• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    MAESTRO_007: To, ze v bafangu jednou za rok rupne nylonove prevodove kolecko, to jeste porad plati?
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    MINER: třeba ji nenechat vybitou dlouhodobě. Největší facku dostane, když někdo uskladní kolo i s baterkou do kůlny. Zapomene ji dobít. A nechá jí tam přes zimu...
    A přímo údržba? Já třeba při každém mytí kola vypucuju kontakty a lehce striknu kontaktolem..
    MINER
    MINER --- ---
    TOMBRIDER: Jak se lze o tu baterku starat?
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Jak jsem psal, mám deset let prastarej Lectron, a pořád to na původní baterii ujede min 60km :)
    [ TOMBRIDER @ Elektrokola ]
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Druhá věc je, jak se kdo o ty baterie stará..
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: s tema baterkama máš recht, Bosch si narozdíl od Bafangu baterky dělá sám a hlídá si kvalitu (dává tuším články Sony nebo Panasonic). Bafang poskytne jen motor a baterie si každej výrobce dělá sám.. Takže tam pak rvou levný Samsungy, Sanya aspol..
    (No a zrovna LeaderFox je značka typu "maximální úspora výrobních nákladů, na kvalitu sere pes..")
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    a souboj Bosch vs Shimano vs Yamaha dopada jak?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: jizdni projev je jedna vec, ale treba dneska si borec stezoval, ze mu odesla baterka u Bafangu pul roku po dvoulete zaruce, taky ta baterka stoji 10 tisic ane 20 jako u Bosche.... (uz mi proslo rukama desitky Boschu starych 5 a vice let a vsichni jezdi na puvodnich baterkach. Baterka stara 8 roku byla na 90% kapacity. To same motory, u 6 let stareho se vymeni lozisko a jede dal... tohle vidim jako hlavni duvod proc za to dat o 20 tisic vic nez za Bafang

    a nez jsem to dopsal tak prisel borec co ma Leader Fox Bafangem a po 3 letech mu kolo ujede 30km.... a nevi cim to je, no cim asi... Bafang :-)

    ale urcite bude existovat spousta spokojenych zakazniku na Bafangu
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Já dycky říkám svým zákazníkům něco ve stylu : "Bafang Vám tu radost udělá taky, ale když si zkusíte Bosche, tak prostě zjistíte, že Bosch je Bosch.."

    Za mě - na ježdění do práce (maximálku u Bafanga si můžu zvýšit jen napojením na diagnostiku a přepsáním hodnoty a ne montáží čipu za 3-4 litry jako u ostatních) + příležitostnou cykloturistiku s přítulkou bych si pořídil Bafanga, pokud se chci ale ebiku věnovat víc, tak bych si připlatil a šel do Bosche, ev. Yamahy, Shimana nebo Brose.. Bafang (a třeba i Comp) zatím hrajou ty druhé housle - aspoň za mě
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    _A5_: ano, bylo by lepsi si priplatit za Bosch :)
    _A5_
    _A5_ --- ---
    PSYSBEE: tjn, design je hroznej. Kdybys mel tip nejaky kolo takhle kolem tech 55k, tak sem s nim :)
    Zajimalo by me taky, jestli by nebylo lepsi si priplatit za nejaky kolo s Bosch motorem.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    _A5_: až na ty sračkový brzdy a kolotočářskej design docela dobrý.. ale určitě bych ho projel a vyzkoušel posez, jestli ti sedne jeho geometrie..
    _A5_
    _A5_ --- ---
    Mate nekdo zkusenosti s ceskou znackou Lectron? Prijde mi to docela levny, na to ze tam nemaj ty nejhorsi komponenty, jako je zvykem u jinych znacek v podobny cenovy kategorii (50k).
    Konkretne mi jde o tohle kolo: http://www.lectronbikes.com/Esconder-MFX-21-d159_17967625.htm
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    EXCITE: jezdil jsem na Kubergu co si poridil kamos, kteremu amputovali po nehode nohu, ma tam sklapeci sedlo a dlouhe stupacky. jede to neskutecne, nerve to vsude okolo, takze si i zajezdi tam kde by ho hned vyhodili a navic kdyz nema nohu tak neprudi

    ale ema to s kolem vubec nic spolecneho, krome brzd, riditek a vidlice, kterou pouzivaji z cykloprumyslu

    Elektrické motocykly Kuberg
    https://kuberg.mototrade.cz/
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SN0008102070570: Budíš ti puohou útěchou,že, mne to zajímá :D Ale já jsem divnej, já mám elkolo i motorky (benzínové tedy zatím) ;)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    slapkama jde osadit Rolls Royce
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    SN0008102070570: ve chvíli, kdy vzhledem k obrovský síle motoru je montáž šlapek v podstatě jen do počtu, tak je to motorka se šlapkama :)

    Já myslím, že tady - narozdíl třeba od bike-fora - jsme tolerantní dost, ale nazývat 48kg těžkou mrchu s výkonem motoru 6kW elektrokolem je už imho absolutně mimo mísu.. Regulérní motorka, s kolem to nemá krom těch šlapek absolutně nic společnýho..
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Jako tohle s elektrokolem ale vážně už nemá nic společnýho .. takže kdyžtak sem, příště podobné OT rovnou mažu. Děkuji za pochopení.
    [ Solarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars, ]
    JOPS
    JOPS --- ---
    SN0008102070570: a proc sem davas motorky ?
    BATY
    BATY --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam