• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    MELDA
    MELDA --- ---
    MELDA
    MELDA --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    JAZZZ: taky tam budes mit diody?

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JULIAN: Netlaci, to jsi jenom munchkin :-P
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    TRAGED: coz je presne to, co te tlaci to tak delat, i kdyz ti tenhle zpusob neprijde zabavnej, ale chces skilly/augmenty/atd...
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    JCD: me se ta figurka nelibi ale kdyz me popadne chut utracet za picoviny tak asi poridim tohle
    https://www.amazon.com/Cyberpunk-Cosplay-Casual-Leather-Outwear/dp/B07JCT63R2
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JULIAN: Ale netlaci, ale kdyz je neco tezsi, tak je v poradku, ze je za to vetsi odmena.
    JCD
    JCD --- ---
    tak co, uz jste objednali sberatelku? :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    TRAGED: coz je pekne debilni, ve spojeni s tim, ze za ty silent takedowny je nejvic XP. Hrac ma pocit ze ho to do toho playstylu dost nuti (ty nove)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JVMLOK: DX nema Achievement za to, ze se nikoho nedotnes, ale za to, ze nikoho nezabijes. Tzn ze nepouzivas smrtici zbrane, ale "jen" omracujes..
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CHORCHE:OK. Ale neda mi to ten Dishonored ti jeste jednou nedoporucit. Uzijes si tam totiz nejen stealth ale docela zajimavej astralni metaplanar quest :)
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    JVMLOK: jestli ti připadám toxic atp., ber to jako nějakej skin (na clavena od vedle pořád nemam)
    proto sem taky psal, že se občas minem - ten korpo kyborg - takhle to imho začíná v intru/cut scéně - prostě tam vidím na jedné straně zbytečnou show off a pak to prostě nehodlám hrát jako stealth (navíc to imho redukuje dost věcí) a na to bylo to přirovnání šachů vs dáma

    nechme to plavat. mě CP2077 zajímá, protože má pecka OST (všechny 3 songy a to třeba Refused posloucham 20let atd.), protože sem nedávno hrál Witchera3 a čekám něco obdobného (jen se bojím, že to bude moc akční, protože já vlastně tenhle typ her nehrajou... mam radši iso pohled atd. atd.)
    plus jsou tam samozřejmě nějaké předsudky/očekávání a taky věci, o kterých vím, že se blbě implementují (nebo se mi jejich implementace poměrně často nelíbí)
    p.s. a ani Reeves za mě není bonus, ale to bude ve finálu nejmenší problém ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CHORCHE:Asi je nas vic co nechapou proc ten toxickej a nepratelskej ton. Snazil jsem se ti nabidnout, a zatracene dobry, alternativy ebo priklady her, ve kterejch je stealth pristup velice dobre implementovanej primo do hry. Treba to Dishonored...napadnost tvych aktivit a vubec momenty kdy jsi videt na verejnosti ovlivnuji celou hru, situaci ve meste, zaver cele hry na skale "mirmilovny prechod od jedne vladnouci entity ke druhe" po "Revoluce a obcansky nepokoje"
    Deus Ex, První mise: Vrtulník te vysadí mimo perimetr. Do objektu vedou 4 cesty. Cela akce se da IIRC provest bez toho ze by te kdokoliv videl nebo se kohokoliv dotkl. Ten scenar Korpo kyborg nekam napochoduje ve vsi parade a pak se schova za kvetinacem a vsichni zapomenou ze tam byl je tvoje fabulace,nebo to neni dusledne aplikovanej stealth.
    A jak rikam...Celej Deus Ex ma achievementy za to, ze te nikdo nepozna, v infiltrovanych lokalitach neuvidi, a ze se nikoho ani nedotknes. Za celou hru. Hitmany jsem nehral, nevim.
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    SEJDA: nějak jsem se ztratil v tom, co chtěl básník říct a potřetí to číst nebudu

    JVMLOK: ne neprahnu, nebo tos sebral kde? to cos vyjmenoval, znam podle názvu a většinou si pod tím nic konkrétního nevybavim a hrát to nechci ani omylem

    klasicky si nerozumíme a už je mi to v podstatě jedno - např. ten Deux Ex mě nebavil. zajímavé mi přišly max ty modifikace. jinak jasný, stealth, korpo kyborg napochoduje někam ve vší parádě... a pak občas v misi může bejt stealth. já vnímám stealth jako styl, co jedeš celou hru - nejsi v novinach atp., nepřikrčíš se jen někde v roští.
    achievementy, že nikoho nesundáš - to je asi i u těch Hitmanů atp.? okej, nekupuju si ale šachy, abych na nich mastil max dámu (imho přístup většiny 3d akčních hráčů. statistickou chybou se nezabývám - sám jí vlastně jsem :D)

    jinak můžeme brát jako stealth akci i Shadow of war/Mordor, což jsem hrál. ale nějak tam z takovýho stealthu nejsem na větvi (ale hra úspěšná, prostě buď uber tr00per a kydli nekonečný legie enemáků... bohužel ty hry dohraju do 90% a pak už to nedam)

    za mě co bych čekal od stealth hry, je mimo mainstream, a je to tak snadno impleventovatelný asi jako Astral v případě SR (takže spíš neimplementovatelný) - čímž by to bylo i bídný i co se týče prodejů (a náklady velký)

    - prostě jinej subjektivní názor, čemu se říká/neříká stealth hra rozporovat tedy už nebudu, ale mít neon límec a hrát si na stealth filutu (distinctive features) mě neláká, sorry jako - tzn. pokud to pujde, tak si u CP2077 na nějakej stealth hrát nebudu
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CHORCHE: Mj Ruzny podoby matrixu v ruznejch SR mi prisly zajimavy, asi nejlip to nakonec vypadalo v HonkKongu. Vzdycky si pri interpretaci kyberprostoru vzpomenu na CP 2077 klasiku: Bloodnet

    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CHORCHE: Hele jestli prahnes po Stealth akci a chces aspon vedet, jak to vypada v pocitacove hre, protoze zatim to vypada ze jsi nic podobnyho nehral, tak vazne doporucuju:
    jestli chces indie tak:
    Gunpoint
    Invisible inc.

    Jestli ti nevadi mainstream tak:
    Deus ex: Human Revolution, Mankind Divided...btw. jestli ti to přišlo koridorovy a moc akční, něco ti uniklo, Deus Ex se dá dohrát v podstatě bez fightu, dokonce je za to achievment
    Seven: Days long gone
    Dishonored 1 a 2, to je naprosty must se, za mě totální špička
    Styx: Shards of Darkness a Master of Shadows
    Tom Clancy: Splinter Cell až do Blacklistu jsou paradni stealth zalezitosti. Blacklist je IMO trochu akcnejsi ale tez vynikajici
    Thiefy asi znáš, tak jen pro jistotu
    Hitmana sem hodim jen pro referenci, to zas neni hra pro me.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CHORCHE: kdyz nervici po open worldech sprintuji s nadoraz zmacknutym ctrl, coz jim usetri asi 15 % casu (mnohem efektivnejsi je eskejpovat vidosekvence a dialogy) .. bylo by pak snizeni rychlosti stealth otazkou implementace chytreho algoritmu, ktery tvoji rychlost dynamicky upravuje podle toho, co si mysli, ze si ty myslis, ze kde presne jsou v okoli nepratele a co zrovna delaji. Kdyby to udelali apriori vzdy pomale, coz je taky nerealne, nervici by stealth mode nikdy ani nezapli, coz by vedlo ke snizeni prodeju, jakmile by stealth bylo nutne pro dokonceni nejakeho achievmentoveho ukolu, napriklad. jakesi "hlavni dejove linky".
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    lol
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    GANDHI: ok beru jako proti názor, ale vidim to jinak. z těch 3 sem nehrál nic krom Des Ex (nejspíš ex machina, nebo tak něco) a ani nedohrál do půlky. na mě moc akční a moc koridorový, nebaví
    ale jinak samozřejmě za stealth nepovažuju šampona z megakorporace, kterej je stealthy asi jako hovno od holuba na smokingu max tím, že zmáčkneš shift/stealth/whatever
    samozřejmě je otázka, jak moc to lze v pc hře realizovat... viz jak byl podán matrix v SR returns... nedej bože astrál - prostě to není tak easy implementovat
    BALDUR
    BALDUR --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam