• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: aha, tak to se asi objevuje jenom pokud nejakej suit nemas - a jelikoz jich tam mam hromadu kdysi nakoupenych, tak mi zadnej nedavaji.
    To by i vysvetlovalo, proc jsem si toho nikdy nevsiml, protoze to se asi nikdy nestalo abych umrel, respawnul, a zaroven nemel uz predem nakoupenou zasobu aspon nekolika obleku (jak jsem zvykly cinit uz od nepameti)
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VACA: Jako jako game over, neni nad adrenalin nabehnout do prvniho bunku v trenkach a doufat ze zatim co stahujes prvni npc co si mu zakroutil krkem z gearu te nejaky dalsi nesejme))
    bez suitu se toho da delat dost ale bylo by to samozrejme lehce HC pro novy hrace.


    BAT: mas pristup do local inventory v kterym se ti obevi jeden noob suit navic pokazdy kdyz umres, necekoval jsem jak je to ted ale par poslednich updatu ten inventar v nemocnici byl dokonce odelenej od toho na zbytku stanice. Jestli si nekdy umrej a nedostal noob suit tak spis to byl bug, tohle je opravdu featura ktera tam je hodne hodne dlouho
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Asi hrajes nejakou jinou hru nez ja :) anebo je to bug (o cemz v tomto pripade moc pochybuju).
    Ted jsem to zkousel, a v nemocnici mam pristup proste do meho local inventory na stanici.
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: OK, tomu potencialu pro roleplay jako medik, to mozna trosku ublizi.
    I kdyz neni jasne zda vubec, nebo jak moc.

    Kdyz hraju v parte, vzdycky ma nekdo medpen (ja mam 3 equipnute a dalsich 6 v batohu, vetsina dela totez), temer vzdy ma nekdo i medgun, zcela vyjmecne s sebou bereme i Cutlass Red (ne primo kvuli respawnu, spis kvuli leceni).
    Takze v parte neexistuje situace, kdy by bylo potreba volat externiho medika.

    Jen kdyz hraju solo a podari se mi nekde "umrit", tak by se to vyjmecne hodilo.
    Bohuzel na muj beacon nikdy nikdo nereagoval, a uz jsem davno rezignoval na pokusy to zkouset - jen kdyz mam nejaky hodnotny loot, nebo drahy gear, tak to obcas jeste zkusim, ale zatim to k nicemu nebylo.

    Mozna jsem prilisny optimista, ale ani v tomhle bych jeste nehazel flintu do zita.
    Podle me se v prubehu casu SC meni spis k lepsimu, tak treba se i tohle nejak zmeni.
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Tak pokud to tam je, toho jsem si nikdy nevsiml :)))
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Ja porad nevidim, tu absenci handicapu o ktere mluvis.
    Musis poridit Nursu a k tomu lod do ktere se vejde (podle toho co mas v planu, takova lod se na nic jineho nez na prepravu hodit nemusi).
    Nekam si musis pro Nursu doletet a vyzvednout (ok, casem snad tohle nebude treba a spawnes si lod rovnou s Nursou uvnitr).
    Potom musis doletet k cili a zaparkovat pobliz - at uz jen Nursu, nebo celou lod (v obou pripadech pravdepodobne potrebujes jinou lod/vehikl, abyses dostal k samotnemu cili).
    Pripada ti vyse uvedene nejak jednodussi, nez vzit Carrack a nic z toho neresit?

    Ja nemam pocit, ze by moznost respawnu v nejakem vozitku a par lodich navic, najednou nejak devalvovala hodnotu zivota meho in-game charu.
    Umirani je otravne.
    Casto to znamena, ze prijdes o equip, podle toho co delas, nejspis i o lod, prijdes o mise ktere jsi nabral, a musis resit jak se zas vyzbrojit, a jak se kam dostat (at uz z vozitka/lode/stanice) - NIKDY to neni prijemny zazitek a chci se mu vyhnout i kdybych mel pobliz respawn luzko.

    Tim nechci rict, ze je vsechno perfektni, ale je to WIP a takhle to stejne nezustane, tak mozna i proto me to vubec netrapi.
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Kazda nemocnice kde mas imprint generuje free undersuit v local inventory bezprostredne po respawnu v prostoru nemocnice
    Je to zakladni mechanika hry od nepameti :D

    A je to nutna mechanika hry, protoze kdyz by jsi se spawnul a nemel prachy na suit, tak by to byl defacto game over :)
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: "Kazda nemocnice generuje udersuit s helmou, to nevis? :)"
    Jestli me trolis, tak to musis rict, ja to nepoznam.

    Jo takhle, ty si proste vezmes svuj undersuit z local inventory ...no ale to neni nic co by nemocnice/luzko generovalo.
    Ale porad si tam ty veci musis sam napred nakoupit, a potom si je do toho local inventory dat, ne?
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: kvuli carracku za aUEC si podvedenej neprijdu. Ve hre jsem utratil pres 200milionu aUEC za lode.

    jen mi prote tohle s nursou a spawnovanim ze vsech tieru luzek prijde krok spatnym smerem, uz jen kdyz se clovek podiva na oficialni nursa advert:


    RSI Ursa Medivac
    https://www.youtube.com/watch?v=_pBehf-UKMk



    "mam tisic pokusu" Zadna motivace pro medik roleplay, kazdej radsi zmackne backspace a spawne se znova a znova a kolikrat chce, neni v tom zadnej handycap.

    pred lety jsem backnul hru kde byl zajimavej potencial pro roleplay, kde byla vize nejakyho "death of spaceman" apod.
    Ale ted jsem proste trochu zneklidnenej, ze proste je dulezitejsi prodat 100tisic nursy za 40 dolaru, a mit casual strilecku s vesmirnou tematikou, nez vize kvuli kterejm jsme hru backovali.

    Ve star citizenu nakoupit a nalootit hromady armoru fakt neni o zadnejch hromadach penez. Penize jsou momentalne celkove dost rozbity.
    To ze se clovek po smrti spavnul spatky na nejaky lokaci, nebo musel mit drahou lod se spoustama nevyhod jako 890 nebo Carrack byl aspon nejakej handycap.
    Tedka? Backspace a jedem dal, clovek si zivota nemusi nejak extra vazit.

    Ale to je jen muj postoj a nazor, nikomu ho nenutim.
    A tak nejak doufam ze tohle vykompenzujou jinejma handycapama a proste spawn nebude jen casual vec ktera neboli..
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: No pokud se nekdo v 300i rozhodne dogfightovat Hammerhead, tak ma 300i smulu, protoze nebude mit firepower ani na to aby odrel lak.
    Na druhou stranu by to 300i melo taky prezit bez uhony (pokud neni pilot totalni idiot), protoze neni snadne takovou manevrovatelnou vosicku trefit, a bude pro ni snadne uletet.

    HW by mel hrat dulezitou roli - skill je potreba porad, naopak, ja tvrdim, ze skill je potreba ted i vic - nehlede na HW.
    To povazuji za naprosto spravne.

    "Co treba sere me je ze to celkem slusne zabilo heavy fightery co se tyce hry v parte kde ted je vzdycky vyhodnejsi letet napr ve dvou fighterech po jednom nez dva lidi v jednom. Kazdou takovou vec vnimam v multiplayer hre jako slusny minus, a zrovna ve star citizenu uz tech veci kde te gameplay motivuje hrat spis solo nez v parte uz je dost (napr odmeny za v podstate jakykoliv mise)."
    My teda s partou porad pouzivame vetsi lode, podle toho kolik nas je a co chceme delat samozrejme, kde kazdy obsadi jednu vez.
    Polovicka lidi v nasi parte nejsou kdovijak dobri piloti, tak nas to tim spis vic nuti do multicrew.

    "jako tenhle tierlist jako vysledek master modes hovori za vse"
    Omlouvam se, ale nemam chut sledovat 51 minut video, tak jsem si jen pretocil na konec, kde je ten list celej vyplnenej a nevim tak co ten clovek rika.
    Me to na prvni pohled pripada, ze to dava celkem smysl - ALE z tech lodi jsem lital asi jen na 5 z nich, a dobre znam mozna dve z toho.
    Co na tom shledavas spatnym, nebo dobrym, nebo jakymkoliv?
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Kazda nemocnice generuje udersuit s helmou, to nevis? :)

    Staci otevrit inventar v prostoru nemocnice kde ses respawnul a je to tam. (Prostor nemocnice ma svuj vlastni “local” inventar oddelenej od zbytku lokace.)
    Uz je to tak leta:)

    A dava to smysl protoze hrac s nulovym kontem by po respawnu byl defacto vyrizenej bez moznosti cokoli delat..
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Jo, chapu, ze pokud si nekdo treba poridil lod jako Carack z casti hlavne kvuli respawnu, tak se ted muze citit mirne podveden, ze nekdo jiny ted ma respawn levneji kdyz si poridi Nursu.
    Ale to bychom se tu rozbreceli asi vsichni, protoze snad neni vic co by v prubehu casu nepodlehlo podobnym zmenam ci prime nerfum.

    "Ted mam pocit ze kazdej si da do kdejaky lode nursu za par set tisic uec a stane se z toho vic casual hra kde smrt nehraje moc roli. Coz me trochu asi mrzi, bavil me ten element ze kdyz chcipnu, budu zase na nejaky space station, nebo v pripade carracku velky lodi ktera je spis handicap nez vyhoda…
    Nastackovat si armory a zbrane do lodi neni problem…"

    Ja si to vubec nemyslim. Ano, naplnit si lod armorem, zbranema, undersuitama, a jit nekam griefovat, to neni problem.
    Potrebujes "jen":
    - hodne penez na vsechno to vybaveni (o ktery z vetsiny prijdes, pokud ti tu lod nekdo rozbije).
    - dost casu stravenym nakupem tech veci, a jejich presunem do lodi (se to nezda, ale i kdyz je to jen klikani v inventari, pul hodina to bude jak nic)
    A pokud se cokoliv podela, nekde se rozbijes, nekde narazis na silnejsiho nepritele, tak o to vsechno prijdes (nebo s persistenci to budes muset jit nekam posbirat, cimz stratis hodinu casu ani nemrknes).

    A i potom porad plati, ze si tu lod musis zaparkovat CO NEJBLIZ svemu cili - a to je velmi omezujici faktor, protoze to znamena, ze ji muze kazdy snadno najit a znicit.
    Ze ma tvoje respawn luzko na tve lodi dosah 50 km, to je ti v PVP k prdu, protoze stejne budes chtit parkovat max ~1-2 km od cile, aby ti netrvalo hodinu nez z te lodi zase pesky dobehnes k cili.
    Abys mohl zaparkovat dal, musi ti jiny hrac delat taxi s nejakym vehiklem - vehiklem ktery lze snadnio videt, znadno znicit, nebo snadno vysledovat kam jede a znicit opet lod.
    Nemluve o tom, ze v zavislosti na terenu, urazit X km jakymkoliv pozemnim vehiklem je obvykle strasne peklo samo o sobe - obvykle nemas dalnici po ktere bys mohl jet, ale divoky tankodrom, v pripade mesicu prospikovany kratery, balvany, prurvami, neprekonatelnymi kopci, atp.

    Ja tve obavy nesdilim, ale cas ukaze.
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Jak "jako nemocnice" ??? Nemocnice ti prece vubec zadnej undersuit s helmou neda.
    Po respawnu mas na sobe jen modry pacossky roucho. Bavime se o respawnu, kdyz nekdo umre, ano?
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Duvod proc si lidi stezujou je prave ten ze to neni nic tezkyho, takze vysledek dogfightu rozhoduje mnohem vic v cem si priletel nez skill pilota, takze pvpckari ktery jedou hlavne ship combat jsou dost nespokojeny, ackoliv treba s tim ze ses zranitelne kdyz se chces pokusit zdrhnout etc kvituje celkem vetsina lidi.

    Co treba sere me je ze to celkem slusne zabilo heavy fightery co se tyce hry v parte kde ted je vzdycky vyhodnejsi letet napr ve dvou fighterech po jednom nez dva lidi v jednom. Kazdou takovou vec vnimam v multiplayer hre jako slusny minus, a zrovna ve star citizenu uz tech veci kde te gameplay motivuje hrat spis solo nez v parte uz je dost (napr odmeny za v podstate jakykoliv mise).


    jako tenhle tierlist jako vysledek master modes hovori za vse, doufam ze to dobalancujou nekam kde to bude davat smysl, protoze i pres to ze zamer hodnotim celkem pozitivn, tak vysledek za tim je dost tragickej co se celkovyho balance.
    STAR CITIZEN COMBAT FIGHTER TIER LIST 3.23
    https://www.youtube.com/watch?v=67Dw1QeGZ2Y
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Jeste jsem nezkousel ale nursa prej generuje undersuit s helmou, jako nemocnice…

    Me docela prave bavilo, ze jsem si musel vygrindit na carrack kdyz jsem chtel spawn.. a zaroven to bylo i neco za neco protoze carrack…

    Ted mam pocit ze kazdej si da do kdejaky lode nursu za par set tisic uec a stane se z toho vic casual hra kde smrt nehraje moc roli. Coz me trochu asi mrzi, bavil me ten element ze kdyz chcipnu, budu zase na nejaky space station, nebo v pripade carracku velky lodi ktera je spis handicap nez vyhoda…
    Nastackovat si armory a zbrane do lodi neni problem…

    Ale treba to jeste nejak vybalancujou.

    Ja se proste jen bojim toho aby se z hry nestalo tuctovy casual space shooter..
    a trochu mam bobej pocit aby to nebylo tak ze potrebujou prodat velky mnozstvi nursy, tak ohnou celej core gameplay podle toho.
    BAT
    BAT --- ---
    Kdyby nekdo nejak tapal ohledne Master Modes, tak pomerne primocary a no-bullshit video je tady:
    Star Citizen 3.23 HOW TO - Cruise Control - SCM/Nav Modes - Precision Aiming
    https://www.youtube.com/watch?v=LfR6zF18Q3k
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Bylo to fakt naprosto uzasny.
    Mozna jsme se nejakym omylem dostali na Robertsuv soukromy server nebo co ;-D
    Kazdopadne se jednalo o vyjimecnou situaci, ktera se asi uz jen tak opakovat nebude.
    Od te doby uz zase vsechny servery kolem 6-10 TPS, ale presto to docela jde a NPC jsou i tak dostatecne zivy, ale s tema 30 TPS se to stejne neda srovnat.

    Kazdopadne, pokud clovek nema smulu, tak to proste bezi dobre a da se to uz orpavdu hrat jako hra.
    Glitche a bugy se dejou, jen za vcerejsi vecer:
    - v bunkru jsem propadl zabradlim vytahu dovnitr sloupu pod vytahem (killnuti procesu hry to resilo a po opetovnem pripojeni jsem byl zpet v New Babbage, tak jsem aspon neprisel o equip)
    - prehlidkova Invictus flotila nas pri pokusu o pristani v hangaru rozstrilela na hadry, asi protoze byl nejakej LAG diky kterymu nas pilot zrejme do nektere z jejich lodi vrazil
    - behem mise na zastaveni hacku a obrany Kareah se mi po pouziti medpenu bugla zbran/medpen (misto strelby mi char vzal do ruky medpen), coz se stalo pozdeji v jine misi znovu (po unequipu vsech medpenu z opasku/armoru se to spravilo).

    ...ale hrat se to da.
    Spis to ted kulha na tom, ze spousta misi najednou neni vydelecna.
    Diky tomu, ze jsou NPC responsivni, a zvlast ship2ship combat proti NPC je ted skutecne o drzku, tak za naslednou opravu+prezbrojeni lode clovek utrati nasobne vic, nez kolik mu ta mise vydelala.
    Ale aspon je to zabava kdyz se ty NPC/lode hybaji, a na vydelavani penez je ted asi nejlepsi vzit Reclaimer a dva pomocniky a recyklovat znicene Hammerheady (neco snad jsou primo salvage mise, ale daji se najit i v ramci jinych misi - asi jakekoliv kde nejak figuruje nejakej velkej vrak, presne nevim pac vyber misi si resil kolega).


    Master Modes jsou... OK.
    Je to jednoznacne krok spravnym smerem, ale je potreba to poladit a upravit.
    Rozhodne se nejedna o nic slozityho, a nerozumim proc si na to nekteri lide stezujou.
    IMO je vysledkem zabavnejsi boj, a nutnost trosku vic premyslet a zvazovat zda a za jakych okolnosti se do boje vubec poustet.
    V souvislosti s tim taky konecne zacalo davat smysl prapuvodni urceni lodi podle typu/velikosti.
    - Male lode jsou hbite, hure se trefuji, ale tolik nevydrzi.
    - Vetsi lode jsou pomalejsi a hure manevruji, ale vice vydrzi a taky vice kopou.
    Obecne mi ted Ship combat prijde mnohem vic smysluplnejsi.


    Respawn na kdejaka lehatka nevidim jako problem. Proc ti to vadi?
    Jako dovedu si predstavit, ze by to mohlo mit nejakej griefer potencial, ale asi dost omezenej.
    Na planetach s nehostinou/absentujici atmosferou musis mit lod s lehatkem plnou obleku/armoru, protoze respawnujes nahej, takze abys pak mohl zase nekam na planete dobehnout, musis se znovu obleknout a vybavit.
    A pokud budes nekoho moc rozcilovat, tak neni problem tu lod najit a proste znicit, protoze i kdyz budes mit to nejlepsi lehatko co ma dosah 50 km, tak si tu lod stejne das nejak hned za roh - i 5 km daleko je hodne, protoze nezpaomen, ze tech 5 km musis pak ujit zase pesky.
    V ramci PVP si nedovedu predstavit, ze by to melo nejaky negativni dopad, nebo poskytovalo nejakou znatelnou vyhodu.
    A jestli to bude mit nejakou vyhodu v ramci PVE (MOZNA trochu QoL), tak to je uz uplne jedno.

    My jsme vlastne vcera respawn luzka vyuzili v te Kareah misi (ta jak branis terminal pred nekonecnyma vlnama NPC, dokud nedobehne nejakej spustenej proces).
    Kolega vzal Cutlass Red, nastavili jsme si v posteli respawn, a sup do Kareah.
    Ale jak uz jsem zminil nahore, nikdo z nas si neuvedomil, ze se respawneme nazi, bez obleku a bez kysliku, bez armoru a beze zbrani :)
    Kyslik se vyresil preparkovanim lode blizko k airlocku, a clovek pak z lodi v pohode dobehl, vesmirne vakuum nevakuum, ale porad jsi nemel nic a jedina moznost jak se zase ozbrojit, bylo najit nejakeho mrtve NPC a vzit si jeho vybavu.
    Vyhoda to byla, ale fungovala jen proti PVE nepratelum - hraci by nam tu lod rozstrileli a meli bysme po respawnu.
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: To zni az moc dobre :D

    Tak voni se ted dost snazej protoze je free flight week, a sales…

    Ale prej je taky poprve naplno spustenej replication layer to asi taky dela svy, myslim ze v tomhle patchi je dost performance vylepseni.

    Ja tam zatim nebyl.
    Master modu se ani nebojim, i kdyz spectrum je kvuli tomu vzhuru nohama.

    Co me ale trochu stve je ze udelali respawn na vsechny tiery med lehatek.
    Takze i pisces ale ted i nova ursa “nursa” rover, kterej je predmetem sales. Takze asi odtud vitr vane.
    A tohle me trochu zneklidnuje, mam proste pocit ze prodej novyho vehyklu s med posteli, tak udelaj spawn ze vsech tieru aby se to prodavalo. A to se mi moc nelibi, i kvuli gameplayi, mit moznost spawnovat vsude mi neprijde moc cool…
    BAT
    BAT --- ---
    Tak ze vcerejska na dnesek to byl hukot.
    Chytili jsme 30 FPS server a vydrzel tak celou noc az do rana (jeste ted kdyz jsem se odpojoval, tak to bezelo porad stejne uzasne).
    Neco takovyho jsem v SC za ty leta nezazil.

    - NPC se normalne A HLADCE pohybovali.
    - Absolutne ZADNY ruber banding (delali jsme hlavne bunker/logistic center mise ve skupine 6 lidi - vsichni naprosto plynuly pohyb, zadne glitche, zadne teleporty, takhle hladkej multiplayer jsem mozna ani v jiny hre jeste nezazil)
    - Vschno s perfektni odezvou, clovek zmackl button a hned se veci daly do pohybu, zadne cekani a vahani jestli vytah prijede nebo ne atp.
    - Dogfight proti NPC velmi zabavny (pokud byl na obou stranach vyrovnany HW, dostali jsme vetsinou na prdel, nebo se vraceli rozstrileni temer na kasi)
    - FPS combat naprosto famozni, NPC reaguji, pobihaji, komunikuji, utikaji pred granaty, pouzivaji granaty, postupuji koordinovane, uz to nebylo tupe strileni voskovych panaku.
    - na jedne planete honila kolegy smecka nejakych zvirat, ja to pozoroval z vrchu z lode, a jak si ta smecka kolegy obklicovala, vypadalo to jak zabery z nejakeho prirodovedneho dokumentu.

    Predpokladam, ze to byla nejaka totalni haluz, takovy server asi uz zase dlouho neuvidime, pokud vubec jeste nekdy.
    Nebo ma nekdo podobnou zkusenost? ze by to treba bylo tim novym patchem? nebo to bylo fakt jen nevidany stesti?
    BAT
    BAT --- ---
    Kdybyste nekdo ted po dnesnim novem PU patchi zkousel tezeni s Prospectorem, dejte pls vedet jak to slo.
    Bud se neco zmenilo a delam to tudiz blbe, nebo je to nejak bugle - po hodine tezeni mam stale cargo 0.0, coz je mi trochu podezrele :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam