• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    MELDA
    MELDA --- ---
    TRAGED: Co by to melo byt za oznameni?? Ze CP2077 vyjde 16.dubna 2020?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Ze by? :-)

    Na The Game Awards vystoupí skupina Green Day, která bude mít jedno herní oznámení.
    RAFAELL
    RAFAELL --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    To zní gut


    Robíme niektoré konkrétne veci. Pre naratívnu časť Cyberpunku 2077, konkrétne cinematic zábery tvoríme niečo nové, čo sa nazýva Scénový systém. Je to ako náš dialóg a filmový systém, ktorý sa vyskytuje v kontexte hrania hry.

    Je to naozaj dôležité, pretože jedným z pilierov rozvoja projektu je myšlienka úplného ponorenia sa do hry a tento nový systém scény je práve o tom. Na cutscénu len nepozeráte, ale môžete ju vlastne ovládať. Minimálne ide o pohyb kamery alebo celej postavy, no v závislosti od konkrétnej cut scény sú tu rôzne úrovne kontroly. Výsledok je úplne pohlcujúci."
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    NAGASAWA: dal bych tam asi modrej neon wire.
    4m 10 barev 3v flexibilní neon el drátěné světlo dance party decor light Prodej - Banggood.com
    https://www.banggood.com/...-958391.html?rmmds=detail-left-hotproducts__2&ID=513344&cur_warehouse=CN

    ale asi by me ten limec zacal vadit. pak me jeste zaujalo tohle video.. ale to je uz mirno OT. trochu doufam, ze CP2077 zikonizuje i nejakej nositelnejsi model :)
    Experimenting with 3D Printed Fabric
    https://www.youtube.com/watch?v=ge-q6iXDAoc
    MELDA
    MELDA --- ---
    MELDA
    MELDA --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    JAZZZ: taky tam budes mit diody?

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JULIAN: Netlaci, to jsi jenom munchkin :-P
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    TRAGED: coz je presne to, co te tlaci to tak delat, i kdyz ti tenhle zpusob neprijde zabavnej, ale chces skilly/augmenty/atd...
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    JCD: me se ta figurka nelibi ale kdyz me popadne chut utracet za picoviny tak asi poridim tohle
    https://www.amazon.com/Cyberpunk-Cosplay-Casual-Leather-Outwear/dp/B07JCT63R2
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JULIAN: Ale netlaci, ale kdyz je neco tezsi, tak je v poradku, ze je za to vetsi odmena.
    JCD
    JCD --- ---
    tak co, uz jste objednali sberatelku? :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    TRAGED: coz je pekne debilni, ve spojeni s tim, ze za ty silent takedowny je nejvic XP. Hrac ma pocit ze ho to do toho playstylu dost nuti (ty nove)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JVMLOK: DX nema Achievement za to, ze se nikoho nedotnes, ale za to, ze nikoho nezabijes. Tzn ze nepouzivas smrtici zbrane, ale "jen" omracujes..
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CHORCHE:OK. Ale neda mi to ten Dishonored ti jeste jednou nedoporucit. Uzijes si tam totiz nejen stealth ale docela zajimavej astralni metaplanar quest :)
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    JVMLOK: jestli ti připadám toxic atp., ber to jako nějakej skin (na clavena od vedle pořád nemam)
    proto sem taky psal, že se občas minem - ten korpo kyborg - takhle to imho začíná v intru/cut scéně - prostě tam vidím na jedné straně zbytečnou show off a pak to prostě nehodlám hrát jako stealth (navíc to imho redukuje dost věcí) a na to bylo to přirovnání šachů vs dáma

    nechme to plavat. mě CP2077 zajímá, protože má pecka OST (všechny 3 songy a to třeba Refused posloucham 20let atd.), protože sem nedávno hrál Witchera3 a čekám něco obdobného (jen se bojím, že to bude moc akční, protože já vlastně tenhle typ her nehrajou... mam radši iso pohled atd. atd.)
    plus jsou tam samozřejmě nějaké předsudky/očekávání a taky věci, o kterých vím, že se blbě implementují (nebo se mi jejich implementace poměrně často nelíbí)
    p.s. a ani Reeves za mě není bonus, ale to bude ve finálu nejmenší problém ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CHORCHE:Asi je nas vic co nechapou proc ten toxickej a nepratelskej ton. Snazil jsem se ti nabidnout, a zatracene dobry, alternativy ebo priklady her, ve kterejch je stealth pristup velice dobre implementovanej primo do hry. Treba to Dishonored...napadnost tvych aktivit a vubec momenty kdy jsi videt na verejnosti ovlivnuji celou hru, situaci ve meste, zaver cele hry na skale "mirmilovny prechod od jedne vladnouci entity ke druhe" po "Revoluce a obcansky nepokoje"
    Deus Ex, První mise: Vrtulník te vysadí mimo perimetr. Do objektu vedou 4 cesty. Cela akce se da IIRC provest bez toho ze by te kdokoliv videl nebo se kohokoliv dotkl. Ten scenar Korpo kyborg nekam napochoduje ve vsi parade a pak se schova za kvetinacem a vsichni zapomenou ze tam byl je tvoje fabulace,nebo to neni dusledne aplikovanej stealth.
    A jak rikam...Celej Deus Ex ma achievementy za to, ze te nikdo nepozna, v infiltrovanych lokalitach neuvidi, a ze se nikoho ani nedotknes. Za celou hru. Hitmany jsem nehral, nevim.
    CHORCHE
    CHORCHE --- ---
    SEJDA: nějak jsem se ztratil v tom, co chtěl básník říct a potřetí to číst nebudu

    JVMLOK: ne neprahnu, nebo tos sebral kde? to cos vyjmenoval, znam podle názvu a většinou si pod tím nic konkrétního nevybavim a hrát to nechci ani omylem

    klasicky si nerozumíme a už je mi to v podstatě jedno - např. ten Deux Ex mě nebavil. zajímavé mi přišly max ty modifikace. jinak jasný, stealth, korpo kyborg napochoduje někam ve vší parádě... a pak občas v misi může bejt stealth. já vnímám stealth jako styl, co jedeš celou hru - nejsi v novinach atp., nepřikrčíš se jen někde v roští.
    achievementy, že nikoho nesundáš - to je asi i u těch Hitmanů atp.? okej, nekupuju si ale šachy, abych na nich mastil max dámu (imho přístup většiny 3d akčních hráčů. statistickou chybou se nezabývám - sám jí vlastně jsem :D)

    jinak můžeme brát jako stealth akci i Shadow of war/Mordor, což jsem hrál. ale nějak tam z takovýho stealthu nejsem na větvi (ale hra úspěšná, prostě buď uber tr00per a kydli nekonečný legie enemáků... bohužel ty hry dohraju do 90% a pak už to nedam)

    za mě co bych čekal od stealth hry, je mimo mainstream, a je to tak snadno impleventovatelný asi jako Astral v případě SR (takže spíš neimplementovatelný) - čímž by to bylo i bídný i co se týče prodejů (a náklady velký)

    - prostě jinej subjektivní názor, čemu se říká/neříká stealth hra rozporovat tedy už nebudu, ale mít neon límec a hrát si na stealth filutu (distinctive features) mě neláká, sorry jako - tzn. pokud to pujde, tak si u CP2077 na nějakej stealth hrát nebudu
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    CHORCHE: Mj Ruzny podoby matrixu v ruznejch SR mi prisly zajimavy, asi nejlip to nakonec vypadalo v HonkKongu. Vzdycky si pri interpretaci kyberprostoru vzpomenu na CP 2077 klasiku: Bloodnet

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam