Změny dnešního maintenance, všechno server side změny co už jsou aktivní teď, hlavní balík vylepšení přijde, až se objeví nový klient:
- truhla v riftu už nemůže spawnout mimo jeho hranice
- vylepšený mechanismus výběru soupeře pro duel (to jsem zvědavej, už znám ty svoje 3 soupeře nazpaměť)
- buffnuté CP u Charybdis, je třeba jí dát powerup aby se přepočítala, já dostal z 2712 na 2964
- pokud je aréna chráněna kouzlem, co zabraňuje jejímu zničení, kouzlo Purification by Fire ten efekt jen zruší (dříve aréna rovnou spadla)
- kouzlo na ochranu arény teď trvá 72 hodin, a je na něm opraven nějaký nespecifikovaný bug
- kouzlit nyní lze již od levelu 5
- stejně tak účastnit se Duelu
- o 50% zvýšeny odměny za účast v Duelu
- opraven bug se změnou elementu feromonů při přechodu dne
- použití pilíře v Riftu nerozbije sekvenci při questu točení pilířů v řadě. Nicméně pravděpodobně se riftové pilíře ani tak nepočítají.
- opraven výpočet odměn při boji v arénách
- nespecifikovaně vylepšen algoritmus útoku šampionů na arény. Takže počítám do rána obsadí celé město, nebo tak... :-)