• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    TRAGED: HDR je jen 10 bitové podání barev?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    RUDOLF: HDR v tom seznamu urcite nema co pohledavat. IMHO to psal nekdo, kdo vubec netusi co jednotliva settings opravdu delaji, ale jsou ve Video section, takze to urcite pomuze :-)

    Za me - pokud na to mate monitor, tak HDR uricte zapnout a vsechna zrna a aberace povipinat. Jeste by se dal tolerovat motion blur a DoF. S temi treba Bungie dela v Destiny uplne zazraky, ale musi se to umet.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    KID_MCHUTT: To je Ovčáček z budoucnosti. Poté, co Zemandroid konečně natáhl androbačkory.
    TENENTE
    TENENTE --- ---
    Je o tom více článků... Např. vynulovat "sharpness"
    Cyberpunk 2077 Looking Blurry? Try Changing These Settings to Fix It
    https://twinfinite.net/2020/12/cyberpunk-2077-looking-blurry-settings-fix/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    hele, když čtu ten návod: "turn off HDR, film grain and chromatic aberration (in that order) and see if that improves on the blurry graphics. Next, try turning off depth of field and motion blur." je tu nějaká dev, který zná to přemýšlení kolem obrazu.

    Kromě HDR, jsou to všechno artefaky nedokanalosti záznamnového aparátu (tak HDR je reakcí na to).. pretext pro jejich použití je předpokládám v tom, že navazují pocit "filmové" podiváné. Občas se tak třeba některý scény pouští ve 21:9 a v letterboxu na 16:9 monitoru, aby dosáhli tzv. filmovej look. Všechny ty další efekty, jsou asi stejně motiovavný. Mají připomínat pohled skrze záznamové zařízení.. Je to trochu podobný, že když přišla DSLR revoluce ve filmové produkci. Tak anamorfický objektivy, byli jakoby více filmovějš. Rozumím tomu argumentu, ale pocitově všechny blur efekty vypínám. Mám pocit, že tyhle efekty mi dodává vlastní percepce, když se dívám na displej. Mám části obrazu v periferním vidění, páč na ně nemám zaostřeno. Proto mám rád třeva 21:9 a i to 32:9 či co to je, se mi líbí, že nemám ostření omezené jen v 16:9, ale že začne fungovat i periferní vnímání a reakce na pohyb v něm.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: toho znám, to je ten herec z "Young and Juicy Japanese Lolitas 12" nebo si ho s někým pletu? :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: možná jo, zkusím si s tím pohrát, až mi přestane být blbě - a mimochodem na "blbě z CP" funguje docela dobře visual studio, takže možná je to úmysl :))
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: To spis bude pro tebe neprijemne nastaveny FOV
    TENENTE
    TENENTE --- ---
    L4MA: Jo to máš recht... Nicméně je to problém všude (na konzolích... No počkám si na patch) :-))... Jdu si raději pustit fotbal
    L4MA
    L4MA --- ---
    TENENTE: takle cerny na bilym je to jesne smesnejsi. :)

    "Chromatic abberation blurs the edges of your screen when you start moving faster. Depth of Field blurs out the background to give it an out-of-focus, cinematic feel, but mostly in cutscenes. Motion Blur blurs the whole screen when you do sudden movements and might trigger too often. Film grain blurs the whole screen in a different way – it adds a slight grain effect for a more cinematic feel. When disabled, the whole screen should look more sharp, but less stylized."

    TENENTE
    TENENTE --- ---
    Cyberpunk 2077 Blurry Look Help for PS4, Xbox and PC
    https://www.gosunoob.com/cyberpunk-2077/blurry-look-help-ps4-xbox-pc/
    DIOM
    DIOM --- ---
    L4MA: zkoušel jsem a nejde to

    monitor: LCD, Full HD 1920 × 1080, IPS, 5 ms, 8bit, 250 cd/m2, DisplayPort, HDMI 1.4


    TENENTE: ano..tvorba postavy je díky tomu otřesná
    TENENTE
    TENENTE --- ---
    Na xss to mám také mázlé... Už při tvorbě postavy to bije do očí...
    L4MA
    L4MA --- ---
    DIOM: mas ho zapnuty ve Windows?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    CHEWBACCA: zkus to na ulici - jak je tam víc pohybujících se předmětů, doostřuje to
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    KID_MCHUTT: zvlastni. takovy provlem na xsx a 4k uhd tv nemam
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KID_MCHUTT: ...ale možná to dělá to 4k
    DIOM
    DIOM --- ---
    MELDA: HDR mi nejde zapnout..předpokládám, že za to může můj monitor
    BALDUR
    BALDUR --- ---
    NAGASAWA: češtinu jsem snad po 15 minutách přepnul do eng.. doufal jsem, že s ní nebudu mít problém, jako tomu bylo u W3, ale kvůli některým výrazům a chybám hned na začátku (jako je ta na screenu) jsem si říkal, že si tu hru nebudu kazit :)

    jinak na PC za 9h jsem co se týče bugů akorát zaznamenal párkrát, že mi quest říkal zabij toho a toho když už bylo hotovo, ale jinak nic vážného a žádné šílené glitche...
    horší je ta optimalizace, ale nakonec jsem to pošteloval a jede to celkem v klidu i na 1080 na poměrně vysokých detailech, samozřejmě s pár kompromisy, nejvíce mám dojem pomohlo snížit Cascades Shadows Resolution
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam