• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Dotaz.
    Tahle baterie Panasonic 522Wh. Má mít na konektoru silového vedení pořád napětí. Není tam nějaké spínání?
    Aneb nefunguje kolo, při jízdě se vyplo a nejde zapnout. A tady nedokážu nic naměřit. I když nabíječka tvrdí že je plně nabito..


    Ď
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    DEVIL: Hoříme snadno a rychle fakt absolvovat nechci… proto David;)
    Sice je to pálka, je to víc než stálo celý to kolo, ale počítám že kromě rámu tam stejně nic původního nezůstane…
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    GANBOY: ja sem si myslel, ze mi reknes ze sis objednal dotekovou svarecku a bastlis si to sam :) uz bych se nedivil nicemu. jj to pripojeni cns s telefonem je dost dobry, videl sem to v nakym videu, ale ten clovek si to taky bastlil sam. no ale coz, ja sem skrt a tak pockam. kdyz ty novy kola PEPAZZ: co stojej 9k eur se snad podle jeho tvrzeni rozsirej behem 'par' let
    kdyby tak byl nakej mega obchod, kde by meli od ruznejch vyrobcu kola s ruznym motorem a dalo by se to vsechno aspon vyzkouset...
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    PEPAZZ: jojo, bosch cx na celoperu 1x12 retez znici do 1000km :/
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    RSZ: souhlas typek ma praavdu v tom že norm retezy a kazety nejsou dělany na to aby vydrželi sílu tvyho šlapaní spolus ještě s motorem. Tohle je systém kterej min u ebiků bude zachvíli všude, min u dražsích celopér určitě. Nemám o tom pochyb. Lepší řešení na trhu není.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    a ten autoshift si jeste nastaviš podle svojí kadence to mi přijde naprosto perfektně vymyšleno
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    hustej je ten autoshift a to že můžes řadit na místě aniž bys točil kolem
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    PEPAZZ:
    Tested: Revolutionary Pinion Gearbox EMTB Motor
    https://www.youtube.com/watch?v=HuazPDsnq-I&ab_channel=RobRidesEMTB
    FINSON
    FINSON --- ---
    RSZ: Jsem vypíchl jenom to hlavní ohledně té hmotnosti...
    Jinak poté, co jsem se včera drbal s řetězy zasranými od Motorexu (pardon my French, tohle prostě jinak napsat nejde, Motorex už nikdy) tohle vypadá úplně jako zázrak :-)
    RSZ
    RSZ --- ---
    FINSON: a je tam řemen místo řetězu, to je nemalá výhoda
    FINSON
    FINSON --- ---
    PSYSBEE: 4,1 kg "in this version", dodává k tomu, že je to o 1 kg víc než konkurence, ale zase ušetříš ca 800 g na kazetě a hazce a ještě se díky tomu líp chová zadní odpružení.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    PEPAZZ: zajimave .. nemam cas na to koukat celý, je tam někde váha samotného motoru?
    ADAM
    ADAM --- ---
    PEPAZZ: tyjo, todle je ale bozi!
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    nice, like it
    Pinion drop massive bombshell - Integrated EMTB Gearbox & Motor
    https://www.youtube.com/watch?v=-MBaP4PZpKY
    ADAM
    ADAM --- ---
    MARASAN: Já si chci SL ebike koupit, brání mi jen cena. Takže to dost podrobně sleduju. A tq a Fazua je za mě lepší. Ten bosh je pořád zbytečně velikej. Obzvlášť oproti tq. Ale krok správným směrem to je, to určitě.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    DEVIL: protože mi ji staví David myšička ;) tady v Čechách hezky.
    A bude to včetně těch fičůrek jako ultra Smart BMS s připojením na telefon a pod…
    Prostě si udělám radost.

    Časem tam hodím střeva z Hugobike nebo nějakýho podobnýho monstra a naladím to na 6kw ;)
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: líbilo se mi to přirovnání Bosche a Applu. Dělají prostě věci co jsou dobré a fungují. S produktem si dávají na čas až jsou si jistí, že je pro něho ta pravá chvíle.
    Ty 25kg "obludy" vůbec nejsou špatné kola, a ti lidi jsou na nich šťastní. Sám to víš, nemusíme to rozebírat, chápu tě:-) Navíc Bosch už dlouho prezentuje, že cesta větších baterek pro něho není zajímavá. Ty 750 musel udělat kvůli konkurenci. Ale smysl to nedává, ty kola ujedou skoro 150+ kilometrů na "cykloturistické trase" Pomalu totiž nastal čas a začíná "dorůstat" generace lidí kteří chtějí něco jiného, lehčího. A je jich hodně.

    Tady ty odlehčené motory/baterky jsou dobré nejenom pro trail-enduro. Výborné použitelné to bude i pro gravel/cestovni kola, různé odlehčené xc atd. Přijdou verze pro silniční kola atd.

    No a trochu se obávám, že to bude možná ještě horší než ti "50+ důchodci". Protože tyto kola potkáš už úplně všude a doufám, že to Horník přežije ve zdravi .)
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PSYSBEE: pupkaci jak uslysi, ze mensi slabsi motor je drazsi, prevexlujou na drazsi.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MARASAN: konkurence pro Fazuu, jsem zvědav na nějaké porovnání v reále..

    btw: tohle je podle me cesta, která má u trail-enduro kol smysl
    - NE 25 kg celoopdružené obludy s 625Wh/750Wh a víc baterkou, vizuálně dokurvené blatníky, nosičem, stojánkem a brašnami, které v drtivé většině sedlají čím dál víc obtloustlí movití 50+ a důchodci a které zaplňují parkingplatzy před zahradkami restaurací na Trebonsku ci na Šumavě (a u kterých chápu, proč je Horník nemá na svých stezkách rád..)

    ALE

    - ANO díky malé baterce a motůrku maximálně odlehčeným a tím pádem stále hravým trail-enduro strojům stále hodných svého jména a které budou opět sedlat technicky zdatní rideři, co hledají nové výzvy v terénu...
    A které pro movité pupkoně s fokusem na chiméru co největší kapacity baterie a co největšího krouťáku budou stát spíš stranou jejich zájmu..
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    GANBOY: tss, s tim bafangem, jako kdyz mi dojde baterka a musim ukrutne slapat a nejde to, tak me to vzpominkama vraci do stastnych let kdy sem jak bezstarostnej vesnickej chad na rozvrzany ukrajine se zaprazenejma obema dynamama, ozralej marne snazil odvezt si holku domu

    a ted vazne, jak si koupis baterku, abys vedel ze je to fakt lg? vetsinou to vsude rikaj a pak ti pride a vevnitr sou naky genericky baterky xy s pochybnym uvedenym ah. to musis objednavat primo od lg? to musi stat strasnej balik ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam