Jsem to ted hodil na FB, kopie:
Kompletní přehled změn pro novou verzi, z nichž některé už ve hře jsou, a některé přibývají postupně, najdete na stránce na odkazu, vybírám z toho pro překlad jen to, co mi přijde podstatné (a co nebylo zmíněno už během dne, kdy panika ze změn začala).
- artefakty pro vzdálené osazování se resetují 24hodin po použití prvního charge - ono to vlastně takhle fungovalo vždycky, jen to nebylo nikde napsáno
- z knihoven už se budou potvory vracet mrtvé - asi před týdnem to tak bylo, pak se to změnilo, teď zase zpátky
- potvory v riftech už nemají statický spawn, takže nejdou campit, naopak statický spawn, ale jednorázový, mají v něm truhly
- více výskytu potvor 5/5
- Dragon's Eyesight bude fungovat pouze ve světě, ve kterém jste ho aktivovali, tj. už nebude možné se střídavě u portálu přepínat tam a zpátky, a mazaně vyžírat truhly v obou světech. Škoda.
- všechny truhly mají stejný buff pro všechny hráče, co je otevřou
- vlastník oltáře musí přidat alespoň jednu runu do kouzla, takže kouzlit společně může už jen 6 lidí
- kouzlo Long Hands bude jen na 4 dny, nikoliv na týden :-(
- už tak otravný quest s řadou pilířů má být "méně předvídatelný", což asi znamená, že už se vždycky nebude brát ten nejbližší sloup. To už asi bude rovnou na skipnutí.
- změna XP, což je asi nejvíc kontraverzní změna, proběhla na levelech 22-31. To jest kdo dal 31 před ní, tak se teď může ostatním pěkně vysmát, že jim to bude trvat dvakrát déle.
- zakázáno mazání artefaktů, dokud nebude vymyšlena nějaká kompenzace. Ano, je to neuvěřitelné, ale opravdu jsou hráči, co mají problém s nadbytkem artefaktů, a potřebují je mazat! :-)
- spousta pěkných vylepšení GUI, například už jde třídit batoh podle čísla, z karty potvory vyvolaný bestiář vás vrátí zpátky na kartu, konečně je vidět jaký item mažete, apod.
- opraven přenos nataženého charged útoku na další potvoru v pořadí. Současně prý opraveno to, že AI bylo blbé, a charged vždycky poslalo do prázdna pokud jste dodgovali, na to jsem zvědavý (nemám už dnes zápas abych mohl zkusit).
- opraven bug, díky kterému se vracely potvory z arén jen proto, že byla dlouho "neaktivní". Tj. nebyla to vlastnost.
- na Quest obrazovce je konečně vidět, kdy si můžete vzít další, aniž by bylo nutné jít k obelisku
- před použitím feromonů je předem vidět, jaký element potvor dnes přivolává
- oltář po vykouzlení kouzla hned zmizí
- opravena chyba, kdy hráči někdy dostali ze stejného obelisku ve stejný čas jinou mapu pokladu, tj. má to fungovat tak, aby to lidi chodili kopat společně
- vylepšen algoritmus přidělování odměn tak, aby bral ohled na cooldowny arén/knihoven. Takže doufám to bude fungovat tak, že když nechci dostávat minus čas knihoven, tak ji prostě nechám nabít a nebudu ji používat... :-)
- vylepšen speed limit aby bylo možné s budovami/sloupy pracovat i v trochu vyšší rychlosti. Bez problémů jde teď hrát i chytat z tramvaje.
https://www.facebook.com/...40027078.1073741828.1204523993027180/1285993134880265/?type=3&permPage=1