MELDA: Hele to sem spíš nebyl pochopen, psal jsem ti to do pošty. Mě vadí že 95% voleb v koverzacích ovlivní pouze následující větu v konverzaci. Jo můžeš se se side postavou vychrápat ale nemůžeš říct nebo udělat cokoli co by nějak změnilo vysledek storyline té dané postavy.
Příklad: Keira Metz - story quest - nasledně série optional side questů. Na základě toho zda-li je uděláš nebo ne počítáš ve hře následky. Můžeš s ní též chrápat, Můžeš jí nechat udělat co chce a následně ji potkáš napíchnutou v Novigradu ovlivní to questy a konverzace s Triss, Radovidem atd. Nebo to může dopadnout tak že ji budeš muset zabít sám a zas to bude všechno jinak včetně Radovida. Nebo se ti povede jí přesvědčit že je to suicide mission a domluvíš jí ať jde na kaer morhen, kde krom toho že ti bude napomocna se její příběhová linka dále rozvíjí protože Lambert. A je to udělané tak že to není volba v jedné konverzaci ale vlastně takovej příběh fungující sám o sobě který následně ovlivňuje ať už více či méně ostatní příběhy té hry. Tohle v Cyberpunku není, vsechny konverzace krom 1 jsou k ničemu, questů které nějak ovlivní cokoli dalšího v tom světě je minimum.