• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    BAT
    BAT --- ---
    OMNISLASH: pravdepodobne behem par nasledujicich dnu by mel prijit zas nejaky patch.
    Tak sem zase jukni treba za tyden, mozna to bude lepsi.

    Ale chci zduraznit, ze podle mych stiznosti se moc nerid...
    Ja povazuju spravnou funkcnost cehokoliv za ten nejnizsi standard, nehodny jakekoliv pochvaly, a naopak jakoukoliv chybu za odpornou urazku, odcinitelnou pouze okamzitou napravou a naslednym sepuku provedenym zlamanou rezavou lzici.
    A sem na nyx si chodim chladit zahu, protoze moje pravidla a standardy nikdo nedodrzuje a pripadnou nabidnutou rezavou lzici drze odmita.

    Po tom neblahem odpoledne zakoncenem errorem 30018 (BAT) jsem stravil 12 hodin naprosto nerusenym hranim.
    Prvnich cca 6 hodin jsem pokracoval v loveni odmen a zbyvajicich 6 jsem delal delivery mise.
    Zadne problemy s vytahy, sklady, hangary, nefunkcnimi misemi, vsechno fajn.

    Jen jeden problem - dostal jsem hangar, kde uz nekdo byl zaparkovanej, tak jsem to posadil vedle a najednou se probiram ve stanici s hlasenim ze moje lod byla "impounded".
    A tam me hra velmi mile prekvapila, kdyz jsem si dojel vytahem do hangaru a nechal vyzdvihnout lod.
    Nejen ze byl vsechen naklad uvnitr, ale vsechny mise byly porad platne a po odevzdani nakladu se v poradku splnily.
    Neveril jsem vlastnim ocim!

    Pres vsechny me stiznosti je nakonec muj dojem pozitivni.
    Ale znas to... YMMV, taky zalezi co clovek dela, kde to dela, s kym to dela, a cim to dela.
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: soucítím. A zároveň jsi mě trochu uklidnil že mám ještě čas, než se odhodlám k SC po pauze zase vrátit:D
    (Většinou mám pauzu vždycky tak rok)
    Ale to neber tak že bych ti něpřál si pohodlně zahrát. Jak jsem psal, soucítím... :)
    BAT
    BAT --- ---
    Vyborne. Od posledniho prispevku co jsem tu postnul, uz se nejde do hry dostat vubec, protoze Error 30018.
    BAT
    BAT --- ---
    Jezisi, nekdy se to fakt sejde...
    Hned po opetovnem zalogovani, kdy se probouzim ve svem hubu na stanici, mam persistentni "Trespass" warning.
    Po dalsim nalogovani jsem se ihned po nastoupeni do vytahu a kliknuti na "Lobby" glitchnul do voidu.
    Do tretice vseho dobreho, ale tohle je SC, takze jsem zvedavej co me ceka pri tretim pokusu :-D
    ...vlastne jakepak do tretice, za posledni 2-3 hodiny jsem kvuli bugum relogoval uz nejmin 6x :(
    BAT
    BAT --- ---
    Kazdy druhy vytazeni lode do hangaru je fake.
    (rika, ze mam lod v hangaru, ale nemam ji tam, a v terminalu rika ze je lod na padu, a muzu jen Claim)
    Je na to nejaky lepsi reseni, nez Exit to Menu a po navratu do hry novy retrieve a ze to uz snad pujde?
    BAT
    BAT --- ---
    VACA, TOMICK: To je tohle? https://starcitizen.tools/Overdrive_Initiative
    ...jsem myslel, ze to uz davno skoncilo.
    Nebo je ted nejaky jiny event? Nebo je to neco s Contested Zones v Pyro?
    BAT
    BAT --- ---
    Dal jsem se do vylepsovani te Aurory.
    Hlavne protoze 2x S1 Bulldog repeater je jak mlatit ty lode cepici, a clovek by u toho sesel vekem.
    V posledni bounty misi jsem mel znicit Prospector, a to trvalo snad pul hodiny.

    Planovany equip zde: https://www.erkul.games/loadout/2PYC77da

    Zatim jsem mel prasule jen na Sunflare power plant a 2x Attrition 1 repeatery.
    Pro jistotu jsem Attrition dal misto puvodnich Bulldogu, a Bulldogy presunul na hardpointy na "kridlech"
    (nevim zatim jak u Aurory, ale u jinych lodi se kridla typicky velmi snadno odpadavaji, tak kdyby nahodou, at mi v boji ty lepsi zbrane zustanou co nejdele).
    Dalsi na rade budou chladice, protoze power plant mi ty zbrane utahne, ale chlazeni asi optimalne ne.
    VACA
    VACA --- ---
    TOMICK: Ja to ted moc nesleduju tak se omlouvam, to je nejakej event za kterej dostanes f7a stand alone ship permanentne do hangaru? :)
    TOMICK
    TOMICK --- ---
    MONKEYFIGHTER: vcera jsme dale ve dvou dalsi F7A :) kdyby chtel nekdo helpnout, dejte vedet. Mam nejakej zakletej inventar. Kdyz me sunda NPC tak mi vsechno zmizi, ale kdyz me sunda player, tak mi vsechno zustane:) kvalitni bug!
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Ja mam obavu, ze to vezmou nejak za spatnej konec a nebude mit ten zamyslenej efekt, nebo to bude mit nejakej vedlejsi efekt, na kterej budou zase vymyslet novej lek, ten lek zase bude mit vedlejsi ucinky, tak to zacnou predelavat...
    Snad to dopadne dobre, ale taky bych se toho chtel jeste dozit :)
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Jo hele vono je to asi zadouci, lidi by si meli svejch lodi vazit a ne je pouzivat jako torpeda, nebo je odhazovat kdekoliv je napadne..

    Ja myslim ze k prvni adjustaci doslo kdyz vypustili Polaris ktera ma hodne drahy torpeda. Lidi proste reclaimovali cely lode misto restocku.
    Tak pak udeali ze se polaris reclaimuje bez torped na palube..
    (Ale se vsema komponentama apod, jak je zatim zvykem)
    To vzbudilo velkej poprask v kimunite, ale jak to nakonec dopadlo, nevim…

    Trochu premejslim jestli se k tomu dostanu na invictus launch week nebo pozdeji, nedokazu ted odhadnout…
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: jezismarja, na crafteni jsem uplne zapomnel - a bylo mi bez te vzpominky tak dobre :)

    Taky bych rekl, ze LTI bude k nicemu (nebo spis "ne potreba").
    Kdyz mam zase jako priklad pouzite Elite Dangerous, tak tam mi taky nevadilo, ze musim za rozbitou lod nemalo zaplatit.
    Kdyz si clovek rozmlatil naplnenej T9, ztratil desitky milionu jen na znicenem zbozi, a pak jeste musel zaplatit "pojistny" nekde od 2 do 10 mega, podle toho jak byla lod vybavena a jestli ji chces zase jak byla... clovek k tomu proste prizpusobi jak hraje, co dela, atp., pokud se to nevymysli uplne nesmyslne, tak se takove veci vybalancuji prirozene samy.
    Slo to v ED, pujde to i v SC.
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Ja myslim ze jsi dobre udelal. Tim spis kdyz mas jeste druhej ucet kde jak jsem pochopil mas asi vic zadotovano…

    Ohledne pojisteni lodi, ja jsem naposledy hral nekdy v prosinci, a v pripade zniceni se reckaimuje lod vcetne vsech komponentu a zbrani, ktery na lodi byly naonstalovany. Pochybuju ze by se to od ty doby nejak zmenilo:D


    Finalni iterace pojisteni by melo bejt nekolik urovni.
    Tier1: reclaimne se jen zakladni podoba lodi s OG komponentama a zbranema.
    Tier2: reclaimne se lod i s komponentama a zbranema ktery na ni byly nainstalovany v momente
    Tier3: reclaimne se i vcetne carga a “vyzdoby”

    Funfact: “LTI” by mel bejt tier1, takze vlastne celkem k hovnu, s odpustenim :D
    I kdyz vlastne, jeste by tam mel bejt nejakej tier0 kdy nedostanes ani ten hull, ale jen nejakou cast jeho hodnoty.. Ale stejne, az tenhle system bude, nejspis si vsichni budou platit aspon T2, a po nejakym “LTI” nikdo ani nevzdechme..

    Tohle je sle jeste nejspis hudba daleky budoucnosti…
    A vzhledem k tomu ze to jeste cely zkomplikovali craftenim lodi, ze i vlastni hull bude mit nekolik urovni kvality, tak se heste nejspis cela jejich interpretace pojisteni x-krat zmeni:D
    BAT
    BAT --- ---
    Docela s tim omni throttle joystickem bojuju.
    Mozna by mi pomohlo zkusit jinou konfiguraci, tak bych uvital jakoukoliv inspiraci.

    Ted to mam na tom pravem omni sticku takhle:
    - Naklon paky dopredu-dozadu ==> plynova paka, stred je nula, vepredu je 100%, vzadu je -100%
    - Naklon paky zleva-doprava ==> horizontalni strafovani doleva/doprava
    - Twist rukojeti nahoru-dolu ==> vertikalni strafovani nahoru/dolu

    Mensi problem:
    Jak nejsem zvykly mit plyn od -100 do +100, tak s tim hybu prilis a nevedomky tak casto zastavuju.
    (a hazel bych to az do minusu, kdyby me na te nule nezastavil citelny odpor pruziny zadniho pinceru, kterou jsem tam naschval nechal abych mel zastecne centerovani)
    Ten pohyb od 0 do 100 dela jen asi 4 cm (ne vic nez 4.5), coz je v zapalu boje prilis malo na to, aby si clovek uhlidal povedomi o tom kde tu paku ma.

    Vetsi problem:
    Twist rukojeti na strafovani nahoru/dolu je pomerne kratky, a nezda se mi byt tak intuitivni jak jsem predpokladal.
    Dost casto si pletu krouceni nahoru a dolu.
    A je to i docela krkolomne a v zapalu boje je prakticky nemozny ten pohyb izolovat od pohybu paky dopredu/dozadu, coz je zvlast nesikovne v kombinaci s malou 4cm cestou paky od 0 do 100, coz ma za nasledek NEzanedbatelny nezamysleny pohyb paky dopredu/dozadu.
    Nevim jak moc je problem v mem nezvyku, a jak moc v tom ze je to jen krkolomne.

    A trochu prekvapive:
    Horizontalni strafovani zleva-doprava behem dogfightu vubec nepouzivam.
    A nevim jestli bych vubec mel, zlvast kdyz to je zas jen dalsi input co spis jen pridava vyse uvedenym problemum.

    Mozna bude lepsi zahodit horizontalni strafovani (resp. nechat ho na mini sticku, pro non-combat ucely), a pro vertikalni strafovani nahoru/dolu pouzit naklon paky zleva doprava?

    Moc me zajima jake jsou zkusenosti ostatnich s necim podobnym.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Jo, vzal jsem Auroru, a delam s ni low level verified bounty mise a libi se mi to. Zatim mi vubec nevadi, ze nemam penize, ani jine lode.

    Ale mel bych otazku:
    Kdyz si na tu Auroru pridam dalsi dve zbrane, abych mel 4 (v zakladu ma jen 2 size 1) a pak me nekdo znici, dostanu pri claimu i ty zbrane co jsem tam pridal, nebo zase jen holej default?
    To jeste neni, ze by me treba zkasli o vic, ale dali by mi lod tak jak jsem ji mel?
    (takhle to fungovalo v Elite, pokud si dobre vzpominam - clovek si pri insurance claim mohl vybrat jestli zaplati X penez navic a dostane loadout co mel, nebo zaplati jen zaklad a dostane zas jen ten zaklad)
    BAT
    BAT --- ---
    Tak to nakonec docela slo.
    Videl jsem jeden chybejici vytah, a obcas mel trosku laxnejsi NPC lode behem asi 3 verified bounty misi.
    U posledni mise to behem dogfightu obcas lagovalo, coz by bylo dlouhodobe neprijemny, ale aspon to nebylo gamebreaking.
    Kdyby tohle bylo to nejhorsi co muze cloveka potkat, tak bych asi byl celkem spokojenej.

    Mimochodem pacientsky habity pri probrani v nemocnici se uz nenosi?
    Po umreni jsem se v nemocnici na luzku probral rovnou hezky oblecenej i s helmou.
    Nemuzu rict jestli mi to nechalo i vsechny equipnuty veci, protoze jsem vsechno delal jen v defaultnim oblecku a ani nevim jestli jsem mel nejaky medpen, ale hlavne bylo prijemny pro jednou vsude nezakopavat o hromady krabic od nemocnicnich habitu co lidi vsude odhazuji.
    Skoda, ze to asi bude jen docasna zmena (nebo to byl bug?).
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: chapu no, nicmene imho na to cargo stejne chcs spis dat jednu libovolnou misi a rentnout aspon hull A kterej stoji na den drobny a jakykoliv cargo v nem udelas nasobne rychlejsi nez v cemkoliv z tech malejch lodi.. diky tomu jak rychle se to naklada a ze to pojme vic nez jednu misi najednou se ti to vrati behem jedny cesty, titan nebo cutter co se tyce carga je tak na tu intro misi ktera ti v podstate jen unlockne cargo loop
    BAT
    BAT --- ---
    Tak se mi zda, ze se moc nezmenilo.

    Porad to neumi DLAA, jen DLSS.
    Takze bud je vsechno zubaty (bez DLSS), nebo rozmazany (DLSS). PROOOOOOOOOOOOC???
    DLSS dovedou, ale s DLAA si leta nevedi rady? Vyjadrili se nekdy nekde proc to sakra jeste neni?
    Pro mne je to docela zasadni vec, protoze me po par minutach boli oci jak se porad snazi zaostrovat vsechno to rozmazany.
    A alternativa v podobe zubu vsude, s vypnutym DLSS, to je zase strasne hnusny.
    Nebo snad delam JA neco spatne???
    Je na to snad nejaky trik, nebo skryte nastaveni?
    Nebo se to musi vynutit nejakym user config parametrem a ja jsem ten posledni idiot, ktery o tom jeste nevi?

    Nastavovani charakteru se nijak nezlepsilo.
    Porad to stejne, neskutecne veprove ovladani, kdy widgety nereaguji na zadny keyboard input.
    Napr. zmenit nastaveni slideru stiskem sipky vlevo/vpravo? dolu/nahoru? plus/minus? cokoliv... proste ne, jedine cemu jejich zmrvene GUI rozumi je klikani mysi.
    V kombinaci se zamrzanim kazdou sekundu je neskutecnej vopruz tam neco vubec naklikat, takze to jsem po par minutach boje radsi vzdal.

    Jinak jsem jen nastavil klavesy (joysticky me jeste cekaji) a preletel z Lorville na Everus Harbor.
    A kdyz jsem po pristani a presunuti imprintu na Everus znovu bral lod, abych sel nabindovat ty joysticky, tak se mi lodka spawnula clipnuta v podlaze hangaru.

    Nepotesili me :(
    BAT
    BAT --- ---
    Kdyby nekdo potreboval partaka, tak mi muzete zkusit poslat invite nebo co...
    Tiggy Skibbles | Tiggy-Skibbles - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42
    https://robertsspaceindustries.com/en/citizens/Tiggy-Skibbles
    ...ale mam ted fakt jen tu Auroru a pet penez, takze velkou pomoc necekejte :)
    BAT
    BAT --- ---
    Jeste koukam na nejaky aktualnejsi ship reviews...
    Kdyby to nekoho zajimalo, videa jsou strucna a k veci, bez zbytecnych teatralnosti.
    https://www.youtube.com/@EvenLease44/videos
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Jo, to by bylo rozumne, ale bojim se toho :)
    Kdyby neco z tech malych klumpu melo aspon nejaky cargo space a ne ze se JEDINA bedna musi prisat kamsi zespoda, nebo co.

    Cert aby to vzal. Pujdu do te Aurory.
    Mas pravdu... parkrat se otocim a poridim neco lepsiho, a kdyz by doslo na reset tak se nepo.
    Ale hlavne ted jak na tu Auroru koukam, pripomnelo mi to ty snilkovske casy pred temi 150 lety, kdy jsem v Aurore sedel v hangaru jak tydyt a predstavoval si, ze jednou bude mozne s tou Aurorou i letet :-D
    Vzdyt ja tu Auroru vlastne chci! :)
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: pujcil jsem ho znamymu, a ten ted odjel na 3 tydny kamsi, pricemz zapomnel zmenit email adresu pro 2FA.

    Me moc na combat neuzije, ale prave kvuli tomu vaham... ze jako kdyby nahodou to bylo treba, tak bych mozna trosku mohl.
    + Titan ma i vetsi cargo space 8 SCU, zatimco Cutter jen 4 (lze-li verit robertsspaceindustries.com).
    - Videl jsem video, kde do Titana nekdo cpe 2x2x1 bednu a strasne s tim bojuje, protoze ty zadni vrata jsou jentaktak (i kdyz nevim jak moc to bylo rukama dotycnyho a jak moc tou lodi).
    - Kdyz se Titan plne nalozi, naklad blokuje vstup pres rampu, clovek musi pouzivat zebrik, a z zebriku v SC me jima hruza.
    - Titan ma malou nadrz na QT palivo, takze se s nim clovek naskace (a treba do Pyro se s nim vubec nedoleti?)
    ...podle toho vychazi uzitecnejsi spis ten Cutter.

    Ja chci mit jen trochu jistotu, ze kdyz zas bude nejakej patch nebo reset, diky cemuz prijdu o pripadne ve hre nakoupene lode, tak aby tam na me cekalo neco do ceho muzu skocit a neco delat, a ne aby to byl treba nejakej Mustang (ie. neco co se rozpadne jen na to kouknes a na cargo zapomen).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam