Zdravím,
Jak psala Hitomi, je to úplně samostatná mapa - jedná se (nepřekvapivě) o ostrov v (odhadem) jižnějším mírném pásu. Zatím jsem ještě nenašel odvahu skočit do moře a zkusit kam až půjde doplavat než mi něco sežere. Pokud bych přirovnal atmosféru Exile Lands k původním Howardovským povídkám, tak Isle of Siptah bych přirovnal atmosférou ke comiksům z osmdesátek. Je daleko barevnější, méně mystický a více magický, ale pod povrchem běží podle všeho docela temný příběh.
Proč je to boží? Za to může hlavně to, že je to nové - znvou prožívám takové ty wow momenty jako když jsem poprvé vlezl do knihovny nebo skočil do sopky :) Ale bál jsem se, že to bude jen cashgrab a není. Je to DLC velikost, takže menší (rozměry ostrova jsou asi jako původní pouze pouštní mapa), ale bohatá, zajímavě postavená a s ohledem na to, že na mapě !nejsou! žádná lidská cpčka - respektive objevují se tam, ale to je taky trochu unikátní - tak tam funguje trochu jiný způsob získávání otroků a mnohem více se spoléháš na zvířata.
Došlo k několika změnám, ale nevím, jestli jsou unikátní jen pro ten Isle of Siptah nebo jestli se dostali i do základní hry. Jídlo léčí mnohem méně, daleko více se používají léčivé zábaly, ale to se nedá v boji, protože probíhá animace ovazování, při pití lektvaru probíhá také animace (postava zubama vytáhne korek, vyplivne, vypije lektvar a odhodí flašku). Pokud tě zraní během animace, tak lektvar nefunguje, ale pokud tě zraní potom, tak už nedochází k přerušení léčivého efektu. Přibyl nový druh tieru I baráčku - chatrč z naplaveného dříví.
Siptah má i vlastní Journey - moc se neliší od té z Exile Lands, ale pár věcí z těch, které jsou hlavně o tom naučit hráče nějaký postup je jinak a přibylo lepší vysvětlení pro pár, které jsem si v Exile Lands musel najít na netu, abych věděl, co sakra dělám.