• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    rozbalit záhlaví
    KALTY
    KALTY --- ---
    SHMADE: to spíš zní jako nějaký mód... nic takového jsem tam neviděl
    SHMADE
    SHMADE --- ---
    JCD: Tak zrovna tohle svým způsobem ve W3 bylo, né teda animace nasesání/sesedání z koně, ale to bylo celkem rychlý, ale animace sbírání věcí ze země šla v menu vypnout, kdyby to nešlo, tak bych tu hru nedokázal hrát...
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    AVATAR: *facepalm* :) Sry - jsem asi uz utahanej v hokne...
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JAACOB: precti si posledni slovo v commentu na ktery reagujes :)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    JVMLOK: Jeste ti tam vypadl ceskej Dex. Jestli je pro tebe plosinovka ok, tak si ho dej - za me to bylo prijemne...
    JCD
    JCD --- ---
    Ještě by tam mohla být patnactivteřinová animačka nalézání a vylézání do a z auta abychom si to pěkně užili a natáhli herní dobu :)

    Tak mne napadá, že často v hrách, kde je nějaký dopravní prostředek, je nějaká strašlivá animace, kterou bych si po prvních několika hodinách přál vypnout. Ať už to jsou auticka, powerarmory, koně, vždy je to stejný vzorec. Kéž by tak někoho napadlo do RPG systemů toto zohlednit a implementovat kupříkladu dovednost nebo Perk, která tyhle nesmyslné animace zkracuje :)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    HAVANA: auto v meste vs. kun ve volne krajine? to mi vychazi, jakoze si s tim konem zabehas mnohem mene ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JVMLOK: AP je vynikajici. bugy jsou prevazne potize s ai, ktere se obcas chova divne, ale i tak jsem ho protocil asi trikrat
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    3x víc když máš k dispozici auto není zas tak moc teda...
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    MELDA: 3x vic? to zni pekelne... u W3 byl ten open world skvelej - neni to jak u DOS1/2 a dalsich, kde je na mape vse nahnacany nesmyslne k sobe, na kazdym rohu neco. tak snad se to tady podari podobne W3 a bude to davat smysl i tu atmosku ;)
    MELDA
    MELDA --- ---
    Hlavne se vedou reci o tom, ze CP2077 bude rozlohove 3x vetsi nez W3 :-)

    Tady mapa metra z jednoho megacity :-)

    MELDA
    MELDA --- ---
    JCD: :-)

    No.. ja ti nevim...myslim si, ze to bude klasicka mapa s osama x,y,z :-)
    JCD
    JCD --- ---
    MELDA: takže klasická mapa překlopená na bok? ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    JVMLOK: Ale jinak jsem dlojho hledal coby a fakt je to neuveritelne prazdnej trh na velky tituly. Ja si vybavuju jeste pred Mass Effectem Anachronox a rada detektivek s Texe Murphym, I have No Mouth byt I must Scream, Beneath the Steel Sky, KOTOR, System Shocky, Mass Effect, Riddick, Prey, ted Cyberpunk. jinak strasna nuda, z nejakyho duvodu jedina dalsi kvalitka je Dead Space, coz moc RPG neni...i kdyz..Jeste se mi nepovedlo prokopat k Alpha Protocolu, ale internet je plnej hruzostrasnejch historek jak je ta hra zabugovana. jinak nevim. No a tech par Indie titulu ala Dex,
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    SEJDA: to je 6+ let stara zalezitost
    MELDA
    MELDA --- ---
    Tak, ja bych tu jen chtel rict, ze Cyberpunk v ramci open wordu bude neco noveho a jineho co tu nebylo. Vzhledem k tomu, ze vetsina konkurencnich her jede prostor a mapy do rozmeru x,y tak CP bude mit nejvetsi rozmer v ose Z. A ja vam rikam, ze to bude jizda, kdy budeme mit vsichni bradu oprenou o hrudnik a z huby nam poleze klasicke wow :-)

    DIOM
    DIOM --- ---
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    JVMLOK: Mass Effect?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Myslim ze CP ma naslaply hlavne proto ze podobnejch tutilu je zoufalej nedostatek. Posledni co uspokojilo hlad SP scifistu bylo Prey, od te doby sucho jak cyp.
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    SEJDA: ti hrajou fornite. btw imho skupiny parici Single player a nebo PvP coop, se moc neprolinaj - single playeri nechtej challenge atd. naposled sem docela zasnul u LOTRO - kolik lidi chtelo v open world mmo single contest a farmeni jak kikoti (az tam vetsinu ujebalo to trhani kytek a jiny grind sracky)

    se v tom nejak zamotavame, radsi si pustim klipek - ten song sem si zamiloval uz pred lety, atmosfericky genialni (a i ten dalsi ke gameplayi je bozi)

    https://youtu.be/0Ja09omkihs
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    Tak jste mne oba pobavili ;) Vychazim ze subjektivniho pocitu, ze masu nezajimaji Open world RPG tak jako nas. Budou presne srovnavat Cyberpunk s Falloutem, ale komercni uspech hra zazije az kdyz jsi ji koupi i parani Overwatche .. Counter Striku.
    L4MA
    L4MA --- ---
    JVMLOK: dyt ti to vysvetluje. karticky, ktery vysly s krizkem po kartickovym boomu byly neuspesny, tak bude Cyberpunk slabej. jasna kauzalita, co na tom nechapes... :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    fuck karticky. ale tohle:
    Cyberpunk bude o hodne slabsi titul a tak potrebuje mnohem vetsi PR.
    me fakt rozesmalo. Z ceho tak usuzujes Sejdo simte?
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    MELDA: ja to beru jako diskuzi o CDPR. na jednu stranu se mi líbí u CP2077 - až to bude, tak to bude... a na druhou stranu ten Gwent failnuli úplně tragicky mega změnou a přechodem na live verzi bez dostatečného testování - takže pak hned 2 měsíce vymejšleli, jak to rebalancnout - což mi obecně k CDPR nesedí

    SEJDA: ok ty čísla 7 a 20% sem nevěděl. TB byl zajímavý, protože se na rozdíl od Gwentu nejednalo o free to play a měl natáhnout lidi na tu single player kampaň (imho opět fail, protože karty se jmenujou stejně a dělaj něco jinýho v TB, takže v tom máš jen bordel; pár karet pak dostaneš do multiplayeru)
    btw karetní hry imho musí být PvP - jinak to je o ničem

    běhání a střílení prodává - achjo, nemam rád ani jedno (i W3 sem odkládal, hraju tyhle hry vyjíměčně, kvuli lore atp.)
    tudíž jsem zvědavej, jak moc to pujde řešit nějak alternativně. u Fallloutu4 máš taky pořád moře střílení, resp. nedovedu si to představit hratelný bez zbraně (a že bych to tak rád zkusil - např. bránit settlementy by bylo opravdu za trest)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CHORCHE: pak se muzeme bavit o ctyrech Gwentech:
    1) in-game mini game
    2) beta online/pvp
    3) alfa online/pvp
    4) singleplayer Thronebreaker.
    Jak jsem psal predtim, z tech mas lidi, kteri hrali W3, Gwent pochopila sotva vetsina, pricem zaujato jim bylo naproste minimum hracu. PvP je totalne okrajova zalezitost a ani Signleplayer nezaznamenal ocekavany prodej, prestoze ocekavani nebylo zjevne nijak velke.
    Vzdyt i Achievmenty Gwintu napovidaji, ze zaujato in-game hrou bylo jenom 20 % hracu, a "sesbirej vsechny karty" dokoncilo jenom 7 % hracu. Jako na mini game dobre. Na samozny komercni uspech to nestacilo a to se podivej, kolik je 20 % resp. 7 % ze vsech hracu W3.

    Cyberpunkova komunita je "velka". Ale sama osobe to neni zadna masa. Pripoustim masovy uspech Cyberpunku pouze jako behani (drzeni klaves) a strileni (klikani), to je to co prodava. A to potrebuje velke PR, protoze konkurence je v tomto zanru (open world rezba) pomerne velka.

    MELDA
    MELDA --- ---
    Přátelé, chápu, že máte pocit, že to tu je mrtvé a nice se tu neděje, ale přesto bych vás poprosil zbytek debaty přenest sem, pokud se to bude tykat gwentu a ne Cyberpunku2077

    [ Gwent - The Witcher Card Game ]
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    JULIAN: souhlas - s tim prechodem z bety na ostro to podle me taky slusne podelali

    SEJDA: tak to ti asi nerozumim uplne ani ted - u w3 sem posbiral vsechny karty a zahral si tam snad s uplne kazdym. fungovaly tam 3lajny atd.
    10k dennich hracu to uz imho davno nema (po prvnim mesici)
    nakup sudu je uplna picovina - lidi, co to hrali par mesicu v bete pak dostali scrapsy atd., takze nemaj duvod do toho dat ani korunu - vetsina si spis koupila TB (navic cena TB byla jako cena nejakych bundle in game)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    NAGASAWA: Tak původní w3 gwent byla asi nejlepší minihra ever. Fakt u toho člověk moh strávit hodiny...na standalone hru založenou na pvp by to ale bylo furt dost jednoduchý...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    me u standalone gwentu vadilo ze to dvakrat TOTALNE prekopali. a ta verze ktera sla do ostreho provozu byla podle me nejhorsi, hlavne pro to ze misto aby to predelali a aspon tri mesice ladili, tak zahodili celou tu betu, udelali dost jinou hru, pridali do toho jakesi debilni metagame v podobe sbirani jakejchsi hvezdicek ci co a hned bez testovani s tim sli ven. no zklamalo me to. Pritom ten uplne prvni standalone gwent me bavil dost hodne
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SEJDA: Mě se Gwent z W3 fakt líbil a přišel mi supr. Standalone verze mi naopak přišla prekombinovana, hekticka a tak nějak meh. Mít atmo z původní hry, občas bych si klidně zahrál.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CHORCHE: to jsme si nerozumeli, Gwent nebyl pochopen uz jako Mini Game pri hrani W3 natoz jako samostatna hra. To, ze se fanousci gwenu z w3 chytli a zacali hrat online souboje je uplne okrajova zalezitost. Ma to alespon 10 000 dennich hracu? Ale i tak je mozne, ze lidi vrazeli do nakupu sudu s kartami tolik, ze je Online Gwent uspesny titul.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam