• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & ARC Riders & Outriders aka 3rd person GaaS klub





    ARC Riders | ANTHEM | OUTRIDERS

    ANTHEM
    #AnthemGame | #BioWare | r/AnthemTheGame | Anthem world map | Anthem archive
    Inscriptions HOWTO

    Zde NENÍ NEXTGEN klubik, tak si prosím osobni injektiva a výpady šetřete do něj. Díky.
    rozbalit záhlaví
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jen zopakuju, že pokud by někdo hledal BIoWare lidi, co tam ty hry dělali, tak Ubisoft, od Odyssey dál, např. i Immortals Fenyx.
    Tam mimochodem taky létáte omezeně s křídly a občas přijde bouře a někdo vám tam pořád vypráví :))) a lore příběhu je, že někdo pěknou zemi napadne chaosem... mrk mrk :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: oficiální blog BioWare.

    Píšou tam, že potom co to první rok rozšiřovali.... ale to není pravda, první rok to nijak nerozšiřovali. Když nám to BioWare prodávalo, slíbili nám, že součástí hry budoe několik rozšíření (a ona byla už zpracována a ve fázy, kdy se na ní pracovalo.

    Pak proběhl typickej Hudson (tehdejší ředitel BioWare), kterej tohle samý udělal už u Mass Effect jedna a svým jendáním od projektu vyhnal Karpyshina a spol. Ačkoliv Anthem byl nejrychleji prodávaný hrou BioWare v dějinách, vztahy ve studiu, které mrví jejich projekty už od dob Mass Effectů se zase projevili a co půl roku se měnili čéfové oddělení a kreativci se vzájemně vyhazovali. Do toho technický oddělení, které konečně dostalo podklady pro práci s engine se taky rozštěpilo a ti co s engine už uměli odešli jinam. Před tím z už téměř horových datadisků splácli jeden Catalyst event a odešli. Zůstalo tam 30 lidí a ti pak teda slíbili, že místo slibovaných pravydelných datadisků/updatů vydají vše najednou jako Anthem Next.

    A to se nikdy nestalo.

    Jediné co se dá říct - díky všem, co to teď zase hráli, protože zjevně díky tomu EA tomu nevypne servery, ale nechá to živořit, takže ten základ hry si stále zahrajete.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: Posledni zpravy byli v prosinci:

    The ‘Anthem’ 2.0 Reboot Is Not Dead, Despite BioWare Drama
    https://www.forbes.com/...04/the-anthem-20-reboot-is-not-dead-despite-bioware-drama/?sh=47d9edb92517
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: po dvou stovkách, ano.

    Koupil jsem to na xbox kamarádovi a on to začal hrát. Co ale bylo překvapení i pro mne – voni jsou tam normálně ldii a na xbox to hrajou. Normálně mu choděj ni do příběhovejch misí a hrajou to s ním....

    To skutečně je neuvěřitelně promrhaná příležitost. Hráče to pořád má! A nejenom to, lidi co to hrají hrají i Warframe a Destiny, jsou tedy schopní kdykoliv naskočit zpět do Anthem, kdyby vyšel datadisk nebo cokoliv. Jejich cílovka s nima má trpělivost.

    Jenže oni se BioWare prostě rozhádali a brutálně se napadají, navzájem se taky všichni vyhodili. Karpyshina Hudson vyhnal už potřetí? Podruhý? A Hudsona vyhnali podruhé potom taky.

    EA je měla chytit pod krkem a poslat tam personalistu a nenechat je se navzájem vyhazovat a mrhat penězi. Protože ačkoliv BioWare má vlastně ty scénáře a designy k updatům a datáčům k Anthem hotové, ale už nejsou lidi co by je zpracovali, protože všichni opět nasraně odešli pryč. Potřetí se jim tam už asi nevrátí a teda oficiálně říkali, že na tom tam teď dělá 30 lidí?

    na druhou stranu, díky odchodu tý spousty lidí z BioWare (včetně řadovejch) do ubisoftu máme poměrně kvalitní hry od Ubi. A Ubi budou dělat i star wars a asi nebude náhoda, že ten pánko co dělal Far cry 2 nebo WD Legion dělával v minulosti i design produkční návrhy k star wars open worldy... a maj tam hromadu původně řadovejch lidí od BioWarů, co tam roky dělali a současně Ubi je cílem i hodně lidí z CD Redů... a Ubi by je stačilo sem tam poslat do švédska... tam bych se asi obracel s nadějí k dalším Imortal Fenix, Assassínům a nakonec i Star Wars... ono když už jsem viděl ten stůl v AC Vallhala v tý mý osadě, nebo na tom trůnu ten jeden úkol s rozsouzením těch blbečků, tak mi bylo jasný odkud vítr fouká.

    Ale konec Anthem mne sere, tak krásný lore, tak dobrý základ, herní mechaniky a oni to jen tak zahoděj... //a mimochodem hned po vydání taky nejrychleji a nejvíce dobře se prodávaná hra od BioWare// ... teď budou vydávat ty mass effecty pohormadě, to taky nevidím dobře, protože pkud tam nepřepsali spousty věcí tak jen vynikne to, jak po jedničce vyhnali spousty lidí a změnili celej ten příběh i smysl ripperů a ta trojka, jak šla už úplně proti tomu... to bude jen další průser.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    KORAL:

    Bioware už presúva ľudí z Anthemu na vývoj Dragon Age 4 | Sector
    https://www.sector.sk/novinka/187767/bioware-uz-presuva-ludi-z-anthemu-na-vyvoj-dragon-age-4.htm
    KORAL
    KORAL --- ---
    Ta hra jde do prdele a nebo BioWare.
    Chápu, že měli problémy s připojením první dny, ale měsíc a půl po spuštění je to už na palici, se nedá ani přihlásit.
    Aneb jak EA zkurví na co šáhne. Donutit firmu co funguje jet na Enginu který není pro daný styl hry optimální, pak je donutit k předčasnému vydání.

    Jako BioWare si za to může samo, že se nechalo koupit, ale i tak.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: teď ti moc nerozumím, SWBF2 mám a co je tam za problém? Loot boxy zrušili poměrně rychle, protože to už porušovalo zákony o hazardu a protože se ozval i majitel licence. Teď už je to hodně jinak.

    Mass Effecty dva a hlavně tři jsou pro mne nezajímavé hry, ta DLC vydávaná za bioWare body byl debilní nápad a já jsem ho nikdy nepodpořil. Ani mne to nezajímalo.

    Naopak u Ubi si mikrotransakce využívám ve svých oblíbených hrách, který jsem roky hrál, hraju a hrát budu. WIldlands i Divize, ani u AC Odyssey nemám problém si občas koupit ohnivýho koníka (i když jde občas koupit ve hře přes tu rudu, má se to i tak).
    U Anthem je ajsně řečený už při prodeji, že content bude postupně, u Battlefrontu V. taky je, obojí mám a nestěžuju si (leda na to, že to dělaj pomaleji, ale raději ať to vydaj odladěný a v pořádku, než aby to byl průser).

    Pokud u toho všeho je něco jako fakt blbé, jsou ty updaty her. Zatímco v minulosti hra se vydala a pak opravný patche (když byla firma slušná, často na to ale i srali), tak dnes pondělí/úterý a vidím tam šest update a některý maj i 5 G velikost.

    Co je nejblbější, když za hra jako službu schovají vydání předběžné verze a z hráčů dělají beta testery víc než je zdrávo.
    PIETA
    PIETA --- ---
    VIRIK: No, nesouvisí... Praxe ukazuje, že řada vydavatelů, když dělá to první, k tomu velmi nadšeně nacpe všechno to další. A zrovna EA má v tomhle dost špatnou pověst, vzhledem k SWBF2, a Bioware to třeba v ME3MP mělo řešené dost podobně, jako ten Battlefront. Takže se lidem, pro které to je automaticky špatná zpráva, vůbec nedivím.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    malá poznámka k tomu, jak se všude píše "hry jako služba" a že je to šit.

    Není to šit, jen to musí studia jako DICE nebo BioWare doladit. I Ubisoftu chvíli trvalo, než přišel na to jak správně to dělat a hry jako The Division 2 nebo AC Odyssey jsou krásným příkladem toho, jak to nejen výborně funguje, ale i jak je to skvělé.

    Titul nejvtipnější lidé dostávají tedy ti, co na jednu stranu ukazují na model "hra jako servis" jako viníka že vychází spousta odpadu a současně vyzdvihují Division 2 nebo Odyssey, který ale jsou vzornou ukázkou onoho modelu :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Jsem si naposled koupil časopis Level. Vyšel v něm článek o BioWare z rukou Ondřeje Šváry.

    Jeho komentář obsahuje tato fakta (ne názor, ale prezentuje to jako fakta).

    Cituju: Anthem vypadá jako něco vyrobené v Digital Extremis nebo Bungie (myšleno jako urážka, jakože je to komerční šit).
    Není tam obsah a příběh, protože ten přidají za peníze (to vzal kde? Opakuje to tam dvakrát.)
    Jako fakt je uvedeno i "...ránu fanouškům uštědřila nepovedená akce Anthem, ve které je téměř vše špatně a nelze nad tím mávnout rukou... ...důvody proč se nepovedla znají všichni (výčet toho co znáte loading, není příběh), Anthem je žebrácká opera.. ..novinka selhala po všech stránkách.
    argumentuje fanouškama (opět to my), kteří právěm protestují (Švára tedy mluví za lid).
    Může za to EA a s ANthem je hotovo, je to špatná hra a ví to všichni.

    BW potvrdilo přílušnost k davu (asi myslí hanebníky DE a Bungie)


    časopis Level patří do party s Games.cz. Tedy mnou pastované Video s Rynešem (jsou tam mraky textu, ale já je nečtu a hned potom není tam příběh) a ta recenze Jana Slavíka, u které jste i vy konstatovali, že si ten chlap prostě vymýšlí.
    Bohužel se už rohoduju, že kupovat si ten časopis jen kvůli článkům Olejníka, Dobrovskéh a Pavlovkého nebudu, protože ostatní se projevujou jako zmrdi. Mimochdoem už řada společností jim neposílá klíše ke hrám, aby je mohli recenzovat, například vynikající Ashen tam nikde nenajdete, dle vyjádření šéfredaktora games.cz ale tu hru kupovat nebudou, když jim nepošlou klíč, tak prostě nebudou přece se o něco takovýho snažit. Mno, prostě si o sobě myslí dost, nicméně profesionálové ani novináři to nejsou ani náhodou.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tam je toho víc.
    Americký i kanadské zákony jsou v tomto ohledu strašně přísné a pokud někdo dovede zaměstnance k tříměsíční rehabilitaci, už je to pro inspekci ze strany úřadů. V částečně socialistický kanadě na vás vlítne úřadů hned několik.
    Současně je v USA i dobrým zvykem, když nekomunikuje management, vytvářet zaměstnanecký rady nebo i odbory. Ty v praxi slouží pro vlastní organizaci jeslí (tam kde nejsou a jsou potřeba), zubařů nebo i pracovního plánu, pokud toho není nadřízenej schopen. Zaměstnavatel tomuhle nesmí bránit.
    taky nikde není jak to potom ta firma odměňuje, jestli náhodou s tímhle tempem taky zaměstnanci sami neosuhlasí, protože jsou finančě kompenzováni (potom je to ale pomluva).

    V BioWare nepracují dělníci z nižších sociálních tříd, kteří jinde práci neseženou, ale často vysokoškolsky a odborně vzdělaní dospělí lidé. Navíc je tam i fůra zahraničních pracovníků – ergo tedy i úřady jsou přítomny, ti si jistě hlídají daně a aby je cizinci správně odváděli, na to jsou přísní.

    Reakce novinářů jsou různé, hrej.cz to prostě shrnuje bez inektiv, ale games.cz začala mlít sračky a to i na Inkvizici, už je jim jasné proč je špatné DA 2, rozumí problémům s enginem Frostbite (který je tak špatný, že si jej vybrala firma NVIDIA na prezentaci svých technologií), objevila se i ta pohádka o tom že DA Inkvizice je sračka, MMO bez lidí a podobný hejty postavený na neznalosti her a mající původ na informací z internetu. Že je anthem sračka prezentují jako fakt, padali tam i nesmysly od lidí co to nehráli, že videa nedávají smysl, aha tak proto (problém je, že uvedenej příklad ale není ve videu, ale tady vůbec ty argumenty jsou vachrlaté). A samozejmě "my jsme čekali singl player příběhovku, jak je zvykem", tedy nenávist k open worldům, čímž se tato redakce vedená dokonce člověkem co je zde na nyxu sama definuje. Inu, profesionálové, že.
    Vlastní subjektivní názor prezentovaný jako fakt, pravda načetlá z redditu (hru nikdo nehraje).

    Traged si pamatuje, že jsem patřil mezi velice kritické jedince k tenkrát uvedené hře Anthem. TO jsem pořád, ale hejtit je za to nehodlám a kopak do hry taky ne.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Co ale tomu novináři opravdu věřím, je tohle ze včerejška: "I've gotten a number of messages from developers who work or worked at beloved AAA studios saying, "Replace BioWare with [my studio] and it's the same story." Which is heartbreaking. But I can't imagine anything changing unless we keep reporting and talking about these stories."
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jinak ještě poznámka k tomu engine, co používají u Anthem a prej jim sebrali techniky na FIFU....

    BioWare na něm dělalo už před mnoha lety Inkvizici a pak Andromedu. To mám jako věřit tomu, že za ty dlouhý roky (mimochodem déle než existuje engine Unreal verze 4) nenaučil, neviděl tooly, nevytvářel scénu?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TERZ: já poukazuju hlavně na to, jak se to dá napsat – survival kde jde o přežití je najednou prezentován jako báječný nápad, MP ve stylu Warframe je hrůza a děs, to jsou interpretace informací, který sesbíral. Tenhle survival sedí do projektu jako je Vigor od Bohemky pro Xbox, ale vůbec ne pro Anthem.

    taky jsem si nevšiml, že by videa obsahovala nějaký náznaky úžasného původního příběhu, který byl nakonec vyhozen a nahrazen jednoduchým a že by to nedávalo smysl – smysl to nedává prostě těm, co zahlásí – jo, jsou v tom mraky textu, ale ty já nečtu.

    Bejvalej šéf projektu co odešel a všechno se změnilo nekoresponduje se skutečností, že současný šéf je chlap co se do BioWare vrátil a s Anthemem tam začínal v preprodukci a ten pán od masseffectu to vedl v mezidobí. Například.

    Jinak já tohodle novináře vůbec nemusím, pro něj je vždycky ve výsledku svět strašně jednoduchej. Připomíná mi český levičáky a jejich články, taky obsahujou fakta – o to se nikdo nepře – ale jsou daný do jinejch souvislostí a interpretujou se jinak.
    Třeba to se změnou názvu, to bývá naprosto nromální, ale tady je to daný do souvislosti že je to důkaz nějaké hrůzy.

    Spousta věcí je typickej korporátní bordel, ve kterým ale pracujeme všichni (a kterej si umí řešit leda společnosti jako je Ubisoft, který jsou ale vyjímka).

    Stížnosti na engine si protiřečí, byť to o chybějící dokumentaci bude jistě pravda, že jim ji nedodávají. Třeba u projektu star wars, kterej už nebude bylo uvedeno, že frostbite 3 neumí kameru pohledu ze třetí osoby a že to nakoenc nějak udělali a předali kolegům. Časově to ale neodpovídá s tím, že tenhle pohled kamery měla už Inkvizice, která je starší než tenhle projekt (zjevně šlo o popis jiného problému, ale tady je to uvedený jako špatnej příklad, kterej spíš potvrzuje to že tam mají chaos v komunikaci).

    Navíc výsledek tomu neodpovídá, protože ten otevřenej svět je udělanej precizně a velice dobře. A pokud na to měli tak krátkou dobu, musí být geniální. Já tám trávím už desítky hodin času a nestačím se divit co tam všechno je, jak je to plynulé a jak to vypadá (a navíc tam NVIDIA vrazila svůj raytracing). Což je další věc, vývoji asistovala NVIDIA a tady o tom ani slovo (jasně, jde i o patenty a bude to podléhat mlčenlivosti, ale stejně...).

    Článěk spíš pro mne potvrzuje to, že BioWare má od začátku svý existence ve firmě anarchistickej chaos, což s eprojevovalo u jejich her už od Baldurů. Ale dycky to dobře dopadlo, u inkvizice se mi počkání vyplatilo tak, že jsem dostal RPG? co mi srazilo baldury z prvního místa a trůní tam teď inkvizice.

    Hodně informací taky pochází od lidí propuštěných nebo odejitých a to se nedá brát tak úplně ... jako neznáme jejich motivaci kritiky. Mohlo jim neodpovídat pracovní tempo, jsou naštvaní protože fakt ohodně oddřeli a neuznali jim to, můžou to být i lemplové kterejch se zbavili. V tomto nevíme nic a tomu novináři moc nevěřím – jeho názor, ona to není ani reportáž, je to furt jen odborný komentář.
    TERZ
    TERZ --- ---
    VIRIK: Hele a jak to teda s tím Anthemem bylo? Teď když je to celkem téma by bylo fajn dozvědět se i opačnej pohled na věc (mimo PR vyjádření samotného BioWare, ti asi těžko budou psát, že se jejich zaměstnanci hroutí). Schreier ty známosti má, pár velkejch firem už podobným způsobem propálil tak nemám důvod tomu článku nevěřit ale pokud máš jiné zdroje tak bych je prostudoval, radši bych tomu, že tam ti lidé pracují v popisovaných podmínkách nevěřil.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    //jinak je to samozřejmě i velice svojský překlad, v BioWare fakt nemají místnosti pro vývojáře, aby se tam vybrečeli :))

    pro studijní účely:
    Kotaku popsalo vývoj Anthemu, šlo o noční můru - novinka na konzolista.cz
    https://konzolista.tiscali.cz/.../onearticle?link=kotaku-popsalo-vyvoj-anthemu-slo-o-nocni-muru-bd81
    „V Bioware byly soukromé pokoje, v nichž vývojáři brečeli. Lidé byli po celou dobu rozlobení a smutní. Deprese a úzkosti jsou epidemií v BioWare,“
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    sector.sk je ještě seriozní, prostě dal překlad a napsal, že se jedná o článek. Český konzolista ale začal rovnou s:

    Letos v únoru vyšla po mnoha letech čekání akční hra Anthem od uznávaného studia BioWare. Asi není třeba znovu zmiňovat, že šlo o obrovské zklamání. Hra nejen že nebyla dobrá, ale zároveň ji trápí velké množství chyb. Není týden, co by se neobjevila nějaká další obrovská chyba, která jen otravuje neustále se tenčící hráčskou komunitu. Kotaku včera odpoledne přineslo velmi zajímavý článek o vývoji Anthemu, který popisuje, jakým peklem si museli vývojáři projít. Ti museli bojovat nejen s odchodem zkušených kolegů, ale i s Frostbite enginem a vedením EA. Pojďme ale pěkně popořadě.

    Což je problém, protože je to subjektivní dojem prezentovaný jako fakt, pak nepravdivé tvrzení a nakonec i přímo lež.
    Aneb přesnej postup článku na kotaku, který je shrnutí jednoho novináře a v zásadě má hodnotu odborného komentáře (který ale může i nemusí obsahovat fakta), s nějakým vyzněním a následně začne bejt překládán se silně subjektivním dojmem prezentovaným jako fakt a nakonec to bude naprostá pravda pravdoucí a potvrzovat se to bude linky na vzájemný překlady a odkazy na tenhle původní článek. Eskaluje to rychleji než jsem čekal.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam