• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    JAACOB: jo DeX je dobra hra. skoda ze jeji scenarista uz nezije. urcite by delal i na 2077
    EURIUS
    EURIUS --- ---
    KALTY: Bylo to tam, zapnul jse. to asi po dvou dnech hraní
    KALTY
    KALTY --- ---
    SHMADE: to spíš zní jako nějaký mód... nic takového jsem tam neviděl
    SHMADE
    SHMADE --- ---
    JCD: Tak zrovna tohle svým způsobem ve W3 bylo, né teda animace nasesání/sesedání z koně, ale to bylo celkem rychlý, ale animace sbírání věcí ze země šla v menu vypnout, kdyby to nešlo, tak bych tu hru nedokázal hrát...
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    AVATAR: *facepalm* :) Sry - jsem asi uz utahanej v hokne...
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JAACOB: precti si posledni slovo v commentu na ktery reagujes :)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    JVMLOK: Jeste ti tam vypadl ceskej Dex. Jestli je pro tebe plosinovka ok, tak si ho dej - za me to bylo prijemne...
    JCD
    JCD --- ---
    Ještě by tam mohla být patnactivteřinová animačka nalézání a vylézání do a z auta abychom si to pěkně užili a natáhli herní dobu :)

    Tak mne napadá, že často v hrách, kde je nějaký dopravní prostředek, je nějaká strašlivá animace, kterou bych si po prvních několika hodinách přál vypnout. Ať už to jsou auticka, powerarmory, koně, vždy je to stejný vzorec. Kéž by tak někoho napadlo do RPG systemů toto zohlednit a implementovat kupříkladu dovednost nebo Perk, která tyhle nesmyslné animace zkracuje :)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    HAVANA: auto v meste vs. kun ve volne krajine? to mi vychazi, jakoze si s tim konem zabehas mnohem mene ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JVMLOK: AP je vynikajici. bugy jsou prevazne potize s ai, ktere se obcas chova divne, ale i tak jsem ho protocil asi trikrat
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    3x víc když máš k dispozici auto není zas tak moc teda...
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    MELDA: 3x vic? to zni pekelne... u W3 byl ten open world skvelej - neni to jak u DOS1/2 a dalsich, kde je na mape vse nahnacany nesmyslne k sobe, na kazdym rohu neco. tak snad se to tady podari podobne W3 a bude to davat smysl i tu atmosku ;)
    MELDA
    MELDA --- ---
    Hlavne se vedou reci o tom, ze CP2077 bude rozlohove 3x vetsi nez W3 :-)

    Tady mapa metra z jednoho megacity :-)

    MELDA
    MELDA --- ---
    JCD: :-)

    No.. ja ti nevim...myslim si, ze to bude klasicka mapa s osama x,y,z :-)
    JCD
    JCD --- ---
    MELDA: takže klasická mapa překlopená na bok? ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    JVMLOK: Ale jinak jsem dlojho hledal coby a fakt je to neuveritelne prazdnej trh na velky tituly. Ja si vybavuju jeste pred Mass Effectem Anachronox a rada detektivek s Texe Murphym, I have No Mouth byt I must Scream, Beneath the Steel Sky, KOTOR, System Shocky, Mass Effect, Riddick, Prey, ted Cyberpunk. jinak strasna nuda, z nejakyho duvodu jedina dalsi kvalitka je Dead Space, coz moc RPG neni...i kdyz..Jeste se mi nepovedlo prokopat k Alpha Protocolu, ale internet je plnej hruzostrasnejch historek jak je ta hra zabugovana. jinak nevim. No a tech par Indie titulu ala Dex,
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    SEJDA: to je 6+ let stara zalezitost
    MELDA
    MELDA --- ---
    Tak, ja bych tu jen chtel rict, ze Cyberpunk v ramci open wordu bude neco noveho a jineho co tu nebylo. Vzhledem k tomu, ze vetsina konkurencnich her jede prostor a mapy do rozmeru x,y tak CP bude mit nejvetsi rozmer v ose Z. A ja vam rikam, ze to bude jizda, kdy budeme mit vsichni bradu oprenou o hrudnik a z huby nam poleze klasicke wow :-)

    DIOM
    DIOM --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam