Občas dost nechápu, jak v téhle hře funguje scaling.
Šel jsem za rangera na misi, na hard. A hra mi tam hodila legendárního enforcera, který fungoval tak, že jak mě jednou trefil ohníčkem, tak jsem hořel. Nejdřív tak dlouho, až mi shořel štít, pak cca vteřinu nezranitelnosti po štítu, a pak celé životy, až mi zbylo to minimum, co hra vždycky nechává po dotce. Prostě libovolný zásah, všechen štít a všechno brnění pryč.
Teda, ne enforcera. Dva legendární enforcery najednou, pro jistotu. A v rámci x-tý vlny v boji, takže vždycky, když mě dostali, to jelo od začátku. Nakonec jediný, co zafungovalo, bylo odletět tak daleko, že si mě nepřátelé přestali všímat, a pak jim odsnipovat nádržky devastátorem. Netuším, co bych dělal, kdyby tam nebylo místo nebo kdyby hra měla tenhle exploit ošetřenej.
Pro jistotu to teda ani nebyli bossové, po nich přišel dominion a těm nakonec dvě pojmenovaný fúrie, ale to už byla hračka, dohromady jen asi dvanáct fází nezranitelnosti, pohoda.