• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub



    Anthem Game - Official EA Site - Electronic Arts
    ANTHEM | OUTRIDERS

    @Outriders | Server status

    #AnthemGame | #BioWare | r/AnthemTheGame | Anthem world map | Anthem archive
    Inscriptions HOWTO

    Zde NENÍ NEXTGEN klubik, tak si prosím osobni injektiva a výpady šetřete do něj. Díky.
    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Dal bych nostalgia run, na Xku, prida se nekdo?
    FVMOUNTIN
    FVMOUNTIN --- ---
    FVMOUNTIN: jo, a mám "dohranýho" technomancera, kde mám mimo zbraně zcela ideální gear a jsem schopen bez problémů projít max lvl. dungeony na gold mimo eye of the storm, kterou jsem ještě nedodělal - tam je teda brutální difficulty spike a gold ani není možné dát sólo, takže kdybyste se někdo chystal udělat eye of the storm na CT15, rád se přidám a snad dáme gold
    FVMOUNTIN
    FVMOUNTIN --- ---
    Já v tom mám odehranejch asi 60 hodin. Dneska jsem k tomu dopsal i recenzi v neděli ji budu házet na web.

    Ale abych to sesumíroval. Je to dobrá hra, která má fůru technickecjh problémů a chybějících funkcní. Hraní samo o sobě, hlavně v příběhu je super, ale chybí tomu dostatek end-gamu, kterej je celej na jedno brdo, loot by potřeboval pořešit trochu jinym způsobem (legendárky jsou v průměru na hovno) ale opět, hlavní problém jsou technický potíže.

    Já sám jsem měl štěstí, funguje mi to v pohodě na plný detaily okolo 60 FPS (mám 6core ryzen a GTX 1070 grafiku, optika internet) v 1080p, do hry jsem se dostal vždycky v pohodě, crash jsem zažil jednou, ale nevím jestli to bylo hrou nebo jenom něčím v PC páč se mi to občas stane i tak a díky bohu inventory-wipe se mi vyhnul úplně.

    Celkově bych to asi znova za tyhle peníze nekoupil, ne že by mě to nebavilo, baví a hodně, ale realně se to mělo prodávat za 40 USD a ne 60 a na tudle cenu (nebo ideálně 30 USD) bych počkal s koupí. Mezitím navíc opravý bugy a pak to bude velice zábavná hra.

    Spíš doufám, že se objeví nějaký update, který přidá pár dungeonů nebo aspon vyšší obtížnosti a DLC, který udělá to samé. Příběhově si myslím, že to má hodně potenciál, který by bylo škoda nevyužít, ať už v DLC, datadisku nebo i jednou v pokračování, který se snad obejde bez porodních potíží.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Já nevím, sem včera sledoval jednoho streamera. A tomu to nelagovalo, jelo mu to plynule a šlo mu to krásně od ruky. Tak jsem to chtěl pustit, po 3 pádech hned na začátku se ro konečně rozjelo a zkusil jsem pustit hru.
    Tak jsem skočil do přestřelky a začal jsem se přestřelovat a najednou dostávám strašně moc dmg a říkám si co to sakra. No tak se oročím a vedle mě maník. Ale že bych ve sluchátkách slyšel nějaký zvuk, jako že vedle mě někdo je a rube do mě, to ne. Tak jsem řekl, že se to děje i normálně a jel dál a najednou mi nešel použít skill i když nebyl šedivý. A za cca 5s použít šel. A tohle se párkrát opakovalo. Tak jsem to zase vypnul frustrovaně a řekl jsem si, že se podívám, kam to vlastně ty moje pakety tečou. A celkem ta hra posílá informace na 3 místa.
    2x Irsko a jedno USA západní pobřeží.

    Tak jsem to zase vypl a radši šel spát.

    P.s. jinak ty problémy se zvukem, že mobka co je vedle vás a rube vás a vy ji neslyšíte už byly v Anthemu.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    tak ja mam rozjety vsechny ctyri classy - levely 19-24 - a nejdal jsem zatim v tom forrest campu:p
    WRATA
    WRATA --- ---
    A jinak bych teda pokles hracu ted primarne prisuzoval tomu ze dost lidi ceka na inventory restore aby mohli hrat svoje chary
    WRATA
    WRATA --- ---
    Mno ja s endgame v podstate v podstate pred dvema dny. Solo me to farmit uplne nebavi a expedice sou na solo o dost tezsi a hrat to s random lidma me taky uplne neba. Zatim teda farmime 8 prtoze jsme meli nejakou rotaci mezi lidma
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KORAL: počkej ty dva měsíce, uvidíme, co se změní. A zjevně nejsme jediní, kdo na to takhle kouká
    KORAL
    KORAL --- ---
    Na to, jak to všichni na začátku hráli to docela rychle umřelo.
    Očividně end-game není moc zábavný a jelikož to má stále dost chyb, tak to lidi ani neláká hrát znovu s jinou classou.

    Docela škoa, ale zase pěkná ukázka, jak sejmout dobrý nápad vydáním nedodělané hry ... stejně jako CyberP ..
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BIMBAS: Hosi z Vortexu dost mimo a hrali jen zacatek a jeste na EZ mode.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    Ackoli mam jinak Vortex vcelku rad a rozhodne si myslim, ze co se tyce hernich pisalku, patrj k tomu lepsimu u nas - tak tady musim dat docela zapravdu tomu, co jim tam do komentu napsal TRAGED

    Za sebe muzu rict, ze me to chytlo mnohem vic nez treba Destiny 2
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    koukal jsem vcera cely vecer na kamose jak to ve dvou hraji a je to takovy meh. Na Vortexu kluci dali 6/10 a celkem s nima souhlasim. Nic extra a tezi to jen z pomerne velkeho herniho sucha a globalne zajmem o looter shooter scifi hry. A po vsech tech Destiny, Anthem, Warframe vecech bych cekal vetsi originalitu. Za me je cenovka ochota zaplatit nekde jako kolem 800Kč max. A dost to zdviha moznost coopu. Jak to vidite ostatní třeba po nějake době hraní ?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BIMBAS: o neco lacinejc to maj na Epicu (koneckoncu je to unrealovina) - ale furt to bylo iirc nejakej 1300
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    nevite kde nasát Outriders za lepsi peníz ? 60ojro se mi za to davat nechce
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    musim rict, ze po tom patchi mi to na solo beha perfektne


    TRAGED: jedinej problem, kterej mam s krytama je v okamziku, kdy jsou dva a vice blizko u sebe a ja bych se rad dostal rychle do freerunu a namisto toho se locknu na jinej kryt...ale to je spis o cviku, nicmene uzil jsem si diky tomu semtam pernou chvilku (nicmene furt mi prijde, ze funguje presne jaov division, jen bejt v krytu neznamena vzdycky mit 100 procentni cover):) A nevim jak v MP, ale kdyz se mi podari vycouvat prilis z areny, tak mi naskoci warning a timecount - nijak dlouhej ale vetsinou se to da poresit. Nicmene prijde mi to proste v zasade stejny jako kdyz te jinde (mineno v jiny hre) hra do areny zamkne a nemas sanci ji opustit. Tady, kdyby tam ten reset nebyl tak vstup do areny by sel snadno zneuzit jako bottleneck, Takze bych mozna spis uvital nejaky vyraznejsi vizualni zvyrazneni toho, kde jsou hranice
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Ahoj! Hrajeme na EZ mode, ale i tak mame odvahu si stezovat na AI :-]

    Recenze Outriders » Vortex
    https://www.vortex.cz/recenze-outriders/#comment-10621
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Outriders:

    Patch News:
    First Patch:

    EDIT - 09.04.2021 - 19:05 UTC

    A new patch for PC and PlayStation Platforms will be rolling out over the next few hours.

    We're a little bit delayed on the Xbox version of this patch, but the Xbox team are being incredibly supportive in helping us get it ready as soon as we can.

    We are hoping to have this patch ready for Xbox very soon and will update you the moment we have news.



    This is our first big patch for the main Outriders game.

    The deployment of this patch is currently scheduled for next week, as we are using this week to identify as many severe issues as possible, fix them and then thoroughly test the changes across all platforms. Submission through platform holders adds on a little bit of time as well, which is why we are not able to deploy this patch any earlier.

    We are doing our utmost to deliver you a stable patch as soon as possible and we are continually looking at ways to bring the patch release day earlier. This is why we are not yet committing to a patch release date, as we may still be able to release the patch before such a date.

    We will let you know as soon as we have a confirmed release schedule, so please do keep an eye on our social channels and in particular our Twitter.

    First Patch - Patch Notes:
    PC & Console Platforms:

    Once platforms have been updated to the same patch version, cross-play across platforms will become viable again

    EDIT: 09.04.21 - 19:05 UTC

    With the release of this patch, Crossplay between PlayStation and PC is now possible.

    Crossplay between Xbox and PC/PlayStation has been temporarily disabled until the Xbox patch has released.

    Crossplay between consoles and PC will be fully restored once the Xbox patch has gone live.



    Overall stability improvements for the matchmaking service

    Crash Fixes

    Will Fix a multiplayer crash that could result in client players having their inventory wiped

    Will fix the crash when completing the "A Bad Day" side quest.

    Will fix the crash that occurs in No Man's Land when your language is set to Spanish (Yes, we know. Video game code is a magical thing).

    Will fix crash on launch issues

    Will include many more "random" crash fixes

    We are confident that these fixes will address the majority of crashes reported, as there are only a handful of root causes but the crashes they generate appear in a number of places.

    Will fix the HUD disappearing in certain cases

    Will fix bugs that interfere with players re-spawning in multiplayer Expeditions

    Will fix bugs with players getting stuck on geometry (including when using Gravity Leap) or falling out of the world.

    Will change the default matchmaking setting from "Open" to "Closed".

    You will still be able to manually change this setting to "Open" through your game settings

    This change will prevent players from joining games where the host didn't intend to play in multiplayer. It will also cut down on AFK lobbies

    This will also help improve matchmaking times, as the queues will be less likely to be overwhelmed by the sheer volume of constant matchmaking requests generated by "open" games.

    Many other minor fixes and improvements

    PC Specific:

    Will Fix a performance issue where GPU is not being fully utilized. This should help with stuttering and DX11/12 issues

    Additional fixes and changes are being worked upon to be delivered via our later follow up patch.

    https://www.reddit.com/r/outriders/comments/mmrf7d/outriders_post_launch_dev_news_updates/gtt1efp/`
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    GANDHI: Remnant je spis takovy Dark Souls se střelnyma zbraněma. Spis ty zbrane nestridas protoze je upgradujes. Je to zajimava hra, kdyz to prislo zdarma nekde na Epicu tak jsme to v Co-opu dost hrali. Jeste jsem tedy Outriders nehral, pouze je sleduju na Twichi, ale uplne bych to nesrovnaval. Outriders mi prijdou spis k GoW/Destiny.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Celé je to k nalezení zde, je tam info i k balancování hry
    KORAL
    KORAL --- ---
    Ještě zajímavé info k technické části


    Tech-heavy insight:
    We managed to understand that many server calls were not being managed by RAM but were using an alternative data management method ("swap disk"), which is too slow for the flow of this amount of data. Once this data queued back too far, the service failed. Understanding why it was not using RAM was our key challenge and we worked with staff across multiple partners to troubleshoot this.
    We spent over two days and nights applying numerous changes and improvement attempts: we both doubled the database servers and vertically scaled them by approximately 50% (“scale-up and scale out”). We re-balanced user profiles and inventories to new servers. Subsequent to the scale-up and scale-out, we also increased disk IOPS on all servers by approximately 40%. We also increased the headroom on the database, multiplied the number of shards (not the Anomalous kind) and continued to do all we were able to in order to force data into RAM.

    Each of these steps helped us improve the resilience of the database when under extreme loads, but none of them were the "fix" we were looking for.

    At this moment in time we are still waiting for a final Root Cause Analysis (RCA) from our partners, but ultimately what really helped resolve the overloading issue was configuring our database cache cleaning, which was being run every 60 seconds. At this frequency the database cache cleaning operation demanded too many resources which in turn led to the above mentioned RAM issues and a snowball effect that resulted in the connectivity issues seen.

    We reconfigured the database cache cleanup operations to run more often with fewer resources, which in turn had the desired result of everything generally running at a very comfortable capacity.

    All of this has enabled the servers to recover and sustain significantly more concurrent user loads.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam