ADAM: Ono, když chceš valit, tak to je znát. Motor ti sice přidá 300%, ale s nízkym valivym odporem můžeš jet třeba ještě o 5km/h rychleji.
Na zábavu mám Specialized Stumpjumper FSR s Brainem, takže mi jde opravdu jen o rychlou dopravu po cyklostezkách v Praze.
Pro ostatní: Chtěl bych elektrokolo optimalizovat na rychlost dopravy na delší vzdálenost ve městě.
Seděl jsem i na elektrickým horákovi, ale proti tomu je ten
KTM Flite rychlejší. Nebudu se spoléhat jen na motor, takže geometrie i kola pomohou. Na 45 km/h to člověk rozjede jako nic a podle mě s tím dá průměr 35 km/h kdekoliv.
Zajímalo by mě ale, jestli někdo nemá zkušenosti s automatickým řazením NuVinci:
Trek Super Commuter+ 9S: člověk si nastaví kadenci a CVT udržuje příslušný převod. Jeslti to funguje, byla by to pohádka. Člověk do toho prostě jen dupe a nic neřeší.
Městský kolo bych měl rád bezúdržbový a jednoduchý, takže by se mi líbil řemen místo řetězu, takže ta CVT nebo Shimano Alfine DI2. Nemá někdo tipy?
Díky vám.