• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ABEfortnite - Fortnite Battle Royale
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    nebo na bedwars :-]
    BOD1E
    BOD1E --- ---
    To uz vypada na squad, pokud se sejdeme v dostatecnem poctu
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    tak jsem si vás taky popřidával, helvetean
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    MICHELLEDANIELS: Taky si me kdyz tak pridej - DaRealMaslix
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    PAJA07: ten autobus a Lama se mi taky libi. trochu me mrzi, že u nas to jedu jen já :)

BOD1E: super, prida si te MisalkaCz
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    BOD1E: v ranked módu není klid ani tak ;)

můj nick je RookieBoo
    BOD1E
    BOD1E --- ---
    MICHELLEDANIELS: Já třeba - “TatkaPRO” (nick mi vymyslely děti).

Ale jsem věcný začátečník
    BOD1E
    BOD1E --- ---
    MASLIX: Mě taky. Nejvíc se mi na ní líbí, že si stáhla všechny ty pošašence co u toho sedí od rána do večera a v normální BR je klid :)
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    HELVETE: DaRealMaslix na nastenku, pokud ji zalozis ;-)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MASLIX: no tak nějakej adrenalin je ok, to k tomu soutěžení patří, ale na ty malý zmrdečky, co s nimíi hraju, prostě nemám. oni tryhardí několik hodin v kuse :-P já jsem na odvoz sanitkou :D
    MASLIX
    MASLIX --- ---
    PALEONTOLOG: Jj, to znam. Clovek pak macka, co nema... Dodneska nechapu, proc me po tech letech kazdy end game tak stresuje, vzdyt jsou to jen pixely :D
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MASLIX: tak každej hraje to, co mu jeho nervová soustava dovolí :) reloady a minihry jako The Pit mi spouští panický ataky ;) ale mě ji dokáže spustit i dlouhej a vyhrocenej konec BR a musím se pak vydejchat.
    MASLIX
    MASLIX --- ---