TOFI: o nic neprisli, protoze ty akcie zase porostou a oni je neprodavali.
NAGASAWA: porad to nechapu. ten engine je v podstate stejnej jak u witchera, tj. neni duvod, aby to nechodilo. jen se proste vysrali na optimalizace, vyhodili ven, co nestihali dodelat a soustredili se jen na next gen a critical path. letet by melo hlavne PR, ktery celou dobu hypovalo neco, co melo prvni fukcni build poprvy az koncem srpna. uz tehdy (a kor pak v tom rijnu) bylo jasny, ze ta hra neni ani zdaleka hotova a melo se zatahnout za tu brzdu hned. je otazkou, nakolik by pripadnej odklad na duben ovlivnil pocet prodanych kusu na stary konzole, ale urcite by to bylo ve finale lepsi, nez je ted. ale ten odklad meli oznamit uz driv a na ty Vanoce se proste vysrat.
druha vec je ta, ze tohle mela byt vlajkova lod, ktera pro Sony a MS odstartuje prodeje next-gen konzoli, a to se nakonec taky nepovedlo. dost mozna je tady na vine i AMD, ktery nebylo schopny dodat funkcni framework pro Radeon RDNA 2 a ty konzole to zatim poradne
plne nepodporujou a bez DLSS se mozna zatim nedari dosahnout optimalni fps. je dost dobre mozny, ze minimalne PS5 ceka pristi rok nejaka zasadni hw revize (update AMD cipu, kdyz uz ne primo PROcko). vyvijet na tyhle platformy bez funkcnich driveru musel byt taky dobrej bordel.
NAGASAWA: jeste k ty Sony, castecne je to i jejich problem, protoze narozdil od Steam a MS nemaji funkcni refund system, vsechno delaji rucne. to nejspis ted prehodnoti. na druhou stranu je taky fakt, ze CDPR dali behem certifikaci "blank check", protoze jim bylo slibeno, ze to day1 patch opravi, coz se nestalo. a je taky dost dobre mozny, ze to stahnuti z PlayStoru melo jako vedlejsi efekt ty stavajici refundace zastavit, protoze se prece nebudu zbavovat hry, ktera uz pak nejakou dobu nepujde koupit.