• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CERMINEKOffice 365 ve firemním prostředí
    SAMMAEL
    SAMMAEL --- ---
    ARXIE: Já to řeším už přes měsíc. Vždycky se po pár dnech ozvou s novou žádostí o popis jak to nefunguje a zaslání dalších logů, a pak ticho. Poslední rada byla, že mám povolit Anonymous.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    ARXIE: fyi po celodenim hrabani v tyhle sracce jsem otevrel ticket u ms a po nesmyslny komunikaci (nevim proc to prohani translarem):

    Děkuji za Vaši reakci.
    Bohužel po diskuzi s původní agentem Teams ,zjistili jsme ,že tento problém je globální, ,inženýři na to pracují .váš případ nechám otevřen a napišu vám zítra,abych zjitila ,zda už je to vyřešen nebo ještě ne.

    Děkujeme za pochopení a spolupráci.

    S pozdravem,
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    nemate nahodou ted nekdo (od vcerejska?) problemy s pristupem novych guestu do Teams meetu? MS me neprestava prekvapovat... zkusil jsem povolit i guest acces ale samozrejme nastaveni sluzby muze trvat az 24hod :D

    Pouze lidé s přístupem k této organizaci se mohou připojovat k jejím schůzkám.
    Pokud máte účet s přístupem k této organizaci, přihlaste se pomocí tohoto účtu. Jinak se obraťte na organizátora schůzky.

    .. vim ze tam je ted issue ve sluzbach u Teams/SP, ale to by snad s overovanim guestu do AAD nemelo mit nic spolecnyho, snad?
    JINX
    JINX --- ---
    JINX: napada me - muze to byt tim ze nemame zmigrovanou puvodni infrastrukturu na Office 365 takze defakto jeste nepouzivame Exchange?
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    JINX: Zajimave. Ze by nejake omezeni ze strany spravce?
    JINX
    JINX --- ---
    WOJTISHEK: to me samozrejme napadlo jako prvni a hledal jsem to jako Kalendar, Calendar a libovolne podobne patterny. Rozhodne to takovy kalendar nenaslo :)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    JINX: sice Apfel, ale asi to bude stejné

    JINX
    JINX --- ---
    V ramci univerzitnich uctu taktez pouzivame MS Teams. Jak se vam podarilo pridat tam ten kalendar? (V levem panelu)
    CUBBA
    CUBBA --- ---
    UCKO: Jak dlouho uz je skupina vytvorena? A bavime se o tom stejnem? viz obrazek

    UCKO
    UCKO --- ---
    Mám tým v Teams
    Vytvořila se skupina (typ Office365)
    Chci naplánovat týmu schůzku a nemohu vybrat tuto skupinu. Musím přidávat účastníky jednotlivě
    Co pro to musím udělat?
    UCKO
    UCKO --- ---
    FRANCIMOUR
    FRANCIMOUR --- ---
    ARXIE: Ahoj, melo by to jit... pozves guesta ne? Ja to delam skrz kalendar v teams a tam muzes pozvat kohokoliv. Ci si v admin konzoli propojit ruzne domeny.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    jde vubec do firemnich teamsu pustit nekoho z jiny domeny? resp. spojit rkenem dva/tri meety slozeny ze dvou ruznych domen a jeste k tomu nekdo s free licenci?
    SAMMAEL
    SAMMAEL --- ---
    ARXIE: Aha. No včera dopo nějakou chybu avízovali na Portálu, ale odpoledne už tam nebyla a teď taky ne. Asi už nestíhají ani zveřejňovat aktuální stav :-)
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SAMMAEL
    SAMMAEL --- ---
    Nemáte poslední dobou problémy s MS Teams? Už několik dní se nedostanu do některých nastavení, a nemohou se do schůzek připojit pozvaní hosté, přestože je to povoleno.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Tak nefunguje ani nová úloha...
    Ty soubory mohu stáhnout jedině ručně...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Zkusím tu...

    Nastavil jsem si na NASu OneDrive tak, aby mi syncoval soubory z NASu na OneDRV, ale již ne zpátky. Následně jsem ve zdrojové složce (na NASu) něco smazal. Nyní jsem nastavil obousměrnou synchronizaci domnívaje se, že buď to v cíli soubory smaže nebo že je sesynchronizuje zpátky. Nestalo se nic. Předpokládám, že to je díky formuli, že to syncuje jen "změněné" soubory.

    Dá se nějak vynutit zpětná synchronizace, aniž bych musel danou úlohu smazat a vytvořit znovu?
    SAMMAEL
    SAMMAEL --- ---
    ARXIE: Limit je 300
    Dík, mrknu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam