• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: No, a neni to spis chyba toho kdo psal ten clanek, ze pise clanek o hovadinach?
    Kdyz se nad tim fakt zamyslis, mas pocit, ze nejakej nouma co vyrabi zvedaci prkynko na zachode by byl nejakym prinosem do tymu kterej resi server meshing?
    A to ne, ze by se mi libilo jak se postupuje, ale tohle asi neni kde je problem - zachodovy prkynka asi patlaji proste protoze muzou, protoze asi jsou prachy na to aby se najalo par "instalateru" ktery si s tema zachodama budou hrat, a nedovedu si predstavit, ze by tyhle veci nejak zdrzovaly nebo ubiraly zdroje potrebny pro reseni server meshing apod.

    Veci se delaji jak jen to jde paralelne.
    Zatimco jeden tym resi server meshing, druhej tym resi boty, treti tym resi lode, ctvrtej tym nevim co, par 3deckaru dela na zachodech, a par grafiku si dal smrdla koncepty.
    Pokud prvni tym ma nedostatek zdroju (lidi) (a nedostatek asi nemaji), tak to nevyresi tim, ze tam poslou grafiky a 3deckare, takze neni duvod proc by zatim ti grafici a 3deckari nemohli delat nejaky zachodovy prkynka (to uz je spis uplne jina diskuze - o tom, jestli to stoji za to, na neco takovyho placat penize. Ale jestli ty prachy maj a lidi jim je porad davaji, tak at si je klidne placaji).

    Problem je spis v tom, ze veci jako server meshing jsou slozitej problem, tak jestli si chlapci proste jen neukousli moc velky sousto a ted nebude jen dlouho trvat nez zjisti, ze se to fakt neda spolknout.
    Ja se programovanim zabyvam docela dlouho, od webu, rezervacnich systemu, bankovnich portalu, ucetnich systemu, kontrolnich/ovladacich systemu, komunikacnich protokolu, a v posledni dobe i her, coz neznamena ze bych byl nejakej super hackerman, ale snad jsem se naucil aspon tolik abych se v techto vecech dokazal trosku orientovat, a nejsem si jistej jestli je mozny se soucasnyma technologiema realizovat server meshing bez ustupku, tak jak ho prezentujou, v rozsahu co ta hra potrebuje - a je velice dobre mozny, ze jen nemam potrebny znalosti (no, je temer jisty, ze je nemam).
    Pokud to jde, jak pres sve pochyby doufam, je to hodne slozitej problem, jehoz reseni samo o sobe trva (bude trvat) dlouho (ale jak dlouho je dost dlouho, to samozrejme nedokazu rict).
    A dost to muze zdrzovat jiny veci, ktery na tom nejak zavisi, i kdyby se vyvoj vedl tim nejidealnejsim a nejspravnejsim zpusobem.
    Vlastne jsem chtel jen rict, ze at uz se to vede jakkoliv, problemem nejsou "zachodova prkenka".


    Co se mi rozhodne nezda v poradku, je progress na SQ42.
    Podle me ta hra mohla bejt uz aspon rok nebo dva vydana, ale myslim si, ze tam dlouhodobe dochazi k tomu, ze jak se zlepsujou nebo vyvyji novy technologie pro SC, tak Roberts ty pokroky asi tlacil do SQ42, cimz se porad a porad prodluzoval vyvoj SQ42, protoze se musely predelavat veci, ktery uz byly nejak hotovy (nebo v nejakym pokrocilym stadiu) a najednou se musely nahradit novou technologii.
    Takovym stylem by se to mohlo tahnout donekonecna (resp. dokud budou penize), tak doufam, ze si uz konecne rekli dost, a ze to uz skutecne nejak finalizuji.
    Jinak se SQ42 asi fakt nikdy nedockame, protoze narozdil od SC, ktery se da plus minus uz nejak hrat a je sance, ze se jeho stav bude casem dal lepsit, tak SQ42 nejde vydat v podobne nedodelanym stavu a dokoncovat ji "za behu" - z principu hry, ktera ma nejakej pribeh od A do B a pak je konec, tohle proste udelat nejde, to se musi vydat hotovy.
    Muzeme jen doufat, ze Roberts dostal rozum, a uz to technologicky uzavrel a bude se to jen dodelavat, a ne menit.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Doufám že do roka dodělaj aspoň Squadron 42
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Teď jsem btw narazil zas na článek kterej mě opět celkem nasral.
    Star Citizen improving character eyeball wetness • Eurogamer.net
    https://www.eurogamer.net/articles/2022-02-22-star-citizen-improving-character-eyeball-wetness

    Před časem to bylo zase něco že pracují na vylepšení možnosti zapínání a vypínání světel v kajutě kde se spawnujou hráči a vylepšení sprchy a podobný kktiny. Immersion my ass. Chris Roberts si utírá zadek prachama a směje se nám tvl. Je to fakt magor jestli dává prioritu podobným věcem.

    Že řeší složitý věci jako ovlivňování dění napříč systémy, živější ai a já nevím co to bych ještě bral. Ambiciózní, ale asi pochopitelný. Řeší cloud tech a server meshing a kdoví co dalšího...OK, ale nezajímá mě jestli se dá na záchodě zvednout prkýnko když nefungujou základní herní mechaniky omg.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Já zkoušel pár delivery misí a jednu tu kde se mají vymlátit zlou i na té velké lodi, ale dost mě odradilo, že jsem vždycky někde umřel protože hra měla divnej glitch nebo jsem se někde chytil v terénu a nemohl ven, často nešla vůbec spawnnout loď, otevřít dveře výtahu apod. Takže kromě základní Aurory nemám nic :-\
    NIS
    NIS --- ---
    Pred par dny zacal XenoTreat event a konecne event co si uzivam. Je to docela money making machine. Kdyz to clovek vychyta od zacatku, tak se da celkove vydelat tak 200-300 tisic. A to pritom clovek ani nemusi delat vubec nic.. jen se prihlasi na event a pak muze zevlit nekde opodal, i kdyz to neni uplne idealni. Ja to teda zkousim a od patku do ted jsem vydelal asii 1 mil. Akorat od vcerejska je to dost buggly a po dokonceni mise se event neuzavre.. Jinak je cooldown na misi asi pulhodina-hodina a jede to odznova. Takze jsem si konecne poridil Prospectora, ale nasledne zjistil, ze vlastne vubec nemam naladu tezit. Tak setrim dal.. Anvil Hawk jsem vymenil, priplatil si asi 15usd a ted mam Gladius a to je konecne lod co se mi libi, ma dva shield generatory. Anvil Hawk byl moc maly, i kdyz se ovladal skvele. Gladius je konecne poradna lod, akorat jeste nemam spravne poskladane zbrane.. Moc mi nevyhovuji. Pouzivate gimbal mount na jednodussi strelbu, nebo jako spravni profici mate manualni ovladani vezi? Ja zkousel manual, pak zkusil gambil a hned jsem mel mnohem lepsi kill count.. Ale teda radeji bych se naucil manualni mereni, ale moc mi nejde.

    Jinak ted jsem videl video kde rikal, ze ve hre je prez 100 hratelnych lodi.. Ja mam zalusk na Saber a pozdeji Warden, to jsou si myslim super lode na bounty hunting.
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    Ja jsem backer asi od 2013. Nejak v rocnich intervalech jsem to zkousel na par dni hrat a odlozil to pak na dalsi rok. Ted uz jsem to tak dva-tri roky ani uz nezkusil. A ztratil o to prakticky zajem s tim, ze to mozna nekdy dodelaj (aspon singl) a zahraju si to treba pak. Obcas si rikam, ze to zkusim, ale je mi ve vysledku lito investovat do toho ten cas. Informace o hratelnosti zni ale zajimave:-)
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    NIS: Mam prospectora jeto fajn lodicka..ale dte doby trosku menili tu tezbu :-( a nedavno sem na nekoho koukal jakk tezi a vubec i ta obrazovka je ted dost jina u sem si hodne dlouho nezalital a praveze i to litani jen klavesnice + mys je teda nebo bylo pak i docela obtiznejsi .. nastesti tam na lodicce mam dozivootni pojistku :-D Jinak patrim do trosku uz veci skupiny cose utvorila kolem jednho streamera Rika a kdyz sem tak koukal kolik lidi tam je a kolik uz je tam lodi... nekere kusy i hodne drahe takse jako hodne tesim az to uz jednoou konecne bude oofiko :-) Nikdy sem nebyl ppvp hrac a spise me zajimal craft a tezba a myslim ze tam si toho uziju furu :-)
    SONIC
    SONIC --- ---
    NIS: uz sem to tri updaty nezapnul..ale jinak obcas pohravam.. sem v tom od konce roku 2013..asi zas updatnu teda..ale tvejch 12 hodin dopoledne je pro me nemyslitelnej cas na hrani :)
    NIS
    NIS --- ---
    o7 commanders. Hrajete to nekdo? Ja jsem backer od 2017, ale nikdy jsem nedokoncil misi. Pred mesicem to tu nekdo nekde zminil, mrkl jsem se na video jak to vypada za rok 2021, nainstaloval a zkusil a od te doby to jedu denne nekolik hodin. Nekolik bugu tam stale je, docela nemalo, ale uz je to krasne hratelne, vubec mi to nepada. Odhlasuju se ve vesmiru z lodi. Delam mise. Ted setrim 2mil, zatim mam 800k, abych si koupil Prospectora a zacal tezit. Pridal jsem se do org Interstellar Nomads.. videl jsem ze existuje i nejaka ceska HC skupina, co ka komplet vymyslenou historii a jedou role-play style. Akorat ziju v jine casove zone, takze s lidma z Ceska si to moc nezahraju, pokud nehrajete ve 12 odpoledne.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    zkoušim free-fly lodě
    StarRunner jako OK, ale tvl než člověk proleze z nákladovýho prostoru na můstek omg
    SONIC
    SONIC --- ---
    kazdopadne sem se zarek ze to nezapnu ted driv nez vypostej 3.14..
    SONIC
    SONIC --- ---
    UNREALONE: joj FPS PVE je zatim nic moc..ale litani je supr :)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    člověk letí někam jak kikot, aby se pak zaseknul v terénu [facepalm]

    snad aspoň příští rok vypustěj Squadron 42 a třeba to půjde i hrát :-D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Konečně mám stroj kde se to dá hrát.
    Zkusil jsem Origin Jump misi na orbitě Microtechu, protože jsou za ní dobrý prachy. AI nepřátel při FPS je spíš žádná. Proto jsem nepoznal, že týpek není zlosyn, ale ochranka, tak jsem sejmul špatnýho a hned že vražda smrt zabití. Jeden z nich mě náhodou trefil a probudil jsem se v base s rozsudkem na 2h :-D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    wow
    Inside Star Citizen: Life Among the Clouds | Spring 2021
    https://www.youtube.com/watch?v=7ZDrCUwHclg
    SONIC
    SONIC --- ---
    fajnova kalkulacka...

    #DPSCalculator
    https://www.erkul.games/calculator
    TIGER
    TIGER --- ---
    SONIC: lítáme Elite, ale jestli je to tak jak říkáš, tak tomu po letech zkusím dát opět šanci.
    SONIC
    SONIC --- ---
    litate? tedkons to slape jak nikdy me pride..
    SONIC
    SONIC --- ---
    tak sem vcera jemne polital ze pudu bounty a u freelancera mi zbrane na jedny strane vzdycky nemirej a strilej nekam do vesmiru..:)
    BAT
    BAT --- ---
    SONIC: cekame az tohleto oranzovy zezelena :)
    Naposledy jsem to zkousel pred 2 dny, a bylo to hodne zly - nutno ale rict, ze zalezi co clovek dela - kdyz budes delat nejaky jednoduchy delivery mise, tak tam to asi jakz takz funguje, ale cokoliv slozitejsiho uz bude skripat a intenzita skripotu se nasobi poctem lidi se kteryma hrajes (se kteryma sdilis mise, atp.).

    Zkouseli jsme misi s osvobozovanim 890J, a dely se takovy veci jako ze nektery dvere nesly otevrit, nekteri boti nereagovali a neutocili, ale zase teda poprve v zivote se nam podarilo najit ten hacking device a zastavit to.
    K tomu vyrazny desync, kdy jedna polovina z nas videla kolegu leziciho na zemi v airlocku, zatimco druha polovina ho videla normalne pobihat po lodi a kosit nepratele.

    Pak jsme zkouseli tu Pacheco misi prepadeni vezenskyho transportu za ucelem osvobozeni nejakych vybranych veznu.
    Opet, boti se chovali divne, napr. jsem jednoho zabil, padl na zem vypadajici evidentne jako mrtvej, a po dvou vterinach se najednou zvedl a zastrelil me :)

    Vetsina problemu se zda byt zapricinena nejakym pretizenim serveru a rozbitim nejaky item cache, a nevim ceho jeste - zjednodusene receno, nejak se jim rozpadl backend, a doporucuju vydrzet dokud to nedaj doporadku.
    Mozna se to za den/dva/tri/pet zlepsi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam