• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DWAYConan Exiles
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DIOM: jo a DWAY: to napsal přesně.

    Jinak doporučuju si postavit hrad na hranici džungle – je tam hodně dřeva, zvířata, lidský zdroje, železo a toti kousíček i jeskyně s pavouky (z nich padá hromada užitečných věcí a je tam i hromada toho bringstone, potřebnýho na ocel). V džungly je pak tahle věc už jen v některejch jezírkách na dně, ale kde přesně si nevybavím.

    A kousek běžení na sever a je hned vstup na vysočinu, dokonce blizounko tomu severskýmu viaduktu, u něj je zase průchod přímo na sever, do těch hor. Je tam takovej šikovně schovanej průsmysk. Na hodně PvP serverů (ale i PvE) bejvá často zastavěnej.

    DWAY: jo
    DWAY
    DWAY --- ---
    VIRIK: jo tak to sem v nastaveni nenasel. Nasel sem akorat ze jsou kontejnery verejne ale muzes si truhlu zamknout.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DIOM: ano, nefungují zámky. Prostě zavedení určitý etiky pro hráče, vzájemný důvěry, že si při nejhorším vezmou jen to nejnutnějšía pak to tam při nejbližší příležitosti vrátěj nebo kompenzujou. Tím bych vyrovnal to, že bych nezapnul dropování věcí po smrti. Zase to nemusíme dělat úplně jednoduchý, ale spíš vyrovnaný.

    Jinak user frendly – no jak se to vezme, to základní nastavení je určený spíš pro klan, pro méně hráčů je to pak dark souls a vzhledem k pomalosti vývoje postavy a výroby ocely, třeba, je to pak časově náročné dark souls a to by po prvním měsíci hodně hráčů odradilo a hry by pak byla prázdná. To raději stavěče, aby když tam přijdeš po měsíci, tak mapa byla pozměněná různejma nápadama lidí, co si tam už vybudovali infrastrukturu. Koneckonců to pasuje i do lore, má to bejt země exiles.
    DWAY
    DWAY --- ---
    DIOM: prave ze kazdy si muze vlezt kam chce, ale muzes si truhlu zamknout
    DIOM
    DIOM --- ---
    VIRIK: Máme to doma momentálně nastavený hodně podobně. tj. dost user friendly. Jen respawn NPC jsem prodloužil, protože se nám stalo, že při čištění většího tábora NPC se nám začali spawnit už zabití do zad a nebylo to úplně ok.

    Jen nevím jak s PVP, se ženou a kámošem to hrajeme zatím chvilku a jsme momentálně v modu stavění hradů a objevování hry, nejdál jsme došli do jungle na jihovýchodě. Nechtěli bychom se hned takhle ze začátku s někým mlátit po hlavách.

    Co si mám představit pod zákazem vlastnictví? Zámky nefungují a každý si vleze kam chce a tam si vezme co chce?
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: To zni dobre, mozna bych dal trochu kratsi noci. Nebo svetlejsi pokud to lze nastavit.

    A poresit mody samozrejme.
    DWAY
    DWAY --- ---
    Takze dobra zprava, povedlo se mi rozchodit ten server zadarmo. Uvidime, jak bude vykona masina. S modama to zatim nejede, s tim si chci jeste pohrat, takze to muze byt trosku nestabilni jak to budu zapinat a vypinat. Ale kdo by mel zajem o nejaky ten testing, tak pisnete a poslu pristupove info.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jo a důležitá věc. Radius obnovování surovin, kytek a stromů okolo budov dát na minimum, ať to nejsou stavby jak za socialismu a stromy klidně rostou za barákem.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak můj návrh

    základy: PvP povolit. Klidně ať si lidi dávaj souboj.
    sands storm - určitě povolit, je to prdel, a byl bych pro nastavení - nedovolit dropování věcí po smrti (alespoň ze začátku), ale zakázat vlastnictví, každej může ke všemu.
    Maximální velikost klanů třeba na deset, maximální nahota je samozřejmost :)



    Progresion - klidně bych nechal základní nastavení

    Day/night cycle – day cycle 0,4, day time 0,4 nicht time 0,7 - 1 Dawn/dusk time speed 0,4
    protože je to lepší, když to trvá déle, líp se to hraje. A západy a východy jsou krásný a máte čas někam dojít nebo se utábořit.

    Survival - snižit spotřebu staminy na polovinu (to je můj návrh), ať je každý mobilnější. žízeň a hlad nechat jak je, možná když odpočíváme, tak ještě spotřebu snížit, ale není to nutný

    Combat - může se trochu zvýšil damage co dává hráč, já u singlu mám 2x-3x a sníážený příjem zranění na 0,7
    NPC rewspan dávám vysokej a čím víc hráčů, tím je lepší mít jej vyšší, jinak se hra znmění na čekárnu. Jo a lehce snížit poškozování zbraní, myslím že v základu hry je to přehnaný.

    Thrall wakeup dát taky vysoko. Jinak to budete furt mlátit dokola, to nedává smysl.

    Harvesting - item spoil na 3x, harvest amount multipier na 4x, rewspawn na 4x. Protože chceme, aby s náma hráli i stavěči. Když snížíme rewspawn surovin, půjdou to hrát jinam, nemá cenu si vytěžit a pak hodinu čekat.

    Crafting asi nechat, jen fuel born multiplier zvýšit na 6x, ať zase z toho není simulátor nošení dříví pod kotel

    Abandonment - nedovolit ničení staveb a postupný rozpadání oputěných věcí. V praxi totiž to pak vypadá tak, že vám najednou zmizej můstky co vedou k hradu. Když to enní otevřenej server, tak poikud někde něco překáží, zboříme to ručně.



    DWAY
    DWAY --- ---
    JCD: proto bych preferoval vlastni server. Protoze to zalezi jen na nas, koho si tam pustime :)
    JCD
    JCD --- ---
    PvP je super, ale preferuju gentlemanskou formu, kdy budto neprijdu o gear, ktery mesic farmim, nebo mne vitez muj gear za nejake vykupne vrati zpet. Driv jsem hral persistentni NwN svet, tam bylo skvele PvP. Vitez hromadil specialni mince (ktere shodou okolnosti jsou i v teto hre) a daly se za ne kupovat pekne vecicky. Tak nejak takto. Zalezi to na lidech. Na beznem PvP anonymnim serveru mne cestou od spawnu v pousti jsou 5x za sebou kuchnout nadrena hovada v Silent Legionu...nemaji za mne ani XP a jestli jim pomuze ze mne oberou o mech na vodu, tak takhle ne ;)
    JCD
    JCD --- ---
    Crom! Cokoli tu upecete, chci byt u toho, az se to zacne porcovat ;)
    DWAY
    DWAY --- ---
    VIRIK: yop. Dokud si neobejdes ty tri npc a nenaucis se tri nabozenstvi. :-D Pak hadam ze budou nekde i ty dalsi, tak daleko zatim nejsem.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DWAY: no ale to je vlastně nic. On nic nemá a nedělá. Crom do tvýho osudu nezasahuje. Jeho zvolení si vlastně znamená, že tento prvek úplně vylučuješ ze své hry :)
    DWAY
    DWAY --- ---
    WOLFGAR: ja zacal Cromem protoze Cimmerian :-D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    SHARKSYK: napadla a nikdo nebrání tomu si tady domluvit server a postupně tam nakráčet. Právě proto tenhle klub existuje.
    Vedle toho ale klidně si můžeme mít server pro deset hráčů, PvP zapnutý (ale i třeba nevyužitý, to ať se rozhodne v samotné hře) a nemusí to tam ani být na klany, může se vypnout vlastnictví a bejt skutečně na "důvěru" a pak to může začít bejt zajímavý zase jinak.
    Na PvP servery chodíš takticky hrát. Na server o kterém tu vedle toho uvažujeme chodíš hlavně explorovat, stavět, kooperovat a budovat. Je to o mnoho lepší než v samotném singlu.
    Obojí stojí za to, to je výhoda těchto her. Desetkrát a pokaždé jinak.
    CAIA
    CAIA --- ---
    SHARKSYK: Ja si take rikam ze trochu toho PvP by nebylo zle :). Kochat se clovek muze na solo hrani. Ale vubec netusim co hra v pokrocile fazi nabizi, treba je tam toho PvE dost.
    SHARKSYK
    SHARKSYK --- ---
    Možnosť ísť ako skupina a založiť clan na už existujúci server nepadla? Sú minimálne dva pomerne aktívne CZ/SK servery o ktorých viem a ona pak trochu tá konkurence a PvP s inými hráčmi dosť conanovi prospieva. Niekede ale teda limitujú max. počet hráčov v clane, ale to som videl nastavené i na 10+ kľudne.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: O to prece jde. Udrzovat elitarsky status NYXu ;-)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    WOLFGAR: to je takové to, proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :)

    Body na znalosti není neomezeně, vlastně naopak uměle to omezuje pro každýho znát všechno. Výdycky ve skupinách jsme se rozdělili kdo dělá zbroje, kdo zbraně a kro peče lidi za živa pro Yoga.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam