MAESTRO_007: "dalsi vec je jak se to projevuje za jizdy ten maximalni vykon, papírově s silnejsi motor umi sice vystrelit, ale uz ten vykon neudrzi.." - dvakrat podtrhuji cervenou propiskou! :)
Treba BAFANG ma sice 80 (M400)- 90 (M500), ale ma je defacto jen na zacatku .. tj. vystreli jak z praku, ale cim rychleji jedes, tak tim zacina vadnout.. Tj. jeho vykonova krivka je prudce nahoru, ale pak relativne rychle dolu.. Oproti tomu u Bosche citis ten "prival energie" porad..
Krasne je to videt na nasich odblokovanych testovackach pri porovnani Bosch CX vs. Bafang M400 (M500 má jen ten krou'ták, jinak to bude imho dost podobny)
- u Bafangu je maximalni rozumna rychlost kolem 40kmh, pak uz citis, ze se mu dal pridavat moc nechce, CXko (i 3. gen) krasne táhne až do 50ti kmh, kdy zasahne omezovac..
Dal je to například i o inteligenci řídících jednotek a citlivosti torzních snímačů, kdy v tomhle je Bafang MaxDrive oproti Boschi docela tupec.. Prostě u Bosche cítíš mnohem větší spolupráci s jezdcem než u druholigových hráčů typu Bafang nebo COMP..
Zajímavý mi přijde Shimano, který ač tabulkově dneska už nejslabší, tak projevem asi nejblíž Boschi..