UNREALONE: No, a neni to spis chyba toho kdo psal ten clanek, ze pise clanek o hovadinach?
Kdyz se nad tim fakt zamyslis, mas pocit, ze nejakej nouma co vyrabi zvedaci prkynko na zachode by byl nejakym prinosem do tymu kterej resi server meshing?
A to ne, ze by se mi libilo jak se postupuje, ale tohle asi neni kde je problem - zachodovy prkynka asi patlaji proste protoze muzou, protoze asi jsou prachy na to aby se najalo par "instalateru" ktery si s tema zachodama budou hrat, a nedovedu si predstavit, ze by tyhle veci nejak zdrzovaly nebo ubiraly zdroje potrebny pro reseni server meshing apod.
Veci se delaji jak jen to jde paralelne.
Zatimco jeden tym resi server meshing, druhej tym resi boty, treti tym resi lode, ctvrtej tym nevim co, par 3deckaru dela na zachodech, a par grafiku si dal smrdla koncepty.
Pokud prvni tym ma nedostatek zdroju (lidi) (a nedostatek asi nemaji), tak to nevyresi tim, ze tam poslou grafiky a 3deckare, takze neni duvod proc by zatim ti grafici a 3deckari nemohli delat nejaky zachodovy prkynka (to uz je spis uplne jina diskuze - o tom, jestli to stoji za to, na neco takovyho placat penize. Ale jestli ty prachy maj a lidi jim je porad davaji, tak at si je klidne placaji).
Problem je spis v tom, ze veci jako server meshing jsou slozitej problem, tak jestli si chlapci proste jen neukousli moc velky sousto a ted nebude jen dlouho trvat nez zjisti, ze se to fakt neda spolknout.
Ja se programovanim zabyvam docela dlouho, od webu, rezervacnich systemu, bankovnich portalu, ucetnich systemu, kontrolnich/ovladacich systemu, komunikacnich protokolu, a v posledni dobe i her, coz neznamena ze bych byl nejakej super hackerman, ale snad jsem se naucil aspon tolik abych se v techto vecech dokazal trosku orientovat, a nejsem si jistej jestli je mozny se soucasnyma technologiema realizovat server meshing bez ustupku, tak jak ho prezentujou, v rozsahu co ta hra potrebuje - a je velice dobre mozny, ze jen nemam potrebny znalosti (no, je temer jisty, ze je nemam).
Pokud to jde, jak pres sve pochyby doufam, je to hodne slozitej problem, jehoz reseni samo o sobe trva (bude trvat) dlouho (ale jak dlouho je dost dlouho, to samozrejme nedokazu rict).
A dost to muze zdrzovat jiny veci, ktery na tom nejak zavisi, i kdyby se vyvoj vedl tim nejidealnejsim a nejspravnejsim zpusobem.
Vlastne jsem chtel jen rict, ze at uz se to vede jakkoliv, problemem nejsou "zachodova prkenka".
Co se mi rozhodne nezda v poradku, je progress na SQ42.
Podle me ta hra mohla bejt uz aspon rok nebo dva vydana, ale myslim si, ze tam dlouhodobe dochazi k tomu, ze jak se zlepsujou nebo vyvyji novy technologie pro SC, tak Roberts ty pokroky asi tlacil do SQ42, cimz se porad a porad prodluzoval vyvoj SQ42, protoze se musely predelavat veci, ktery uz byly nejak hotovy (nebo v nejakym pokrocilym stadiu) a najednou se musely nahradit novou technologii.
Takovym stylem by se to mohlo tahnout donekonecna (resp. dokud budou penize), tak doufam, ze si uz konecne rekli dost, a ze to uz skutecne nejak finalizuji.
Jinak se SQ42 asi fakt nikdy nedockame, protoze narozdil od SC, ktery se da plus minus uz nejak hrat a je sance, ze se jeho stav bude casem dal lepsit, tak SQ42 nejde vydat v podobne nedodelanym stavu a dokoncovat ji "za behu" - z principu hry, ktera ma nejakej pribeh od A do B a pak je konec, tohle proste udelat nejde, to se musi vydat hotovy.
Muzeme jen doufat, ze Roberts dostal rozum, a uz to technologicky uzavrel a bude se to jen dodelavat, a ne menit.