes centrum přes den jezdí jen blázen.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    KRAMERIUS: jen takova prakticka. ta siroka ulice ma i nazev

    Severojižní magistrála – Wikipedie
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Severoji%C5%BEn%C3%AD_magistr%C3%A1la
    KRAMERIUS
    KRAMERIUS --- ---
    JPLABS: Jen taková technická - kolem Václaváku dálnice ani silnice pro motorová vozidla nevede. Jen normální široká ulice s přechody a semafory.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    JPLABS: no ty vole, ostatne ja mam z mestakama takovou veselou historku. mestaci jsou neco jako xchaos, radi zvani o hovnech.
    bydlim ve strasnicich a pred barakem mame zakaz parkovani, na kterej lidi serou a furt nam tam stojej auta na chodniku.

    Ja si jednou odchytl mestaky, kdyz projizdeli kolem autem a zeptal jsem se jich, jestli znaji dopravni znaceni a jaky maji nazor na auta parkujuci na zakazu.
    Mestaci se na me podivali takovym zoufalym vyrazem a rekli mi, ze ty auta by tam nemely stat.
    ja se jich zeptal, proc teda nekonaji a nerozdaji aspon pokutovy blocky za sterace.
    odpovedi od mestaka mi bylo: "Sledujete nas na facebooku? vite jak by lidi rvali a co by tam o nas psali?"
    me tohle docela nasralo, takze sem vystrik a rekl jim, ze by jim kurva melo bejt jedno, co si o nich myslej lidi na internetu, protoze sou placeny i za to, ze budou rozdavat blocky za debilni parkovani.
    mestal vylezl z auta, rekl mi neco v tom smyslu, ze se omlouva a rozdal blocky za sterace.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    JPLABS: tyvle, jak tam visej na oknech kalhotky :D
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DANYSEK: tramvaj na vaclavaku je nejvetsi picovina posledni doby. uz takhle je tam lidi jak narvano a me prijde fajnovy prostredkem namesti sejit od kone az k mustku... jakoby nestacily dve stanice metra muzeum a mustek, k tomu hromada tramvaji ze smeru lazarska-vaclavak-jindrisska.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: a ja mel za to, ze Hrib naopak chce zmirnit negativni dopady turistiky a spise vracet Prahu zpet lidem zijicim v Praze :D Aspon to psali v tisku :D A ty nam tu smele napises, ze tramvaj na Vaclavaku ma byt kvuli turistum... :D Nemate i v tom programu nejakej bordel, pane? :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JPLABS: jenže tramvaje jsou součást toho, za čím turisti do Prahy přijížděj. Čím větší kus centra půjde vidět z tramvaje, tím celkově budou turisti jezdit za městem takovým, jaký bylo na vrcholu své slávy a svého významu - a ne za turistlandem, kdy sem místo za nějakou autentickou Prahou jezději za pseudohistorickýma atrakcema a chlastem.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    Abysme prilis neodbocovali od nepracovitosti Piratu.... dalsi jejich webik, co tak nejak uhniva :D Uz i snemovni tisk 580 je davno po tretim cteni, ale u Piratu je to porad aktivni... :)

    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ty vole, nechci vam do toho kecat, ale xchaos politice a rizeni mesta (natoz statu) vubec nerozumi. pise sahodlouhly pindy.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: a s tramvaji pres pul Vaclavaku ten zmineny SPOF Lazarska-Vodickova-Jindrisska neodstranis, samotny Vaclavak bude intenzitou ostatniho provozu (vc. pesiho) kurvitko, o nejakych akcich na tam nemluve. Vzit to Washingtonovou a Opletalovou by bylo logictejsi, at uz z pohledu obsluhy hlavaku, tak i moznosti objet prirozene shromazdiste lidu... problemem je, jak uz to tak byva.... POPULISMUS, zeano... vono to zni na prvni pohled lip, kdyz mluvis o Vaclavaku... to ze to je min prakticky je podruzny, jde o nejaky SYMBOL :)
    Muzes si za domaci ukol vzit mapu, pastelku a to tvy takzvany "rozprostreni" si namalovat. Schvalne, kolik linek od Spalene na Senovazne pres Vaclavak odklonis? :) Mas tam 3, 5, 6, 9, 14, 24. Vidim to na 6 a pri trose kreativity jeste 24, pro oboji ale i nadale ten SPOF v Jindrisske zustane a nikterak ji neulevis :) Zbytek linek je nesmysl pres IPak odklanet, to uz je level chalupoida - pravda, v teto discipline obyvatelstvo Prahy 6 vzdycky vynikalo.:D :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: musíš uznat, že současné vedení všech tramvají v centru mezi Spálenou a Senovážným náměstím je dost šílenost. Pokud část těch linek pojede přes Václavák, tak to spoustě lidem ušetří přestupy a rovnoměrněji se rozprostře dopravní obslužnost centra.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: a tramvaj (az) na Vaclavaku hlavaku zrovna 2x nepomuze... bohuzel zvitezily plany protahnout to pres pulku namesti, nikoliv Opletalkou (kde by to z pohledu zamysleneho zodolneni TT v centru davalo mozna i vetsi smysl)... realne bliz bude stale tramvaj v Bolzanove. Co cekas, ze ti linkove protahnou "nove" skrze Vaclavak, aby se (diky konstrukci trati fakticky dost pomalou) tramvaji lepe jelo k hlavaku...? :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: Dobře, ale podzemní tramvaj nemáme. A tramvajím v centru chybí návaznost, a třeba Hlavní nádraží má přestup z tramvají dost pekelný.

    Tramvaj na Václaváku je podle mě něco, co má podporu napříč stranami (ale bohužel i odpůrce)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: kdyby sis udelal poradnou historickou retrospektivu, tak zrovna zrovna v centru uz nasi predkove tramvaje chteli zahrabat lehce pod zem... uz nekdy v roce 1912 :-) Zrovna usek Mustek - Hlavni nadrazi, jehoz stavba zacla v roce 1966 toho je stale zivym dukazem.
    Pro chodce je tramvaj nebezpecnejsi nez auto - jeji brzdna vaha je proste delsi, tudis reakce na zivou prekazku v ceste o dost pomalejsi. A tech chodcu tam je, jak uz tu padlo... fakt hodne.

    Treba v San Franciscu je pomerne sexy kombinace, kdy po perifernejsich castech jezdi tramvaj po povrchu a v centru zajede pekne pod zem. A je to v podstate jen patro pod ulici. Ciste metro - ale v podobne hloubkove urovni je treba prvni trasa v Parizi, nektere linky metra v Barcelone ci Budapesti. Ve finale to stoji i o dost min penez ve srovnani s variantou tunel desitky metru pod zemi... a cestovani je takove prirozenejsi - v porovnani s nutnosti farat hluboko do podzemi.

    Me fakt fascinuje, jak se tu kdekdo klem ohani "zahranicni" zkusenosti, ale pritom se to vyzkousene reseni odjinud nezvladne ani poradne okopirovat :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KRAMERIUS: Tramvaje do centra patří. Zvlášť v Praze.. pro Prahu jsou tramvaje stejně důležitý symbol, jako pro Londýn doubledeckery, pro Paříž Eiffelovka nebo pro San Francisco Golden Gate bridge.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam