• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    DEVIL: LINKOS: a jak to je s motorem v náboji? Teď jsem četl nějaké recenze a zdálo se mi z nich, že údajně motor v náboji při odpojení napájení skoro není poznat. Může to být pravda?
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    PAN_MYVAL: Vypnuté střeďáky by měly měli mít teoreticky větší odpor než v zadním náboji. Ale budou dost rozdíly hlavně ve stáří kola.
    Pokud bude chtít šetřit baterku dá si tam podle mě nejmenší dopomoc, u toho mého střeďáku to funguje tak, že na rovince to nepoznáš a pomáhá ti to do kopce a při rozjezdu. Že začátku jsem si s tou dopomocí furt hrál, teď mám prostřední, do kopce mě to pomůže víc, plus rozjezd a na rovince jen trochu. Střeďáky by taky měly být úspornější, protože se ti lépe přizpůsobí, opět ale bude dost záležet hlavně na stáří a výrobci motoru
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    PAN_MYVAL: Nepřekáží, ale i rám samotný bývá těžší, než by mělo neelektrický.
    ADAM
    ADAM --- ---
    Některé motory malý odpor kladou. Některé ne.
    BATY
    BATY --- ---
    PAN_MYVAL: Motor nepřekáží, jen ho taháš spolu s baterkou jako mrtvou zátěž.
    BATY
    BATY --- ---
    PAN_MYVAL: Manželka má Specialized Vado SL jako Super Light, se kterým dojedeš normálně v pohodě i když ti dojde baterka. Má 16kg. Motor normálně ve středu...
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    Jaké je elektrokolo v porovnání s normálním kolem, když by chtěl člověk šlapat na ebike zcela s vypnutou asistencí, aby šetřil baterku? Pozná se to na námaze, nebo se ten motor zcela odpojí a fakticky nepřekáží? Jde mi hlavně o ebiky s motorem v náboji.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    PSYSBEE: jo. Smiř se s tim ;)
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PEPAZZ:
    ADAM: carbon už dávno není o váze, ale o jízdních vlastnostech. Takže význam má i u elektrokol, obzvláště tady u té "light" enduro kategorie.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    výkony motoru 6kW, 8kW, 12kW .. to jako vážně aneb hele jsem tu ještě vůbec správně v auditku ElektroKOLA ???
    SKUTEKKUTEKK
    SKUTEKKUTEKK --- ---
    THOR_CALYSTERN: Pořídil jsem tohle a jezdím na tom denně do práce. Upřímně nevím co bych na tom měl za ty peníze řešit. Záruka je dva roky a dál mě to ani moc nezajímá.
    Horské elektrokolo 27,5" E-ST 100 modré ROCKRIDER - Decathlon
    https://www.decathlon.cz/p/horske-elektrokolo-27-5-e-st-100-modre/_/R-p-309736?mc=8560739&c=%C5%A0ED%C3%81_MODR%C3%81
    ADAM
    ADAM --- ---
    PEPAZZ: V zásadě souhlas, hliník stačí. Ale taky to nemusí mít 25kg. Stačí lehoucky motor, s váhou ideálně tak do 20ti...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    jj me tech 6kw do mestskýho provozu prijde akorat :), bral bych 12kw ale to už je zase 45tis za baterku a 20tis za kontroler a to nedám. :)
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    PEPAZZ: já sem přešel znelektrokooobězky 6kw… takže těch 1.5kw- je tompoužitwlń, ale…. 😂🤷🏻‍♂️ sem zvyklej nakládat autům na rozjezdech víc no 😆
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    jako na ebiku je ti jedno jestli to ma carbon nebo al rám, váhu díky baterce neřešíš. Mě u e-bike moc nedava smysl si za carbon priplacet
    ADAM
    ADAM --- ---
    PEPAZZ: Je to za půlku, možná to dává větší smysl, to je fakt...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ADAM: vem siskiu, to je brutálně levný :)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    MARASAN: na surrona stoji 350kc/rok
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    GANBOY: surron fajn, nova talarie ma 8kw v zakladu, lepsi motor a vubec je to lepsi motorka :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    A já zas chci todle, ale je to brutálně drahy...
    https://youtu.be/VQ8vPDSFvSY
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    GANBOY: LOL, ja zadny elektrokolo nemam.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam