SEJDA: nějak jsem se ztratil v tom, co chtěl básník říct a potřetí to číst nebudu
JVMLOK: ne neprahnu, nebo tos sebral kde? to cos vyjmenoval, znam podle názvu a většinou si pod tím nic konkrétního nevybavim a hrát to nechci ani omylem
klasicky si nerozumíme a už je mi to v podstatě jedno - např. ten Deux Ex mě nebavil. zajímavé mi přišly max ty modifikace. jinak jasný, stealth, korpo kyborg napochoduje někam ve vší parádě... a pak občas v misi může bejt stealth. já vnímám stealth jako styl, co jedeš celou hru - nejsi v novinach atp., nepřikrčíš se jen někde v roští.
achievementy, že nikoho nesundáš - to je asi i u těch Hitmanů atp.? okej, nekupuju si ale šachy, abych na nich mastil max dámu (imho přístup většiny 3d akčních hráčů. statistickou chybou se nezabývám - sám jí vlastně jsem :D)
jinak můžeme brát jako stealth akci i Shadow of war/Mordor, což jsem hrál. ale nějak tam z takovýho stealthu nejsem na větvi (ale hra úspěšná, prostě buď uber tr00per a kydli nekonečný legie enemáků... bohužel ty hry dohraju do 90% a pak už to nedam)
za mě co bych čekal od stealth hry, je mimo mainstream, a je to tak snadno impleventovatelný asi jako Astral v případě SR (takže spíš neimplementovatelný) - čímž by to bylo i bídný i co se týče prodejů (a náklady velký)
- prostě jinej subjektivní názor, čemu se říká/neříká stealth hra rozporovat tedy už nebudu, ale mít neon límec a hrát si na stealth filutu (distinctive features) mě neláká, sorry jako - tzn. pokud to pujde, tak si u CP2077 na nějakej stealth hrát nebudu