• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: IMHO mas cosi prohnileho v kombinaci sit/router/provider. Symptomy jak tady tak v F76 tomu nasvedcuji.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ten freeroam je nějakej dokurvenej.
    neviditelné zdi.
    neviditelní nepřátelé (asi - něco mě zabíjelo, ale okolo nic nebylo)
    dojebané objekty...
    ukončím freeroam, dostanu mission failed.

    kurvaleuž.

    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Tak jo, tři pokusy dostat se do free roamingu, třikrát mě to odpojilo při načítání. Jo, už to nemrzne, už to člověka vykopne samo. To je jak u debilů, fakt.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Vlastne uz jsem uplne zapomel na to puvodni E3 video :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Division like Downgrade rant in 3... 2... 1...

    [4K] Anthem Console First Look: Xbox One X/ PS4 Pro Head-To-Head!
    https://www.youtube.com/watch?v=mdr1DWvt31c
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    VIRIK: Uz se tesim :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ZAREK: byl jsem už u zavřené verzi beta testu v prosinci a musím potvrdit, že A.I. posunuli zase dál. Potkat fialky znamenalo nikoliv do nich sypat zásobník za zásobníkem, ale být velice opatrný na to kde byli a co dělali. Zaplatil jsem životem za to, že jsem si nevzal jako vlastnost scan, protože zatímco dva mne zaměstnávali přede mnou, zbytek jejich oddílu mne normálně opatrně obešel, našel si hezká bezpečná místa s výhledem a… bylo po mě.
    Samozřejmě jsou tam i obyčejné nadbíhající mobky, ale to už je skutečně hlavně z tradice.
    Toho rozdílu od jedničky jsem si všimnul, takže i u běžnejch mobů na ulicích se to bude týkat. A mise... mají zase víc zkušeností a hlavně víc peněz, je to poznat a dojka bude mnohem taktičtější. Na vyšší obtížnosti s huntery to bude skutečně výzva (ale ne frustrace, má to skvělej gunplay a pokud se dostaneš do dobré pozice pro střelbu naopak ty, mají smůlu oni.
    Což se mi taky líbí, protože je to boj.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    FYI pokud mate AMD/ATI R9 GPU, tak Optional AMD 19.1.2, maji v Anthemu rozbitej nejakej postprocess. Recommended 19.1.1 jsou OK.
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    VIRIK: na to se tesim, legendary mise a zvysena obtiznost AI byla vzdycky nejvetsi plus PVE v Divison. 1.8.3 a legendarky co maj k bossum navic huntera sou posusnanicko, i kdyz i to se da udelat v grupe na "debila" kdyz mas rozumnyho reclaimera
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: imo tagneš potvoru a pokud RNG dá, dostaneš phat lewt!
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: ano.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BioWare Will Allow Sprinting In Anthem's Fort Tarsis - Game Informer
    https://www.gameinformer.com/2019/01/29/bioware-will-allow-sprinting-in-anthems-fort-tarsis


    :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: JJ, tohle miluju na HALO serii. Tam je to taky tak. Na EZ na tebe tupe nabihaj, na HARD si te nadbihaj a chodej si pro pomoc :-)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    mno ptáš se správně Tragéde.

    mně zase dost překvapili vývojáři v The Division. Na vyšší obtížnost neroste nepřátelům HP, ale povoluje se A.I., kde pak mobové proti tobě kooperujou a chytřeji útočej. Když pak jseš na skutečně těžkou, maj brněníčko, jsou chytrý – ale není to tak, že by dávali víc damage a tobě ji uměle snížili. A ve dvojce to bude ještě radikálnější, větší důraz na chytrost protivníka. Čehož jsem si v uzavřeným testování u Division 2 skutečně všiml, když jsem potkal elitnější protivníky (pláč, zmar, smrt). Ty kurvy se začali plazit všude kolem a navzájem se to krylo!
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Jinak, ja chapu jak to bude fungovat co se DMG tyce, o tom zadne, zajima me jak to bude fungovat co se odmen tyce. Na vyssi obtiznosti davas ty mensi DMG a oni tobe vetsi. Takze ja, s vyssi obtizosti, tuknu moba, ale misto toho abych ho pul hodiny pizzlal, tak ho dodela spoluhrac s nizsi obtiznosti, ovsem ja dostanu vyssi reward? Nebo nedostanu zadnej rewad, protoze nedam dostatecny pomer DMG? Uplne tam na me ten exploit mava :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: přepočet dmg na procenta, takže potvora bude sice vypadat, že má hp, ale ne
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    To by me zajimalo, jak tohle bude fungovat, kdyz budem bojovat s jednim mobem:

    "...damage and loot and everything is relative, and it's instanced to the player. You'll have a really hard experience and people will shoot you in the face and you'll die quick, but you'll also get legendary loot. Your friend will get common and uncommon loot. When they kill enemies, it will be a relative difficulty to them. So everyone is still leveling up relative to their power level, but there's no, "Oh no, you guys can't join us because you aren't cool enough."
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: yay! 20 dolarů sleva! :P
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BioWare On Updating Anthem, Listening To Feedback, And Crossplay - Game Informer
    https://www.gameinformer.com/...01/25/bioware-on-updating-anthem-listening-to-feedback-and-crossplay
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tohle je taky zajímavej souhrn dema

    Anthem - dojmy z hry | Sector
    https://www.sector.sk/preview/32111/anthem.htm
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam