• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EVILMINDDraconius GO
    SARGO
    SARGO --- ---
    EVILMIND: Tady mi ty cesty do práce možná krapet chybí. :-D

    XSI: I to máme společné, sestro! A to jsem ještě v nějakém běsném nočním rozpoložení tuhle zvýšila počet denních PvP - to chci vidět, jak to dám dohromady :-D Ani nemluvím o tom, že místo mé oblíbené trojky mi začaly posílat nějaké namachrované šílence - kam sakra lidi na ty draky chodí? Leviathana jsem neviděla ještě ani z rychlíku. :-D
    XSI
    XSI --- ---
    EVILMIND: Lucky you. My co tramvají nejezdíme zas akorát utřem. :-D
    Třeba dneska mi zoufale chybí potiony, ještě jsem nedala ani jeden PvP protože mám sestavu furt polomrtvou. Nah.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    SARGO: na druhou stranu uz neni nutne mit sloup aby clovek mel bally, v tramvaji fakt ted nenakliknes jen kdyz jede hodne hodne rychle, nekde na periferii. Takze vetsinu casu travim tim ze neco vyhazuju z baglu.
    SARGO
    SARGO --- ---
    Absence dlouhých rukou je přesně tak frustrující, jak jsem očekávala. To nemohli dát ten pitomej Sloup o pár metrů blíž? :-D

    XSI: To jsem moooc "ráda", že nechodí ptákoviny jenom mně :-D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    XSI: je to blby kdyz chces neco silneho, ale zase diky tomu, ze tam je fakt vsechno, tak driv ci pozdejc zaplnis bestiar, no... :-)
    XSI
    XSI --- ---
    Dobrý, no, z 10 km vejce mi přišel CP 658 Gardrg a z 2 km CP 680 Eskimo. Ten mě teda potěšil vlastně víc, bez ohledu na to z čeho vylezl. Fakt win ty vejce.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    jo to zmenili, a je to jako docela challenge - ale ztim jsem teda pokazdy dostal 3 dobry runy ted, nevim jestli stesti nebo i to zmenili...
    SARGO
    SARGO --- ---
    XSI: Z divokých příšer začínám mít taky špatné spaní, začíná mi to posílat čtyř tisícové a občas už je to krapet problém :-D
    XSI
    XSI --- ---
    Ráno jsem čekala, až divoká příšera zaútočí, furt nic, furt nic, tak koukám do journalu a prý jsem ji porazila v 03:29. Hups, tady někdo bojuje ze spaní. :-D
    XSI
    XSI --- ---
    Tak dlouhé ruce teda nejsou legacy, po updatu je mám fakt na 4 dny, cena zůstala stejná. Meh.
    DRAKY
    DRAKY --- ---
    LUDEKTATA EVILMIND: ja se omlouvam, nemam sanci to tam stihnout, tezky rano :( pardon, ze jsem vam to zbytecne soupla na driv
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    LUDEKTATA: jinak spolecnou lurovacku bych asi vynechal dokud to nejak nevyresi, protoze ted to zjevne nema cenu, viz tady srovnani pred update a po update:
    Imgur: The most awesome images on the Internet
    https://imgur.com/a/X7kd8
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND: tak to dodgovani je ted o dost tezsi, navic mi prijde, ze charge utoky obecne se zpomalily. Takze bohuzel to je ztrata dost XP z toho denniho PvP, protoze mi jich vic umre... :-(
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    kurna se tahnu do riftu ke dracici na noc, a ona mi po 30 minutach zmizi :-(
    jinak ale teda tragedie, z poslednich 10 vajec 10km/hod jsem jen jednou dostal potvoru z tieru 3, a jeste takovou co jsem uz mel... tj. ta zmena, ze ma padat vic desitkovejch vajec, mi prijde spis jako utok na moje coiny, nez pomoc memu bestiari :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    LUDEKTATA: ja urcite muzu. Kazdopadne si myslim, ze to pujde jen na 4 dny (a navic to po zakouzleni nepozname), i kdyz uz jsem videl nekoho tvrdit, ze jak se prubezne meni kouzla, tak lidi maji legacy verze (třeba Portal co stoji uplne jine runy nez muj). Ale zatim jsem pro to nevidel dukaz.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Jsem to ted hodil na FB, kopie:

    Kompletní přehled změn pro novou verzi, z nichž některé už ve hře jsou, a některé přibývají postupně, najdete na stránce na odkazu, vybírám z toho pro překlad jen to, co mi přijde podstatné (a co nebylo zmíněno už během dne, kdy panika ze změn začala).

    - artefakty pro vzdálené osazování se resetují 24hodin po použití prvního charge - ono to vlastně takhle fungovalo vždycky, jen to nebylo nikde napsáno
    - z knihoven už se budou potvory vracet mrtvé - asi před týdnem to tak bylo, pak se to změnilo, teď zase zpátky
    - potvory v riftech už nemají statický spawn, takže nejdou campit, naopak statický spawn, ale jednorázový, mají v něm truhly
    - více výskytu potvor 5/5
    - Dragon's Eyesight bude fungovat pouze ve světě, ve kterém jste ho aktivovali, tj. už nebude možné se střídavě u portálu přepínat tam a zpátky, a mazaně vyžírat truhly v obou světech. Škoda.
    - všechny truhly mají stejný buff pro všechny hráče, co je otevřou
    - vlastník oltáře musí přidat alespoň jednu runu do kouzla, takže kouzlit společně může už jen 6 lidí
    - kouzlo Long Hands bude jen na 4 dny, nikoliv na týden :-(
    - už tak otravný quest s řadou pilířů má být "méně předvídatelný", což asi znamená, že už se vždycky nebude brát ten nejbližší sloup. To už asi bude rovnou na skipnutí.
    - změna XP, což je asi nejvíc kontraverzní změna, proběhla na levelech 22-31. To jest kdo dal 31 před ní, tak se teď může ostatním pěkně vysmát, že jim to bude trvat dvakrát déle.
    - zakázáno mazání artefaktů, dokud nebude vymyšlena nějaká kompenzace. Ano, je to neuvěřitelné, ale opravdu jsou hráči, co mají problém s nadbytkem artefaktů, a potřebují je mazat! :-)
    - spousta pěkných vylepšení GUI, například už jde třídit batoh podle čísla, z karty potvory vyvolaný bestiář vás vrátí zpátky na kartu, konečně je vidět jaký item mažete, apod.
    - opraven přenos nataženého charged útoku na další potvoru v pořadí. Současně prý opraveno to, že AI bylo blbé, a charged vždycky poslalo do prázdna pokud jste dodgovali, na to jsem zvědavý (nemám už dnes zápas abych mohl zkusit).
    - opraven bug, díky kterému se vracely potvory z arén jen proto, že byla dlouho "neaktivní". Tj. nebyla to vlastnost.
    - na Quest obrazovce je konečně vidět, kdy si můžete vzít další, aniž by bylo nutné jít k obelisku
    - před použitím feromonů je předem vidět, jaký element potvor dnes přivolává
    - oltář po vykouzlení kouzla hned zmizí
    - opravena chyba, kdy hráči někdy dostali ze stejného obelisku ve stejný čas jinou mapu pokladu, tj. má to fungovat tak, aby to lidi chodili kopat společně
    - vylepšen algoritmus přidělování odměn tak, aby bral ohled na cooldowny arén/knihoven. Takže doufám to bude fungovat tak, že když nechci dostávat minus čas knihoven, tak ji prostě nechám nabít a nebudu ji používat... :-)
    - vylepšen speed limit aby bylo možné s budovami/sloupy pracovat i v trochu vyšší rychlosti. Bez problémů jde teď hrát i chytat z tramvaje.

    https://www.facebook.com/...40027078.1073741828.1204523993027180/1285993134880265/?type=3&permPage=1
    SARGO
    SARGO --- ---
    LUDEKTATA: Ale když se klikne na odpočet, už jsou tam jen čtyři... au au au :-D

    LUDEKTATA: V poho a díky za ochotu - zrovna jsem vám to beztak šla navrhnout, mám tu toho nějak moc.
    LUDEKTATA
    LUDEKTATA --- ---
    EVILMIND: Tak co třeba v 9:40 na Chodově u sochy budovatelé, sraz my 4, Evilmind a Draky? Sargo mě mrzí, ale případně se na Chodov můžu zastavit i odpoledne a dát k dispozici altar k seslání.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND: aha, koukam zkoumani chvili zabere :-)

    Draconius GO
    Tato stránka se mi už líbí · 2 hod ·

    I wanna know everything!!!

    Version 1.2 is almost ready and we want to share with you all the changes that were introduced or will be introduced in the game.
    1. A Silver and Golden League player can place two creatures in an Arena or a Library (three creatures, if he has the artifact).
    2. The 24h timer for the remote placing artifact is activated when the first charge is used.
    3. After the retraining of Attack, creatures come back from Libraries dead.
    4.The amount of taxes from Arenas has been changed (dracoins and essence).
    5. The „Double Ring” artifact is cheaper.
    6. High level players can be attacked only by rare and strong monsters.
    7. Creatures in the Rift of Arcana will not re-generate anymore.
    8. Generating of creatures when a lure or a tower of element is used works correctly now.
    9. The criterion of generating of creatures with stats 5 5 has been changed. There will be more of those.
    10. Dragon’s Sight works only in the world where it was activated (the normal world or Arcana)
    11. There will be more chests in the Rift of Arcana and they will be there until the Rift disappears.
    12. The buff from a chest is the same for all players who opened it.
    13. The frequency of receiving 10km and 10h eggs has increased.
    14. The Owner of an Altar has to put a rune to get an effect of the spell.
    15. The “Long Hands” spell will now be active for 4 days
    16. The treasure map chooses a place with roads and buildings. There will be no maps only with water or a forest.
    17.The place of a treasure is the same for players of the Silver and Golden League, if they take the first fragment in one Obelisk more or less at the same time at the same time.
    18. The quest with a chain of pillars has a less predictable route now.
    19. Some rewards for quests have been changed.
    20. The amount of xp required for lvl 22-31 has been changed.
    21. When working in the background mode, the application uses less of the battery.
    22. We’ve improved the situation with denied access to GPS.
    23. The application blocks automatic screen saving mode while launching.
    24. We’ve improved the process of purchasing with unstable internet connection.
    25.You cannot buy the same artifact twice.
    26.We’ve made it temporarily impossible to remove an artifact (until the compensation for removal is introduced).
    27. We’ve improved switching between game screens via “Back” button.
    28. We’ve fixed the button of closing a creature’s window after refusing to upgrade or evolve it.
    29. We’ve fixed the bug with double deletion of items from the bag with unstable internet connection.
    30. We’ve fixed the issue with repeated notification about entering a new league.
    31. Information in some windows are updated correctly after the player’s actions (e.g. in the bag after deletion, in the creature storage after renaming etc).
    32. We’ve corrected some errors in the text of some notifications.
    33. The charged attack of an opponent will no longer be transferred from a dead creature to the next one.
    34. An opponent’s creature will turn towards the player’s creature before using a charged attack.
    35. We’ve improved processing a player’s actions in battle – now, the creature will respond to the player’s commands better.
    36. We’ve made it impossible to avoid damage by changing the creature.
    37. We’ve fixed the bug of the creature’s image in battle.
    38. We’ve deleted the incorrect message about wanting to surrender when the battle timer ends.
    39. Mismatch of the creature life reserve during and after battle is fixed.
    40. The errors with the incorrect displaying of CP on Arenas, with an active buff from the chest, were fixed.
    41. The possibility to fight creatures, who don’t defend Arenas, is excluded.
    42. The errors with clearing an Arena because of inactivity were fixed.
    43. The timer of ending of the additional Duels on the Duels screen is added.
    44. The possibility to count a battle as lost, if player has won, is excluded.
    45. The error with taking one more Duel from the Duels limit, if the fight button was pressed twice, is fixed.
    46. The error with automatic healing of creatures before battle is fixed.
    47. The error with the Duels counter after ending of the additional Duels is fixed.
    48. Sorting by the Bestiary number is added.
    49. The element of the current day can now be seen when using pheromones.
    50. The algorithm of choosing a random element for pheromones in the weekend is improved.
    51. Creatures, who were attracted by pheromones or lure, now spawn on a more comfortable distance.
    52. Models and animations of some creatures were improved.
    54. The color of the circle on a creature during catching displays the catching chance more precisely.
    54. We’ve fixed the bug when you lost several spheres when making one throw to catch a creature.
    55. We’ve improved the processing of other buildings blocking the installation of an Altar.
    56. We’ve improved the processing of a player’s actions in an Altar with an insufficient number of runes.
    57. The Altar disappears automatically after a spell has been cast.
    58. The timer of changing a quest can be seen in the quests screen (without the Obelisk).
    59. We’ve fixed the issue with players receiving the same quests from one Obelisk.
    60. We’ve fixed the bug with players finding different treasure maps when they receive the first fragment from the same Obelisk at the same time.
    61. We’ve fixed the bug with the broken treasure map in some places of the planet.
    62. The quest with the chain of pillars is not influenced by a player’s actions in the Rift of Arcana.
    63. We’ve fixed the issue when the Mother of Dragons was counted twice in a quest when you entered the Rift for the second time or when she was not there.
    64. We’ve improved the algorithm of choosing a reward for a quest depending on the state of the timers of collecting taxes from Arenas and retraining creatures in Libraries.
    65. We’ve decreased the frequency of receiving an incorrect message about moving too fast.
    66. We’ve improved the player’s interaction with creatures and buildings when moving fast.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    LUDEKTATA: me by se to v 10 jako minule docela hodilo, protoze od 14 uz bych potreboval zase byt na HorrorConu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam