• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    rozbalit záhlaví
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: v elden ringu jsem po pár levelech taky vysmátej u spousty běžných mobek, než na mne vyleze někdo lepší nebo záludnější nebo s co má nějaký odolnosti a je třeba proti němu něco dělat.

    TO je snad v každým RPG.


    Teorie, že SKYRIM dohrálo minimum lidí je jen klasická manipulace kokotů na youtube. Protože to se sleduje podle achievement a ty se při aktivaci modů vypnou. U mne v prvních verzích na steamu bys podle achievement taky nepoznal, že jsem hru dohrál a to jsem ji tam dojel cca 5x. U F4 to samé.
    Ignorování těchto faktů je prostě manipulace. Předsudky vůči bethesdě, který jsou mimozní víc, než opakované bugy bethesdy nebo CD projektiu.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    VIRIK: vampire jsem jel bez modu, pak to zkusil omodovat, ale nic to nezmenilo. Lucisnici jsem modoval od zacatku na co nejvetsi obtiznost (chytrejsi nepratele, co nejvic survival prvku, nejvyssi obtiznost, rewamp skillu) a stejne to po patnacti levlech prestalo byt tezky a po triceti uz nemel stealth smysl, protoze me mobove nedavali na jednu ranu, jako na zacatku, ale na deset.

    Zkousel jsem pak i mody podle yt navodu na co nejvetsi obtiznost, ale jen jsem si dojebal save.

    Osobne si myslim, ze to je hlavni duvod, proc skyrim dohralo minimum lidi. Proste to casem ztrati stavu :)

    Ale i tak je to super hra, no...
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: to máš nějakou fakt divnou verzi
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    VIRIK: hele rozjel jsem to za vampa a na lvl 30 jsem byl neporazitelnej. Ten vampire mod je proste moc silnej. Aoe kouzlo, ktery muzu spamovat donekonecna a je silnejsi, nez cokoli jinyho ve hre?

    Pak za lucisnici a tam jsem dostaval od tech s maskama obcas instakill, ale od cca 25 taky naprosto bez vyzvy. Ze me jednou za xx hodin nakej mob instakillne nepovazuju za vyzvu.

    Survival / zima prestane byt relevantni ve chvili, kdy mas na sobe dost kusu obleceni.

    Podotykam, ze jsem si zakazal enchanting / smithing, protoze s tim se to da rozbit do stavu, ze jsi doslova nesmrtelnej a navic se tim behem par minut vylevlis do nesmyslu.

    F4 jsem nehral uz leta (krom zoho nestastnyho zacatku, co jsme probirali pred casem), ale pamtuju si, ze to melo velmi podobnej prubeh a hrat to s vats bylo bez vyzvy.
    BOBISKO
    BOBISKO --- ---
    VIRIK: Jaký komix?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: mně se to nestává ani když mám ve F4 level nad 150 a ve skyrimu taky něco podobnýho. Pořád potkávám skupiny nepřítel nebo velkýho nepřítele, který mne umí ohrozit.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    VIRIK: hele, ze se ve vetsine bethesda single her v urcity fazi hry dostanes do god mode, je fakt. V mym poslednim gameplayi skyrimu se mi to stalo i presto, ze jsem zkousel x modu na zvyseni obtiznosti / gameplay overhaul.

    U f76, ktery jsem dlouho nepustil, spis obtiznost zvedaj, coz je fajne :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    JO a mimochodem, našel jsem ten comics Cyberpunk. Překvapivě je v dobrém stavu.

    Kdyby někdo z vás měl zájem, může si o něj napsat.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Elder scrolls jsou jeden z nejlépe vytvořených světů fantastiky v historii. Vyrovná se tomu leda Elden RIng, WOW, W3 nebo FF a podobné.

    Bethesda dělá RPG hry s komplexním RPG systémem. Na nastaveních obtížností jako hard, nebo survival se z toho rozhodně nestává lehká hra kde se neumře.

    CD Projekt dělá adventurní hry se efektivně zapracovanými RPG prvky. Lze je hrát na mnoho buildů a opakovaně. Zaklínač 3 se klidně může hrát i na výzvu, na vyšší obtížnosti na postavu co používá hlavně alchymii, je to pak hodně zajímavé.

    Cyberpunk možná dělá jen chybu, že není přísnější v umožnění používání zbraní, že by brokovnice šla pouze po získání některých perků, jinak by nešla použít vůbec a podobně. Ale umožňuje i výzvy.

    Pro lidi co umí hrát je to ideální. Pro lidi co si tam namodují kulomet a mega brnění, dají si to na easy a případně si podle youtube udělaj nejsilnější build, protože všude hledají nejsnadnější cesty jak čím projít (často oportunisti v životě i ve hře) a pak se nudí to skutečně není. Ti si musí počkat, až budou dostatečná A.I., které jim budou měnit hru tak, aby to nešlo ochcávat jak jsou zvyklí a pak si na to stěžují.

    Platí obecně pro všechny hry, včetně Elden Ringu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jistěže, proto to má desítky milionů hráčů už přes dvacet let a vlastní MMORPG
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Pravda. Bethesda neumí postavit ani zajímavej svět...
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    SHARNY: to o Bethesdě není prostě pravda.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Po 80 hodinách dohráno, (zůstali mi akorát nehotovy ty boxersky questy a ncpd události). Jako nomad začal. Jako nomad skončil. Fajne to bylo.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SHARNY: No, jestli oni to nestavi pro bezne hrace, co jdou pribehem a jen obcas si daji nejaky ten side quest. Kdyz budes peclive vyzobavat mapu, tak to vzdycky dopadne takhle. A je jedno jestli to je open world od CDPR, Bethesdy nebo Ubisoftu.
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    SHARNY: Mají blbý scaling, je to prostě nastavený tak, aby člověk mohl dát hlavní dějovou linii bez postraních příběhů, tím pádem bez nějakého extra levelování.
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    Nejvíc mě tohle sralo asi u Dishonored. Tam mi trvalo první dil si tohle uvědomit. No a pak jsem si nemohl užít další díly.
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    Přesně proto, jsem přestal hrát Cyberpunk i DLC Zaklínače. Můj dojem je, že CD projekt, podobně jako Bethesda umi postavit super svět, jehož gameplay loop nemá dobře nastavenou obtížnost a od určitého momentu to není herní challenge, ale obligátní klikačka, která stojí mezi mnou a zbytkem příběhu.
    Tohle se mi u Elden Ringu, God of War, Last of Us, atp prostě nestalo. Podobnou věc jsem zažil u Spidermana, kde ten loop, byl sice super, ale dýlkou hry ho vyždímali na kost a já si ke konci už taky říkal, ze je to furt dokola.
    No a pak jde o to, co je pro koho jak důležitý, spoustě z vás to nevadí a je to v pohodě. Já mám ale ze všech Dark Souls, Super meatboye, Donkey Konga, Crashe, Counter Striků a Dot fetiš na vysokou, ale ferovou obtížnost. No a tu mi CD Projekt nebo Bethesda (nemluvim o Doomovi, ale Falloutu, Skyrimu...) Nedá.

    No hate, jen Insight :)
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    DEEFHA: To jsem udělal, na druhý playthrough jsem dal top obtížnost a zkusil specialistu a jem jak chodící atomovka :D Těžký to bylo jen na začátku.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    SINHIRIELL: Takhle nějak jsem to hrál - ode všeho trochu. Nedokázal jsem díky tomu získat jednu trofej (vymaxovat jednu vlastnost) a vrátit zpátky se to nedá, takže příště se už budu specializovat.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BUCKOWSKI: jo, vsak to pisu v predchozim postu :)

    Obcas me zabijou cyberpsychos teda. Ale bezni nepratele padnou na jeden hack (po dvojicich), vcetne robotu (i tech velkych). A muzu hacky spamovat bez cooldownu, s jistotou zasahu. Proste zadna vyzva.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam