• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    a ten autoshift si jeste nastaviš podle svojí kadence to mi přijde naprosto perfektně vymyšleno
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    hustej je ten autoshift a to že můžes řadit na místě aniž bys točil kolem
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    PEPAZZ:
    Tested: Revolutionary Pinion Gearbox EMTB Motor
    https://www.youtube.com/watch?v=HuazPDsnq-I&ab_channel=RobRidesEMTB
    FINSON
    FINSON --- ---
    RSZ: Jsem vypíchl jenom to hlavní ohledně té hmotnosti...
    Jinak poté, co jsem se včera drbal s řetězy zasranými od Motorexu (pardon my French, tohle prostě jinak napsat nejde, Motorex už nikdy) tohle vypadá úplně jako zázrak :-)
    RSZ
    RSZ --- ---
    FINSON: a je tam řemen místo řetězu, to je nemalá výhoda
    FINSON
    FINSON --- ---
    PSYSBEE: 4,1 kg "in this version", dodává k tomu, že je to o 1 kg víc než konkurence, ale zase ušetříš ca 800 g na kazetě a hazce a ještě se díky tomu líp chová zadní odpružení.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    PEPAZZ: zajimave .. nemam cas na to koukat celý, je tam někde váha samotného motoru?
    ADAM
    ADAM --- ---
    PEPAZZ: tyjo, todle je ale bozi!
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    nice, like it
    Pinion drop massive bombshell - Integrated EMTB Gearbox & Motor
    https://www.youtube.com/watch?v=-MBaP4PZpKY
    ADAM
    ADAM --- ---
    MARASAN: Já si chci SL ebike koupit, brání mi jen cena. Takže to dost podrobně sleduju. A tq a Fazua je za mě lepší. Ten bosh je pořád zbytečně velikej. Obzvlášť oproti tq. Ale krok správným směrem to je, to určitě.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    DEVIL: protože mi ji staví David myšička ;) tady v Čechách hezky.
    A bude to včetně těch fičůrek jako ultra Smart BMS s připojením na telefon a pod…
    Prostě si udělám radost.

    Časem tam hodím střeva z Hugobike nebo nějakýho podobnýho monstra a naladím to na 6kw ;)
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: líbilo se mi to přirovnání Bosche a Applu. Dělají prostě věci co jsou dobré a fungují. S produktem si dávají na čas až jsou si jistí, že je pro něho ta pravá chvíle.
    Ty 25kg "obludy" vůbec nejsou špatné kola, a ti lidi jsou na nich šťastní. Sám to víš, nemusíme to rozebírat, chápu tě:-) Navíc Bosch už dlouho prezentuje, že cesta větších baterek pro něho není zajímavá. Ty 750 musel udělat kvůli konkurenci. Ale smysl to nedává, ty kola ujedou skoro 150+ kilometrů na "cykloturistické trase" Pomalu totiž nastal čas a začíná "dorůstat" generace lidí kteří chtějí něco jiného, lehčího. A je jich hodně.

    Tady ty odlehčené motory/baterky jsou dobré nejenom pro trail-enduro. Výborné použitelné to bude i pro gravel/cestovni kola, různé odlehčené xc atd. Přijdou verze pro silniční kola atd.

    No a trochu se obávám, že to bude možná ještě horší než ti "50+ důchodci". Protože tyto kola potkáš už úplně všude a doufám, že to Horník přežije ve zdravi .)
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PSYSBEE: pupkaci jak uslysi, ze mensi slabsi motor je drazsi, prevexlujou na drazsi.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MARASAN: konkurence pro Fazuu, jsem zvědav na nějaké porovnání v reále..

    btw: tohle je podle me cesta, která má u trail-enduro kol smysl
    - NE 25 kg celoopdružené obludy s 625Wh/750Wh a víc baterkou, vizuálně dokurvené blatníky, nosičem, stojánkem a brašnami, které v drtivé většině sedlají čím dál víc obtloustlí movití 50+ a důchodci a které zaplňují parkingplatzy před zahradkami restaurací na Trebonsku ci na Šumavě (a u kterých chápu, proč je Horník nemá na svých stezkách rád..)

    ALE

    - ANO díky malé baterce a motůrku maximálně odlehčeným a tím pádem stále hravým trail-enduro strojům stále hodných svého jména a které budou opět sedlat technicky zdatní rideři, co hledají nové výzvy v terénu...
    A které pro movité pupkoně s fokusem na chiméru co největší kapacity baterie a co největšího krouťáku budou stát spíš stranou jejich zájmu..
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    GANBOY: tss, s tim bafangem, jako kdyz mi dojde baterka a musim ukrutne slapat a nejde to, tak me to vzpominkama vraci do stastnych let kdy sem jak bezstarostnej vesnickej chad na rozvrzany ukrajine se zaprazenejma obema dynamama, ozralej marne snazil odvezt si holku domu

    a ted vazne, jak si koupis baterku, abys vedel ze je to fakt lg? vetsinou to vsude rikaj a pak ti pride a vevnitr sou naky genericky baterky xy s pochybnym uvedenym ah. to musis objednavat primo od lg? to musi stat strasnej balik ne?
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    slyseli jste?

    První dojmy - Superior iLight s novým Boschem SX - Testy - Recenze - Bike Technika - MTBS.cz
    https://mtbs.cz/clanek/prvni-dojmy-superior-ilight-s-novym-boschem-sx/kategorie/testy-recenze/rubrika/bike-technika?page=1

    Bosch posunul elektrokola na nový level. Performance Line SX je motor, o kterém nevíte – VTM.cz
    https://vtm.zive.cz/clanky/bosch-posunul-elektrokola-na-novy-level-performance-line-sx-je-motor-o-kterem-nevite/sc-870-a-222860/default.aspx
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    Poslušne hlásím že je na cestě baterka LG 48v 60am!
    Bafang my ass ;)
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    FREERIDER: mas pravdu. jenze ja sem se 'zhmotnil' v bosch motoru, co sem si zkusil u kamose a blahove sem si myslel, ze ten bafang bude stejnej, tak sem si poridil ten prestavba kit. ted uz na to prcam. elektricky kolo na jezdeni po okoli mam a dal to resit nebudu
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    DEVIL: Pokud jednou vyzkousis stredovej motor z torque senzorem neni cesty zpět. Prestavbovej Bafang je holt už přežitá záležitost jediný na co je dobrej je použití s "plynem" na riditkach ,ale asistence pri šlapání je s tim na prd . Jinak k tomu odporu pri šlapání bez asistence ten by mel bejt minimální díky jednosmernejm loziskam motor v naboji nema skoro zadnej ale zase ma spoustu jinejch nevyhod jako treba opruz z dratama pri sundavani zadniho kola a vaha mimo těžiště.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    PAN_MYVAL: Já to tak mám. Cítím při vypnutém motoru jen váhový rozdíl proti klasickému kolu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam