• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    HEAVYN
    HEAVYN --- ---
    PSYSBEE: NS Bikes by mely mit na pristi rok taky fulla s Avinoxem, ale bude zalezet jestli do te doby nekrachnou 🤦🏻‍♂️
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PSYSBEE: konecne dustojnej bajk pro Jardu Jagra!
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: to jo. Nepředpokládám že bude lehčí než jejich top model, který váží 21kg. A to bylo to co mě zajímalo, elektro pod 20kg s 800w baterkou o kterém jsi mluvil :-)
    NAILER
    NAILER --- ---
    MAESTRO_007: Vidím ten jejich base model za 6500 € - https://www.ebike24.com/amflow-pl-carbon
    ADAM
    ADAM --- ---
    Unno mith má 21.3kg, s 800wh baterkou, zdvihy 160/170 vc. pláštu s DH casingem. Stojí 12tis EUR.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: no ptal jsem se proto, že jsem myslel že takové kolo existuje a mluvíš o nějakém konkrétním :-)

    Co se divam na ten Amflow tak váží 21kg a stojí 300 000,-
    NAILER
    NAILER --- ---
    MAESTRO_007: Proč se ptáš mě? Já ty kola nevyrábím :)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    MAESTRO_007: předpokladam nejakou eco flow krabici
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PEPAZZ: z jaké power banky? :-)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ADAM: to je super featura, to jsem ani netušil, díky za info
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ADAM: jj v sobotu u plešivce byl jeden kluk s amflow a dopoledne odjezdil , v ramci oběda dobil z power banky na 50% a jezdil dál.
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Je to tady, od druhé minuty... https://youtu.be/UKd2BJ0QSDk?si=lfExcbopSeIp9Qjw


    Životnost baterií dji bude lepší než bosh. Mají velmi pokročilý management. umí se třeba sami vybít, když nebudeš dlouho jezdit. To je pro mě killer feature. Já mam ebike trvale v IT, kam jedu 1x za 1-2 měsíce. takze vždy před odstavení musím baterky složitě řešit, at jsou kolem 60%. Nejhorší je, když plánuju posl. den jezdit, ale pak je hnusně a nevyjedu. Pak mám v bateriich 100% a jezdim kolem baráku v dešti s primacklyma brzda a, at to aspoň kousek vybiju....
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: jo to rychlé nabíjení to může být super. Obecně ta baterie je "problém". Velká těžká, pomalé nabíjení atd. Takže každý posun v tomto je velké plus. A jsme ale zase u te životnosti a spolehlivosti. Dělal jsem diagnostiku u 10let starých baterií Bosch co jezdí denně a kapacita byla třeba 75%. Což u levných konkurenčních baterii je životnost pár let a nová baterka má kapacitu 80% :-)

    Obecně se mi ten dron taky líbí, nějakou technologií u motorů už za sebou mají, větší výkon je i z marketingového hlediska potřeba, to je jasné..otázka co ta životnost a jezdecký projev. Nenajdeš náhodou ten rozhovor? O kole Unno uvažuju (bez motoru zatím) :-))
    ADAM
    ADAM --- ---
    Možná mate pravdu, já mám zkušenost jen se svým sramem (který ale papírové má výkonu hodně).

    Nicmene když koukám na videa, kdo dji zkusi, tak ho chce. Např. Majitel značky unno. Jak to vyzkoušel, tak to byl tak jiný vesmír, že topmodel mith celej z boshe předělali na dji. Popisoval to nekde v rozhovoru.

    Me láká nejvic rychle nabíjení. Nevím, jak vyřešit celodenní trip, baterka I s extenderem mi vydrží max pul dne. Dji nabíjí tak rychle, že by to bylo řešení v půlce na chvíli nabít.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: podepisuju v plnem rozsahu :)

    a k tomu výkonu - papírová hodnota krouťáku je jedna věc, ale neméně důležitá je i křivka výkonu motoru - tj. jak motor dokaže s tím výkonem/krou´tákem pracovat v širokém spektru otáček.. A zde jsou již poměrně velké rozdíly, typický připad jsou motory BAFANG - papírově má jejich M510 95 Nm, což je o 10 Nm víc než CX 4 GEN - a do prudkých výjezdu je znát .. ale při běžném použití je výkon oproti Boschi dost nelineární - při rozjezdu HRRR! nahoru, ale pak začne citelně vadnout, kdežto u BOSCHE člověk cítí zátah lineárně furt..

    A jiný to má Shimano nebo Yamaha..

    btw: vzpomínáte na 120 Nm FLYON? :-)
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    osobne mi uz bosch cx 4 gen prijde jako skoro strop pouzitelneho vykonu pro technickej vyjezd v lese/ po sutrech, vetsi kroutak uz guma proste neprenese..
    a uz ted mam 12speed retez tak na 800, max 1200km a slx kazetu na 3000km, nedovedu si predstavit, co bych delal se 100Nm motorem..
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: s větším výkonem a tahem je spojený nižší dojezd a výdrž. Zároveň větší nároky na motor a jeho životnost/poruchovost. Pak přichází na řadu to co píše PSYSBEE z praxe o protáhlých ksychtech zákazníků. A to je i cesta Bosche. Ty jejich motory jedou na nižší výkon než by mohly, z důvodu životnosti, spolehlivosti, výdrže baterie atd. V tomto je Bosch bezkonkurenční a nechá si to zaplatit :-) Dává to smysl a nepřijde mi, že by někdo potřeboval větší výkon než mají teď aktuálně, kdy to jde ještě softwarově navýšit. Nedávno jsme dělali závod elektrokol, kde byla i power stage technický výjezd a ten maximální výkon tam byl spíš na škodu (podkluzovalo to), důležitý byl stabilní výkon, přesně reagující na vstupy do pedálů a jezdce. Což je taky směr kama se ubírá Bosch. Bavím se o normálním jezdci.

    Na mistrovství světa teďka ten dron motor zakázali, protože by to opravdu mohla být výhoda v takovém závodě. Ale potřebuje to obyčejný člověk na úkor toho co zmiňuju nahoře? Budeme to sledovat a uvidíme :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    PSYSBEE: Vyhoda dji není jen v baterkach. i výkon a tah je výrazně vyšší než u bosche.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    NAILER: okej, už to vidim (brejlil jsem na to včera na lehatku na pláži u Jadranu a pak musel odbehnout páč sem musel lovit našeho malýho útěkáře :)
    - je to Avinox M1 Drive od DJI (výrobce dronů), coz je motor používáný už i u nás, byť zatím krátce - dává ho do svých kol např. CRUSSIS..

    Váhově mezi Bosch CX a SX, ale oproti CXku vyšší krouťák (105Nm vs. 100 u 5 gen CX).
    Zajímavé jsou ovšem jeho baterie - ty jsou při podobné kapacitě skoro o kilo lehčí než ty BOSCHácké + rychlost nabíjení díky GaN (nitru-galium) technologii.

    Co bych já v tuhle chvíli řešil je, kdo mi to poblíž místa bydliště opraví, až se něco vysere (a že se dřív nebo pozdějš něco vysere). Mluvím z praxe, když vidím ty protáhlý xychty zákazníků, co k nám přijedou s nějakým e-atypem z Německa a pak slyší, že tohle jim - narozdíl od BOSCHE - neopravíme..
    V tom má BOSCH zatím obrovskou konkurenční výhodu..

    Každopádně budu tuhle značku sledovat :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam