jsem se podíval i na podcast games.cz a ten problém je prostě hlubší. Nejdřív se prostě internetama nesou nadávky na konzolisty, že se hry hrozně zjednodušujou a najednou tady se pak nadává na BioWare, že udělaj krásnou krajinu a vám pak dají přehřívající se trysky a při misi se nesmíte odpojovat od skupiny (někde bylo i bečení, že nemůže pak sbírat suroviny).
Za prvé, kdyby to takhle udělali, tak z tý hry je co? Simulátor létacího oblečku, obměna jednoduchýho spidermana, kde se vše děje automaticky a hráč jen někam míří gamepadem a mačká jedno tlačítko?
A pro svobodné sbírání věcí na crafting je to volný lítání v krajině, má to vlastní režim.
Nikoliv jak píší "líní vývojáři", ale líní herní novináři a hráči jsou problém. Nečtou texty, nechce se jim učit se hrát na gamepadu, nechce se jim naučit se lítat v oblecích s nějakým omezením, nezjišťovat si kde se bere inspirace ani co některý jména můžou znamenat.
Zjevně kdyby to bylo něco plné animací a občasného stlačení X nebo čtverečku, bylo by to pro ně dokonalé "pravý BioWare".
Jenže pravý BioWare není ani Mass Effect (který tam pak označlovali, že od něj tohle hru nejvíc maj rádi). Pravej BioWare jsou věci jako Baldury, DA Inkvizice nebo KOTOR. ME byl odklon. JE byl experimetn, Anthem je další, vydali základ a do něj budou chtít dovydat celou serii příběhů a další herní části, navíc to už máte v ceně.
Lidi jsou fakt divný. A líní.