• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CLOWNZEPPAPŘIZNEJME SE...
    KONOPKA
    KONOPKA --- ---
    Ze nečtu e-maily který mě nezajimaj a ani nerusim odběry, tudíž na seznamu mám 15556 a na iCloudu 3887 neprectenych.
    BERRUNA
    BERRUNA --- ---
    Na snídani v hotelové restauraci pozoruji manželské páry a přehrávám si tu jejich společnou linku. Má jejich vztah po letech stejnou míru vášně, jakou jsme zažívali po 10 letech my?
    Alespoň, že ta snídaně je dobrá...
    PANDA_JE_MRTVA
    PANDA_JE_MRTVA --- ---
    HAR4NT: Word
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    PANDA_JE_MRTVA: MS Office zrovna tak
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    Právě jsem odtancovala vystoupení, kde mi padala celou dobu sukně, kterou jsem si držela... Když jsem sundala sukni hrozně nenápadně, na dalších tanec mi padaly zas kalhoty... Tvl.jsem amatér fakt 🤦‍♀️
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ERVIN: no prave
    PANDA_JE_MRTVA
    PANDA_JE_MRTVA --- ---
    NEI: díky Office se umím vyrovnat s cringe situacemi. neuvěřitelná škola.
    NEI
    NEI --- ---
    Koukám se potřetí na celej The Office US a miluju to.
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    PALEONTOLOG: To jsou Linkin park nebo Korni.
    BONEMINA
    BONEMINA --- ---
    K RHCP mám nostalgický vztah. V naší školce se vždy ke konci roku pořádala zahradní slavnost, hitovky typu Maxim Turbulenc apod. Jeden rok ale některá z učitelek provedla sabotáž, místo Jedejedemašinky se z repráků ozvalo Californication, děti pařily úplně stejně jako na dětské hitovky a bylo to poprvé a naposledy totálně pohodové zahradní odpoledne.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    rhcp, to jsou ti šmejdi zodpovědní za nu-metal :-E jednoduše - katastrofa
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    STICKYGREEN: Mě takhle formoval One Hot Minute. Calif dobrý, BTW sem tam, Stadium so so a pak už jsem to přestal poslouchat... tohle postý vylouhovaný kvílení: