• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DWAYConan Exiles
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    ELIDOR: Ne, to se nezměnilo. Ale já teď hraju solo na pvp serveru a je to celkem sranda :D
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    jak je to nyni s vecmi? driv kdyz jsem hral, to bylo:
    - clen guildy sdili vse se vsemi cleny guildy
    coz znamenalo, ze nikdo nechtel brat do guildy nikoho neznameho a hrat solo pochopitelne nemelo moc smysl ... je v tomhle nejaky pokrok?
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    VIRIK: Ok, říct, že je to hodně jiné by bylo přehánění :) Ale krom drobných změn (jako třeba, že už netežíš ichor z ryb, ale už ho ani tolik nepotřebuješ, protože na zpevňovač se používá resin), tak překopali systém základních workbenchí a na to navázali úpravou thrallů. Thrallové (alespoň většina z nich) už nesnižují množství potřebného materiálu a nezrychlují výrobu - na to jsou specializované workbenche. Na druhou stranu, craftící thrall už 1. úrovně zvyšuje kvalitu výrobku (zbraně nebo zbroje) a 4 úroveŇ thrallů je specializovaná - každý thrall má 3 specializace - třeba u armorera zaměření na váhu, zbroj nebo výdrž.
    Workbenche se dělí na tři úrovně - základní, master, grandmaster. U Grandmasteru se navíc naučíš několik verzí naráz a používaš tu co ti sedí - menší spotřeba materiálu, rychlejší crafting..., pomalejší spotřeba fuelu...
    Jestli je to vždy použitelné nevím, ale třeba u kováře ano - rychlejší crafting na vzpěry a levnější na skutečně drahé věci, jako jsou zbraně.
    Konečně poslední změna (a tu jsem docenil) je zvyšení množství worbenchů - jako příklad si vezmu Alchymii - lektvary se vyrábí na alchymistickém stolku, zpevňovače a steelfire (apod) v kotlíku a barvy na barvicím stolku - to mi udělalo asi největší radost, protože teď konečně opravdu stojí za to si ty barvy brát - předtím to jen zaclánělo v kotlíku :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DORIAN: JO? Je to fakt hodně jiné? Plánoval jsem si to znovu nainstalovat a přál jsem si nějaké změny. Můžeš to trošičku více popsat?
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    Hrajete teď někdo po překopání crafting systému? Já to zkouším na tradiční mapě a zatím jsem přišel tak na polovinu tajů
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    zustava omezeni poctu online hracu? pokud je to male, tak to bude brzo plne staveb ...
    celkove system staveb mi prijde sice vizualne super, ale systemove nepochopitelny ... stavbami uzavrene soutezky / pruchody, oplocena obrovska uzemi

    stacilo by, aby byly jakesi migracni cesty kudy cas od casu projde nejaka pohroma jenz poboura vsechny zaterasy v ceste .. tak by neslo zastavet pruchody
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    Zdravím,
    Jak psala Hitomi, je to úplně samostatná mapa - jedná se (nepřekvapivě) o ostrov v (odhadem) jižnějším mírném pásu. Zatím jsem ještě nenašel odvahu skočit do moře a zkusit kam až půjde doplavat než mi něco sežere. Pokud bych přirovnal atmosféru Exile Lands k původním Howardovským povídkám, tak Isle of Siptah bych přirovnal atmosférou ke comiksům z osmdesátek. Je daleko barevnější, méně mystický a více magický, ale pod povrchem běží podle všeho docela temný příběh.
    Proč je to boží? Za to může hlavně to, že je to nové - znvou prožívám takové ty wow momenty jako když jsem poprvé vlezl do knihovny nebo skočil do sopky :) Ale bál jsem se, že to bude jen cashgrab a není. Je to DLC velikost, takže menší (rozměry ostrova jsou asi jako původní pouze pouštní mapa), ale bohatá, zajímavě postavená a s ohledem na to, že na mapě !nejsou! žádná lidská cpčka - respektive objevují se tam, ale to je taky trochu unikátní - tak tam funguje trochu jiný způsob získávání otroků a mnohem více se spoléháš na zvířata.
    Došlo k několika změnám, ale nevím, jestli jsou unikátní jen pro ten Isle of Siptah nebo jestli se dostali i do základní hry. Jídlo léčí mnohem méně, daleko více se používají léčivé zábaly, ale to se nedá v boji, protože probíhá animace ovazování, při pití lektvaru probíhá také animace (postava zubama vytáhne korek, vyplivne, vypije lektvar a odhodí flašku). Pokud tě zraní během animace, tak lektvar nefunguje, ale pokud tě zraní potom, tak už nedochází k přerušení léčivého efektu. Přibyl nový druh tieru I baráčku - chatrč z naplaveného dříví.
    Siptah má i vlastní Journey - moc se neliší od té z Exile Lands, ale pár věcí z těch, které jsou hlavně o tom naučit hráče nějaký postup je jinak a přibylo lepší vysvětlení pro pár, které jsem si v Exile Lands musel najít na netu, abych věděl, co sakra dělám.
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    Hrál a je to boží. Až budu mít čas, napíšu víc.
    HITOMI
    HITOMI --- ---
    ELIDOR: na cca hodinku jsem to zapla, trochu mě mrzí, že je to samostatná mapa a ne rozšíření k stávající. Vypadá to ale celkem hezky, jen jsem zatím ani nezkoumala, jestli už na tom frčí nějaké lepší servery s modama, na to bude asi třeba si ještě nějakou chvilku počkat :)
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    koukal jsem, ze je novy obsah - Conan Exiles: Isle of Siptah (konecne), hraje ho nekdo?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Zaklad bude od 2.7. zdarma na Epic Storu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Cena 10 EUR za 1 kosmetické DLC není moc, ty věci přece nevznikají zadarmo. Hry už nedělá banda nerdů v garážích (už asi 30 let ne), ale normálně zaměstnaní lidé. Navíc z 10 EUR platíš 30 % cca daně a 30 % rabat distributorovi, a až ten zbytek jde FunCom a tam se ještě dělí a navíc oni to mají jako příjem a ten pak na konci roku taky daní.

    Takže to není moc, ani málo, ono je to ve skutečnosti minimum, a koupit to od FunCom je z naší strany minimum zase toho, co pro svůj oblíbený titul můžeme udělat.
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    REFLEX: Ne. Zadarmo jsou všechny updaty, které přinášejí nové věci do hry - nový typ zbraně, nový dungeon, nová příběhová linka, nový druh společníka (zvířara nebo koně) etc.
    DLC jsou poze (z větší části) reskinem základních armorů, zbraní, někdy i zvířat a obvykle s sebou ještě nesou reskin stavebních dílů třetího tieru (s tím, že se vyrábí za stejných podmínek jako tvrzený kámen). Pro hru je nepotřebuješ, o nic nepřijdeš, když je mít nebudeš (s vyjímkou jisté variability u zbrojí, ale pouze drobné) a ve výsledku jsou jen kosmetickou úpravou. Cena 10 EUR za 1 kosmetické DLC je moc.
    A přesto je mám všechny. Funcom důležité věci dává automaticky a zdarma, zatímco kosmetické věci se platí. To považuju za fér přístup a Funcom se přímo oficiálně vyjádřil, že i nadále bude prodávat jenom DLC tohoto typu, aby si tím pokryl náklady na oficiální servery (protože za připojení na oficiální server neplatíš) - takže to můžeš brát jako support, kde něco dostaneš nazpět za svoje peníze, a pokud ho platit nechceš, nemusíš, o nic nepřijdeš.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    JCD: chapu to tak ze jsou vsechny ty dlc zadarmo?
    JCD
    JCD --- ---
    Nove DLC je bozi :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    na fb jede skupina Conan exiles CZ/SK Relax PVE

    https://www.facebook.com/groups/2243175742463779/

    bezi tam age of calamitous mod plus nejake dalsi. jedou to uz dost dlouho. staraji se, updatuji, je s nima skvela komunikace, jsou vstricni. myslim, ze zaplaceno to maji snad minimalne na dalsi rok dopredu. urcite bych se tam nebal hrat

    neni tam tedy pvp, ale to treba zrovna mne vubec nevadi :)
    SHARKSYK
    SHARKSYK --- ---
    ELIDOR: No endgame, pridali v podstate dungeon/raid lokace kde je vždy na konci bossfight a z toho padajú vzácne veci. Priznám že Sunken city som ešte herne neskúšal, len som to prebehol s admin módom a jako pekné celkom.
    Najnovšie by mali byť Warmaker's Sanctuary a Wine Cellar.

    Starmetal hodne stratil na hodnote, myslím že už dragonbone sú lepšie a najlepšie zbrane a zbroje teraz padajú práve z tých dungeon lokací, prípadne sa dobre farmia veci z world bossov (legendary chest) a pekné veci dropujú i bossáci v Unnamed city.

    Obtiažnosť hry ale inak drasticky padá (či to aspoň tak bolo keď som skúšal naposledy) ak človek uloví nejakého T4 fighter thralla zo sopky či iného hodne silného fighter chlápka čo pak úplne bez problémov sóluje bossákov a nepríde u toho ani o tretinu života.
    Keď som hľadal konkrétnu zbraň tak to vypadalo tak, že som vzal thralla, začal fight, alt-tab na youtube a môj fighter zatím zabil naprosto všetko v okolí. Neviem či ich nejak nerfli, páru serverov používa módy na nerf.
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    ELIDOR: A hráli jste to, když hru spustili nebo když ji vyhodili do Early Access?
    Hra se konstantně zlepšuje, ale to nemění nic na tom, že je pořád plná chybek a průšvihů. V současnosti je asi nejvýraznější změnou to, že vycvičený otrok - voják s pořádnou výbavou si dokáže některé Bossy (ne ty úplně endgame, ale všechny ostatní) vyndat pomalu sám :) Totéž platí pro dobře vycvičená zvířata a boj z koně taky hodně pomáhá. Bohužel nelze to kombinovat, takže rytíř na koni se psem/vlkem/etc a panošem je bohužel stále nereálný. Na druhou stranu, alespoň není důvod se zabývat ničím jiným než jednou cestou. Přibilo x dungeonů, příběhových momentů, ale hra stále nemá finálního bosse (Toth-Amonova mumie se ještě stále nedostavila).
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    uplne na zacatku, kdyz byl Conan Exiles spusten, jsme take spustili soukromy server, pustili jsme na nej par lidi (z dnesniho pohledu stale kamarady), ale cca po ctyrech mesicich jsme to ukoncili (v te dobe jeste nebyl zadny daplnujici obsah, respektive prisla informace, ze pridaji nove armory). nemeli jsme zadnou motivaci dal hrat, straslive nam chybel endgame a moznost se kamkoliv posunout .. vse vyzkoumano, vse postaveno, vse prozkoumano, vsechny druhy otroku na max urovni xy* ve meste, dokonce jsme z nudy delali mesto s hradbama osazenyma vojakama, ktere jsme vybavili nejlepsima zbranema a armorem ... pak jsme zjistili, ze kdyz prijde utok (drak) tak vojaci tupe ziraji na to, jak pod nimi drak nici hradby :) a poté co udelá díru, tak na nej utocilo jen to co bylo kousek od nej, zbytek stal a koukal .. (hadam ze toto se zlepsilo). asi pulroku na to jsem lognul na ofik server, divil jsem se, ze zmenili vyznam meteoritickeho zeleza (tehdy top, najednou nemelo moc smysl jej ziskavat), tez jsem se po nalogovani vzdy objevil mrtvy bez veci a spacaku .. dalsi pokus tedy opet po dlouhe dobe

    novinky jsem moc nesledoval, vim ze jsou peti, snad i mount? kazdopadne nevim zda se nejak zmenilo neco na zpusob endgame ...
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    ELIDOR: Dway vlastnil (a možná ještě stále vlastní?) server, jen ho pro neaktivitu zastavil.
    Co se té nší trojice týče, já bych s tím problém asi neměl, ale zbytek není nyx a chtěli hru skutečně jen pro nás (max jednoho dva další konkrétní kamarády, když se budou chtít přidat a všichni pospolu v jednom klanu).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam