MAR_TINA: když jsme v tom přiznejme se, tak můžu: Já mám s většinou jejich filmů problém - prostě mi to nějak vizuálně strašně sere (ja vím měl bych to vyhjádřit nějak konkrétně a sofistikovaně, ale tak) a u některých mě to i přijde takový nactiutrhání tomu tématu, nebo záměrný zkreslení reality. To mě asi nejvíc triggeruje na panelstory, který je vždycky ještě poředkládaný jako "musíš vidět". Za mě jsou její nej filmy Kurva Hoši, protože to je prostě dobře udělanej filmovej příběh se vším všudy, Praha - neklidné město evropy, protože dramatickej dokument o městě a architektuře nějak tý formě rychlo-švěnků kombinovaných se statickými záběry a narátorem s dramatickým přednesem nějak sedne a pak zde zmíněnej Šašek a Královna a to především kvuli hereckému umu Polívky a filmařský minimalističnosti, kteoru si takový "víc-drama-než-film" dílo ale vyžaduje.
Vedle toho kdykoliv vidím nějký záběr z rozhovorů s tou paní, něco o ní čtu, slyším herce jak vzpomínají na práci s ní, nebo jak se stvárňuje (negativně) v Kamenným mostě od TV, tak prostě musím seznat, že je to skvělá osobnost a čupr baba, což - mám dojem - by mnoho lidí netvrdilo