• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    taky uvazuju nad upgradem na tenhle ram... vychazi na nejakych 200$. Jinak Lada Jecminek si postavil docela peknou bestii
    The Fastest eBike for $3600 / Best DIY Electric Bike Available
    http://www.youtube.com/watch?v=F_yHTRN6DMs
    EXX
    EXX --- ---
    EXCITE: tlusty kola jsem videl .. ale to nepotrebuju .. taky jsem videl fotku z plaze .. mi prijde krajne nevhodny jezdit na kole s retezem na plazi ... jako pokud mi plaz skrizi cestu tak ok .. ale tvarit se ze je to "fun" vzit si takovy kolo a jit s tim blbnout na plaz to nevim .. tomu retezu se to dlouho libit nebude .. sem videl typka na fatbike a mel tam remen misto retezu .. rikal ze je to bezudrzbovy .. ale tak nevim no .. nezazil jsem a proto se tu ptam
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    EXX: Jo tak beru zpět. Ty tlustý gumy už tam jako volbu nemají,ale byly tam :)
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    EXCITE: ja s tim taky nejezdim po jesenikach, ale po rovine, polni cesty atd. neříkám, že je to ideální, ale zatím jsem neměl sebemenší pocit, že by to bylo nedostatečné
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    EXX: Já bych tedy na el. kolo bez hydrauliky nevlezl. Vloni jsme v Jeseníkách sjeli na půjčených el.kolách destičky na pl,ech. A to měli najeto 700km.
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    EXX: jinak ten motor je asi přestřel, ale na druhou stranu ty prudké kopce, co musím sjíždět pomalu, můžu vyjet 40km/h nahoru (se šlapáním, ať to tak netrápím)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    EXX: nevím, rozklikl l jsem ale nějak zvlášť jsme to nestudovat. Srovnání si holt musíš udělat sám. Co může být zajímavé je to,že ten Mate X může mít i 750W motor. Btw. ty tlustý kola jsi tam viděl?
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    EXX: jako brzdy jsou v pohodě, když se dobře seřídí, tak fungují perfektně. Více se akorát ojíždějí špalky. Nějaké fakt prudké kopce sjíždím pomalu, když je dole třeba brzdit. Samo, že kotouče by byly lepší a budou na další verzi. Bohužel jsem neměl rám s navářkama. Ale Vbrake fungují zatím skvěle, ale je to hodně o seřízení a údržbě.
    EXX
    EXX --- ---
    CLOVICEK: no mas to hezky celkem .. tohle by taky slo .. ten 1000w motor mi prijde trochu zbytecnej uz .. 750 w mi prijde optimalni .. jak s brzdama ? prijde ti to okej ? nebo citis ze by to precjen chtelo hydraulicky ?
    EXX
    EXX --- ---
    EXCITE: tak treba rozkliknout odkaz v mym prispevku zejo .. jinak kdejakou skladacku asi neni problem najit na dva kliky v googlu, ale jestli na tom tvym odkazu je neco co ji dela nejak vyjimecnou, tak bych rad vedel co .. tohle je podle me mestsky kolo, coz je presne neco co nepotrebuju a psal jsem to
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    EXCITE: nacvaka se to na displeji
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    CLOVICEK: Jak máš řešený ten omezovač?
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    EXX: Nic o výhodnosti nebo lepšosti jsem nepsal. Ptal jsi se na skládačku, poslal jsem ti skládačku, nic víc :)

    Ale čeho je to kopie zas nevím já, poradíš?
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    CLOVICEK: tady ještě foto
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    EXX: já to taky řešil, nakonec jsem šel do přestavby klasického ocelového starého horáku. Akorát až jsem to dostavěl, zjistil jsem, že to není úplně podle vyhlášky. 1000W motor s 15,6Ah baterií a řídící jednotkou. Kolo jsem měl téměř zdarma od známého, kterému leželo ve sklepě. Dojezd cca 50km, max. rychlost 45km/h, omezovač na 25km/h, asistence k šlapání i akcelerátor na jízdu bez šlapání, což jsem zjistil taky není úplně v pohodě. Celková cena se vyšplhala na 23 tisíc. Cena samotné přestavby cca. 21tis, zbytek bylo nějaké nářadí a doplňky. Váží 30kg, není skládací, ale jako dopravní prostředek je to super. Naštěstí mám od svého bydliště hodně cest mimo veřejné komunikace, tak s ním můžu jezdit "podle vyhlášky" téměř kamkoliv pravidelně potřebuju. Na cyklostezkách zatím svědomitě zapínám omezovač a ostatní si hlídám už stejně jako normálně na cestě v autě.
    EXX
    EXX --- ---
    EXCITE: nevidim na tom nic vyhodnejsiho ani lepsiho..maly kola, drazsi .. prijde mi to jako takova kopie no.. ale necham si to vysvetlit rad
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    EXX: Skládačka hýr :
    Build your own MATE X - the coolest eBike ever
    https://mate.bike/eu/bikes/89-332-mate-x
    EXX
    EXX --- ---
    ADAM: muzes to nejak trochu rozepsat ? netreba zadnej román .. ale taknejak nevim co by na normalnim kole bez motoru melo stat 1500.

    jsem psal ze nejsem zadnej cyklista .. nepotrebuju se merit s tour de france nadsencema .. normalni kolo je pro me treba favorit (v mym svete) kterej stoji 100euro zejo ... ale tohle bude pro kazdyho neco jinyho tak proto by me zajimalo co presne svoji odpovedi myslis ... pripadne kdokoli jinej kdo s tebou souhlasi ..
    ADAM
    ADAM --- ---
    EXX: za 1500 eur koupíš tak tak normální kolo bez motoru v decathlonu.

    Elektrokolo za tu cenu bude k pláči a skazi to to dojem o cyklistice možná do konce života.



    Asi stejne jako když já jsem si koupil čínský scooter za 1000eur...
    Vzpomínal jsem pak s láskou na babetu...
    EXX
    EXX --- ---
    ahoj, shanim elektrokolo kterym by se dalo na denni bazi dojizdet do prace +-20km (tak abych nemusel vstavat dve hodiny pred praci a abych nedojel uplne uflusanej) . chtel bych to i skladaci abych to obcas mohl hodit do osobaku a dat nejakej trek. nevim moc jak s kapacitou, mam 70 kilo coz v tomhle pripade beru jako dobrou vyhodu.

    nevim dost veci, nejsem cyklista a tohle volim protoze se mi rozpadl moped a rikam si ze je cas na zmenu...

    preferuju neco s vetsima kolama (ne takovy ty mestsky kola) chci abych tim mohl pripadne i do lesa semtam .. trochu zablbnout

    celkem nahodou mi padlo do oka tohle a zatim nevim cim bych to prebil

    https://www.amazon.fr/...3b28&pf_rd_r=ZVJJ4PQ01JGNCY4KJSDA&refRID=ZVJJ4PQ01JGNCY4KJSDA&tag=coa_fr-21

    prestavovat kolo se mi nechce
    cenovej strop mam tak kolem 1500eur , uz to mi prijde celkem sileny.
    nemam predstavu jakej je beznej dojezd u elektrokol a nevim jestli to vubec je jakkoli "normalne" pouzitelny i bez motoru, aby se na tom proste dalo jet kdyz si clovek chce dat trochu do tela a budovat fyzicku .. nechci proste mit dve kola jedno na normalni jezdeni a jedno na delsi trasy

    tohle konkretni kolo jsem nasel pouzity za 1200 euro , napred typek psal ze ma najeto 4000km a ted najednou ze 2500 tak nevim co si o tom myslet , jestli je to hodne nebo malo na kolo z druhy ruky - najezd 2500 km bych mel jizdou do prace asitak za 3 mesice . nemam vubec predstavu jaky je to servisovat, pripadne jak casto se tomu odvari baterka v podobnym provozu a jak se to potom resi .. jakykoli informace mi pomuzou v rozhodovani

    zrovnatak tohle mi napriklad pripada uplne stejny a jakozto novy to ma cenu o dost jinde
    https://www.amazon.fr/...f_rd_r=6N3QHX0K6FSNGN0KCZXQ&psc=1&refRID=6N3QHX0K6FSNGN0KCZXQ&tag=coa_fr-21

    o konkretnim modelu jsem na youtube nenasel moc , tady typek celkem vychvaluje cinskou kopii spanelskyho originalu https://www.youtube.com/watch?v=Fp1DER_vuXs

    koncepcne se mi to libi , nemam moc predstavu ani o tom jaky druh a jak velke investice lze behem provozu ocekavat (nemam ani srovnani s obycejnym kolem, tam je mi vpodstate jasny ze semtam clovek pichne a semtam je potreba koupit novy plaste)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam