• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MILAZAJICEKbulletjournal
    Diskuze pro příznivce metody plánování času #bulletjournal #bujo

    "Není nic horšího než krutost, s jakou mluvíme sami k sobě."
    rozbalit záhlaví
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    KEJKLIR: Parádních bločků je hromada, začal jsem s oficiálním leuchtturmem a jelikož to u mě vypadá na čtyři bloky do roka tak se těším na další. Bude to pravděpodobně Paperblanks který je nádherný a má skvělý papír. Ty od tigeru mám tři ;-) z tu ceno to tam nešlo nechat ležet na ně určitě také dojde.

    KEJKLIR: Takže neotálej a 1.9.2019 začni. do konce měsíce ti připravím náhled jak jsem začínal já se zohledněním toho co bych už udělal jinak abych měl bulletjournal úhlednější.
    KEJKLIR
    KEJKLIR --- ---
    používám už dlouho diáře od Clever Minds, nejčastěji Week Planner. Koncept BuJo mě taky zaujal a už studuji knihu. Nejspíš od nich pořídím Idea Maker:
    TEČKOVANÝ ZÁPISNÍK NA NÁPADY IDEA MAKER - Clever Minds
    https://mycleverminds.cz/...apady-idea-maker.html#/29-barva-prirodni_hneda/34-velikost-s_90_x_140_mm
    Pro BuJo mají prý dělaný tento: https://mycleverminds.cz/diare/201-kreativni-diar-nedatovany.html ale ten mě tolik nezaujal.

    Na jejich diářích mi vyhovuje, že do kroužkové vazby se krásně vejde pero Parker. Bohužel nemají číslované stránky, je potřeba si číslovat sám.
    LENZIE
    LENZIE --- ---
    Pro mě je hrozně těžké začít. Mám potřebu mít všechno "tip-ťop", takže jsem udělala úvodní červencovou stránku (i s obrázkem) a tím jsem skončila :(
    Jinak teda prozatím jsem investovala jen do toho sešitu z Tigeru, který zmiňuje FRENNET:

    O knize vím, ale nemám/nečetla jsem. Nejsem si jistá, jestli by mě dostatečně nakopla ;)
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    FRENNET: To je škoda :) Jinak barvy nejsou na Bullet Journal potřeba, bohatě si vystačíš s jednou.
    FRENNET