SINHIRIELL: je spíš otázka, zda se ti něco špatně nenainstalovalo nebo tam s něčím není problém. Mně se to stávalo ve hrách na PC, oni vývojáři všechno neodchytají a pak ti klidně prodají hru, ve které třeba na tvé verzi procáku nebo něčeho podobnýho (nebo něco prostě máš nainstalovaný špatně) se prostě vypne část A.I. nebo to začne bizarně něco dělat. Měl jsem špatný antivir a ten se občas zapínal u hraní AC Origin a v tu chvíli to vypnulo fyziku. Skákali mi tam koně do nebe. JO ta hra se snažila s tím nějak vyrovnat, rychle přepočítat ale prostě měl jsem moment, kdy mi vypadali něpřátelští vojáci z pevnosti a nějaký spřežení přes zeď odplavalo do oblak a pak to popadalo všechno dolů, protože antivir uvolnil výkon procesoru a ten se snažil náhle vše dopočítat.
Proto jsem se pak na PC prostě vysral. I když – není to dlouho, ještě tu mám odložené PCčko s nvidií s 3tisíckovou grafárnou a psoledním i9 procákem a fap fap fap PC master honění, ale už nechci, protože to děláme ve výsledku jen proto, abysme dělali různým výrobcům hardware betatestery a ještě jim za to platili. Byť teď tleskám MS a doufám že mu vydrží ta tvrdost na výrobce, kde už jeich OS nebude u win11 tolerovat některý úlety a ojebávky. Musí být tvrdí, skoro jako Apple (zase to není OS na jeden hardware. ale rozumíme si) a fakt vyžadovat dodržování některých norem.
Mám dvě konzole, nové a jejich poslední verze a prostě vidím jak funguje optimalizovaný hardware, kolik to žere a co to umí. A pak to PC, kolik to žere, jaký je to výkon a kolik ho to potřebuje a to je prostě hodně nepoměr (a to mám skutečně profesionálně postavenou mašinu z kvalitních komponent).
Zejména Xbox Series X, za který vysadilo Microsoftu poklonu i Apple, jak dobrý a silný je to hardware – a stavěli ho nejen AMD, ale na DX12 a optimalizaci spolupracovali i inženýři z NVIDIE – což je mimochodem zajímavost, kterou spousta lidí přehlíží a to – že v současnosti nejsilnější a nejlepší konzoli po stránce inženýrského designu, výkonu a optimalizace, s inovativním a výborným OS vlastně vyrobili původně klasičtí PCčkáři. On teda vlastně Xbox je od začátku povstání PCčkářů ze dvou důvodů – reakce na šikovnost SONY a jeho velice chytrých projektů a za druhé, proti hardwerové rozesranosti PC a tehdejšího ignorování nějakých norem, kdy co hra, to vlastní požadavek na grafiku nebo jiný kus HW a tenhle bordel chtěli zastavit.