• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: já bych ty user věci si rád zahrál, ale mám tam bug a nenačítají se mi, ani ty tvoje :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: úžasná hra, co má dobře napsaný příběh a má vlastně i srdce a moc krásné město je to i na PSku :)

    o to víc mrzí ty komplikace a technické problémy.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: drivatari delaj prasarny podle druhu zavodu spis, ale to uz jsme ciste ot :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: njn. Ale závody fungujou, občas mám teda pocit, že drivataři se učí prasárny od hráčů, sbírka aut utěšeně roste, většina achievementů šla udělat, už aby byly ty ostatní opravené a pak třeba nějaký další content :D

    popravdě - nejvíc mě tam serou (teď) dvě věci:
    - ty user made contents, které jsou udělané na automatické vydělávání peněz nebo SP... Když chce člověk jet nějaký user made závod, probírat se tím, je peklo (a že některé ty user made věci jsou pěkné, třeba ty moje :P)
    - to, že nejde editovat hotové trasy po publikování (při test drive člověk narazí na něco, co nedomyslel, tak by to chtěl upravit, ale aniprt)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: tsk on je bug a bug. Nektery jsou docela i pochopitelny, ale to, ze ty vyznamenani ve forze testoval mozna tak vyvojar a to v kdovijak starem buildu, to je na presdrzku a nasralo me to mnohem vic, nez celej cp. Kazdopadne i tak to hraju :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: to asi jo, jenom věci, co jsem potřeboval na progress - tam mě bavilo hodně to prozkoumávání a tak :)
    AVATAR: já měl problémy na xsx, které skončily totálním znechucením a nedohrál jsem to. Sere mě to? Ano. Takže holt čekám na nextgen update a začnu znova...
    AVATAR: tak. Já si teda úplně nedokážu představit, jak funguje gameplay testování (metodicky), ale takové věci, jako průchody questy a tak - což jsou často právě ta problematická místa - tam mě překvapuje, že to nikdo netestoval (nebo neproběhla rotace). A pak ze mě ty chyby dělají smutného a nasraného panduprasopsa.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: mam toho dost v praci a od tohodle si maj platit lidi a nenechavat to na komunite, ze se to pak nejak zasije...
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    VIRIK: jako ja jsem taky rozcarovanej z toho, ze se pro me za ten rok cp nikam nepohnul, to se neboj...

    A tragickej port na ps je teda po roce "intenzivniho" vyvoje fakt tezkej fail. Na tom vsem se shodnem, jen je za to treba vzdycky dodat, ze je to i pres bugy uzasna hra. Aspon na series x a pc.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: asi jsi malo stavel :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: jenže spawnutí ze vzduchu se ti v F76 stává, protože zablbne internet tobě nebo komunkoliv co je s tebou v lokaci a prostě to rozkope synchronizaci, je to onlajn. U PC napříč různejma službama a launcherama. U FH5 máš přes deset milionů on-line hráčů a crossplatform, což je slušnej nářez pro kohokoliv, včetně zkušenýho studia. NMS je taky onlajn a crossplatform.

    CP je příběhová single hra, tam pro to není prostě důvod.

    To se nedá srovnávat.

    U SONY mají navíc problém, že tam jsou SONY exclusivity co do rozmachu hodně podobné a graficky velice dobře zvládnuté. Člověk se tam do CP 2077 přepíná z PS5 verze kosti s ušima, Dayz Gone, Horizon, nedejbože Death Stranding (a co je nejhorší, na PS4 taky)(nemluvě o yakuzách, nebo ubisoftích hrách, jako je Watch Dogs Legion, kde je na nových konzolích i ray tracing) a dalších hrách. To prostě je divný a uživatelé i samotná SONY klade nejspíše správné otázky, proboha, CD projekte, proč? A proč i po roce?
    BEARDY
    BEARDY --- ---
    Zajdeme si všichni do Oblak a bude klid :)

    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: já jim pár věcí hlásil - to, že mají zveřejněný seznam známých chyb, je dobré v tom, že pokud narazíš na něco nového, máš pocit, že to má smysl :) Nehlásím všem všechno, ale občas něco, co není úplně zjevné, ano
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: člověče u toho NMS (ano, to je ta hra!), jsem narazil na minimum (ale je fakt, že jsem to hrál solo). F76 jsem nějakou dobu nezapl, to přiznám, ale tam taky je vidět, že na tom Bethesda maká.

    Na druhou stranu, já narazil na gamebreaking bug i v AC:V :/
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: mam stejne zamestnani a vazne jsem uvazoval vypracovat forze bug report. Ale pak jsem odolal :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: tak to pozor, f76 je furt prolezlej bugama, az to pekny neni. Nms ostatne taky.

    Jen je to plny zabavnyho contentu, kde lidi muzou travit stovky hodin a lidi se s tim naucili zit :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    FIONOR: já vím, proto lidi akceptujou sračky
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    živí mě QA a fakt mě hrubě sere, že když si pustím hru, abych si odpočal, mám pocit, že jsem v práci
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: mám CP 2077 na všech platformách - XBOX (One X a pan Series X, ve zpětné je to verze z One X), PC (hrané nejdřív na AMD VEGA a pak s NVIDIA 3060S) a PS5 (což je PS4 verze ve zpětné kompatibilitě).

    Verze hry na PS je dodnes nejhorší a strašná. Všechny chyby jsou tam nejvíc vidět, u některejch věcí řešili problém tak, že tam vypnuli třeba kolizní model. Takže postavy chodí přes a zkrze prodejní stánky a odstřelují případně věci co jsou an nich položené, dočítají se ze vzduchu, někde je třeba oblast opustit a vrátit se do ní, aby se donahrály všechny prvky a třeba cedule netrčely ve vzduchu a podobně. Verze nyní k dostání na PS5. Nedivím se SONY, že původní verzi vyhodila ze svého obchodu a spíš se jim divím, že neposlali samuraje do Polska. Takhle patlat verzi na nejrozšířenější konzoli na světě, navíc které jsou nejpoužívanější tam kde se CP nejvíc prodává je teda dost brutální, a na hráčích na PSku to je na hranici podvodu.

    Xbox je lepší, na XSX to v zásadě vypadá už jako build na PC, bez pokročilého raytracingu. Proč ale podobná péče nebyla věnována i PS verzi, netuším, navíc na XBox je u nové generace zjevně update, které umožňuje vyšší kvalitu a více lidí na ulicích a hustý provoz než na One X. PS5 nic takového nemá, tam jsou ulice prázdné, efekty ořezané na kost, jakoby to tam neumělo pracovat ani s pamětí té konzole (navíc mi to na PS5 padá, což se na ostatních platformách už tak půl roku nestalo).

    PC verze je nejlepší - nejstabilnější to bylo na Veze, na NVIDIA 3060S to jede v hodně FPS, nicméně to DLS má takovej rozmazanější obraz než umí starší VEGA od AMD. Navíc bugovost NVIDIA ovladačů v posledních letech tomu nepřidává a dělá očividně problémy, ale ta PC verze, hlavně když máš dostatečně silnej procák, jede dobře a vypadá moc hezky. Traged má pravdu, kolikrát víc než ultragrafika je tam zapotřebí spíš mít správnej a silnej procesor.


    /všechno hráno na 2k monitorech)

    Všechny verze se dají dohrát, mají atmosféru, ale zejména ta na PSku vypadá skutečně jako testovací build a normálně se tam za CD projekty stydím. Optimalizaci tam provedli strašně prasácky, je to takové... jak spravené izolepou a chápal bych to třeba půl roku po vydání, ale celej rok a i po něm prostě řeknou,, že ještě další rok si berou na vydání té - vlastně finální a správné - verze?

    FH 5 má taky hodně bugů a chyb, ale je venku pár týdnů a postupně to zalepují. Hra je to komplexnější a díky online i složitější než CP 2077, a přesto je v mnohem lepším stavu a autoři tam makaj jako fretky. Soudit můžeme tak cca 3 měsíce po vydání, jestli tam ještě furt busou ve většině ty největší chyby - u CP za ten rok to opravdu jen slátali.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR:
    já měl s CP naprosto crappy zážitek plný bugů, nedodělků, glitchů a pádů. Crappy. Furt doufám, že se to zlepší, až bude ten slibovaný nextgen update (je to hra, kvůli které jsem kupoval xbox - koupě xboxu, narozdíl od koupě CP za plnou cenu, nelituju)
    Star Citizen jsem nehrál, to mě neláká, dokud to nebude ofiko vydané.
    F76 byl taky plný bugů, ale tam, stejně jako u té vesmírné hry, co si furt nepamatuju, jak se jmenuje, ale bavila mě, s tím hodně pohli a teď je to dobře udělaná hra.

    Ale ano, s tím, že dneska všichni vydávají beta verze (v nejlepším) za full game experience, souhlasím a sere mě to. Natolik, že jsem zcela vážně přemýšlel prodat všecky herní mašiny a začít třeba chovat prasata nebo tak něco. Jistě by to sousedi ocenili (méně hluku a frustrovaných výkřiků)...
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: ja mel cp zazitek paradni a nebyl tam zadnej gamebraking bug. Narozdil od forzy.

    Kazdopadne muj point je, ze v dnesni dobe je bohuzel norma vydavat nedodelky, ale jen nektere to sliznou a pak to slizavaj imrvere, at je realita jakakoli.

    Star citizen je mnohymi oznacovan za scam citizen i kdyz je to momentalne nejlepsi vesmirnej simulator s ohromnym progressem rustu.

    F76 je mmorpg s nejlepsim systemem a rozvojem postavy, craft a bartering systemem, ktery je napchany contentem na stovky hodin paradniho fallouta a pritom dostava furt bidu, od zatvrzelcu.

    Vsechno jsou to zabugovany hry a presto jsou to herni klenoty, ktery je velka skoda vynechat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam