• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    rozbalit záhlaví
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: ja tam mam solidne husto, az se nekdy bojim pri criminal assaultech strilet nebo machat katanou, abych nahodou nekoho netrefil a nemel na krku policejni komando:)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: OK, Na PSku je to na trzistich zalidnene jen o neco malo vic nez RAGE. Samej trhovec a zadnej klient.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: zas takovej hacker nejsem, navic mi dostacuje ta hustota, kterou lze diky legalnim settings dostat - na frekventovanejch mistech se musim brodit davem a furt to zarucuje, ze opusteny mista jsou opusteny:)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JAFROST:
    ANO.
    NE
    NE, dokonce z nich pada to co pouzivaji. Ne jako jinde, kde te prazi kulometem a "vypadne" z nej hul. A ze jde sbirat ve4ci co se vsude vali mi taky prijde celkem v poradku, konecne, nikdo te neniti to sbirat.
    NE, psali na netu - nefunguje to lidem co zneuzivali chybu ve hre a duplikovali predmety.
    NE - byli tam, sam jsem je tam me, i kdyz ne v nijak hojne mire. Po 1. patchi z ulic zmizely.
    NEvisml jsme si, ze by se nekde valelo neco nelogicky, az teda na ta dilda, azle viz ^^^^ :-)
    ANO a NE. Je to current gen a obsahu je tam docela dost.

    Ale je smutne, ze casto hrac narazi na torza zahozenych RPG prvku, protoze na ne nejspis nakonec nebyl cas. Tipicky jidlo a piti, ktera se nakonec nijak moc nelisi.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JULIAN: Jak chces brat veci objektivne, kdyz te neco [ne]bavi a vis ze to neni dost dobry? :)

    Mej trosku shovivavost, najdes tak rozdrobena ega, ze nesnesou ze nekdo ridi na klavesnici a zaroven nesnesou ze nekdo strili ovladacem :D

    90s Zeitgeist bylo jak si zachovat osobnost v mori globalizace. Dnesni zeitgeist bude o tom, jak plout v nestabilnich vodach :D
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JAFROST: ten tvuj post ale zas pro nekoho kdo z te hry neni uplne odvazanej taky pusobi jako dost scifi a mimo. milion misi? lol. Jak se daj resit? to by me zajimalo, asi jsem hral jine mise nez ty, ale vetsina mi prisla dost linearni - ty Gigy to je proste MMO quest "jdi do genericke budovy, vsechny tam vykos a na neco klikni", to ani nepocitam. Ale u tech ostatnich, ktery maj krome jednoho telefonatu i nejakou story jakoze, tech tam zaprve moc neni a zadruhe ani ty mi neprijdou nejak kulervouci. Treba to srovnani s deus exem, nevim kterej konkretne srovnavas, ale jak ten uplne puvodni, tak ty dva nove, meli vetsinou fakt velkou volnost v plneni misi. Design lokaci a mission flow mi prijde v CP o uroven horsi. Ale to by me osobne tolik nevadilo, furt je to ok, kdybych ale ty mise mohl aspon nejak ovlivnit, tu v CP mi prijde, ze je to stejny jak v Telltale games, ze ti tam mazou pred hubou nejakejma rozhodnutima, ale nema to naprosto zadnej vliv na gameplay, je to jen jinak formovana linka v dialogu a tot vse. Chybi tam proste ten roleplaying.
    Abych to shrnul - vetsina CP je o tom ze jdes linearne za zlutou sipkou a kosis lidi co potkas, tot vse. Je to zabavne? Ano, hodne, mas spoustu zpusobu, jak nepratele vykosit. Krome toho v te hre ale moc neni.
    Nekomu to staci, nekomu ne.
    Co je ale smutne, ze vetsina lidi to nebere objektivne. Na jednu stranu jsou to hateri kteri tu hru ani nehrali a jen papouskujou kdejakou blbost, kterou cetli nekde na netu, na druhou stranu jsou to ale fanboyove, kteri tu hru taky skoro nehrali, ale z tech dvaceti minut a spousty slibu CD projektu fabuluji nejakou mytickou 11/10 vec.
    Dost za to muzou media, ktery jsou dneska proste jen o tom generovani kliku a pisou co zrovna leti a lidi na internetu na tu vlnu naskakujou. Ty stejny lidi co tomu davali 10/10 recenze pak pisou haty na bugy, viz ted to s tema 8MB savema.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JAFROST: Jen pockej, az te lidi budou bombardovat ze neumis ridit motorku :)

    S nekym se ma smysl bavit a dostanes prehled o jeho citlivosti a nekdo to proste neutahne.
    Vetsinou radsi posloucham, ze jsem na tom lepe, nez kdyz posloucham lidi co nepoznaji bug i kdyz se stane primo pred nima :D
    MELDA
    MELDA --- ---
    JAFROST: Ja ti na to dam dve rady.... kamosovi napis, ze je to divny, ale nic z toho o cem on pise, tak tam nemas, vsecko slape jak hodinky a je to super hra a tobe doporucuju si vsechno osahat uplne sam bez ohledu na to co kdo a jak o tom pise.

    Uprimne, chapu, ze na starych konzolich to bylo opravdu zpackane, ale rozhodne to co hraju ja, tak bych si nikdy nedovolil rict, ze chci vratit prachy. Ten pribeh je super, mise super, svet a prostredi super a proste ja jsem spokojen.
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    kamos me porad bombarduje jak je ta hra hrozna

    - malo pedestrians a maj malo reakci
    - pada to
    - ten svet nefunguje
    - lootu je moc
    - nefungujou save games, psalinto na netu
    - dilda na ulicich
    - predmety se valej nelogicky po svete
    - celkove outdated a bez obsahu


    Normalne me to sere, pac ja jsem zatim sel tri pribehovx mise, mozna ctyri. Nestiham delat vedlejsi mise, je jich milion a jsou super zabavny tim, jak se daj resit, jak se od nich odvijej ostatni mise, co behem toho anchazim a jak resim situace.

    Hejtovat tu hru za technickej stav chapu, po tom poslednim patchi mi to teda jede na ps4 jak po masle. Kritizovat ji za AI chapu, i kdyz jeste jsem nehral RPG, kde by to nebylo obdobny. Dilda neresim, pedestrians neresim.

    Resim pribeh, moznosti hrani, hrani svy postavy - to je dalsi layer tyhle hry, ze tech moznosti je fakt krute moc a nejsou zas tak ultra-drobny. Hraju to jako hackera non -plus ultra. Musim si davat bacha, pac hovno vydrzim a musim premejslet, jak totalni tichoslapek. Na to je vazanejch spousty ruznejch skills a funguje to!

    Takze za me to je fakt extra nadseni. Je to totalni Deus Ex na steroidech.
    KULHY
    KULHY --- ---
    Vetsina Cyberpunk rodicu ted chodi spat ve 3.
    MELDA
    MELDA --- ---
    TERZ: Sorry, ale vzhledem k tomu, ze mam ve hre straveno pres 55 hodin a zdaleka se neblizim ke konci a diky provedenemu ulozeni sem si zkusil dva konce onoho klicoveho rozhovoru, tak ten vysledek je podstatne odlisnej, hlavne v tom, ze jeden konec ti dal jede klasickou linii po ktere si se vydal, druhej ti dava prilezitost k dalsim sidequestum... asi takhle bych to rekl :-)

    Ale diky.. myslim si, ze moment Point of no return" mne jeste zdaleka neceka :-)
    TERZ
    TERZ --- ---
    PENTAFEKTEK: Eh sorry, nenapadlo mě že by to pro někoho mohl být spoiler...

    MELDA: Pokud nepočítáš ten starting screen kde si vybíráš v které části mapy začneš tak je tam takovýhle moment přesně 1 respektive je to dokonce jen jediná konverzace, takže pokud ti hra napsala "Point of no return" tak už jedeš finiš.
    Bohužel ani ty konce nejsou zas tak odlišné jak by se mohlo zdát,je jich sice tuším 5 (resp. já to dohrál pěti způsoby) ale moc se toho nemění :(
    PENTAFEKTEK
    PENTAFEKTEK --- ---
    TERZ: tu poznámku o těch koncích si ale mohl hodit do spoilertagu
    PENTAFEKTEK
    PENTAFEKTEK --- ---
    TOMBRIDER: :D to známe asi všichni... posledních 12 dní jsem těžce nevyspalej... včera taky tak, kolem 23 hodiny jsem to ukládal že už na to prdím a najednou bylo půl druhý chacha
    MELDA
    MELDA --- ---
    GURBON: Specialni kapsace, neasi... + ochrana kolen. Si nikdy nevidel spec nas z budoucnosti? :-)
    GURBON
    GURBON --- ---
    MELDA: To vypada jako kdyz mas natazeny trenky pres kalhoty :D
    MELDA
    MELDA --- ---
    Jinak vcera sem v pribehu opet celil jednomu ze zasadnich momentu, kdy dle vasi odpovedi se zacne pribeh odvijet znacne odlisne, tak sem zvedav :-)
    MELDA
    MELDA --- ---
    MELDA
    MELDA --- ---
    Pozer :-)

    MELDA
    MELDA --- ---
    Tady sem si dovolil...

    MELDA
    MELDA --- ---
    TOMBRIDER: Vim presne o cem mluvis... vcera bylo 23:20, kdyz sem si rikal "jeste dojedu tady ten kratky vedlejsacek" a bum sel sem spat v jednu :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam