• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOMBRIDEROFF-ROAD Games - Snowrunner- Mudrunner- Spintires-
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    TOM_HOST: *laughs in Kola*
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    108h
    1000km
    Michigan na 100%

    Rek bych ze tutorial mam uspesne za sebou :))


    YGGDRASSIL
    YGGDRASSIL --- ---
    LEFTY: twinsteer AWD, bez toho byl uplne k nicemu, zustal viset v kazdym doliku, do kteryho zajel zadnima kolama. a kolob ten placatej, ten co ma trvale awd+difflock. dlouho jsem ho ignoroval, protoze jsem zkousel ten prvni s tim dlouhym cumakem, a jel nejak divne, na kazdym kopecku mi prokluzoval a musel zapinat lowgear a difflock, proste me otravil.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    YGGDRASSIL: a kolob ten plscatej? Nebo dlouhej?
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    YGGDRASSIL: twinsteer máš AWD?
    YGGDRASSIL
    YGGDRASSIL --- ---
    TOMBRIDER: Oukej. Tak nejdriv rychlostni blato testy. Protoze to me sere nejvic. Kdyz se prevrhnu ve skarpe v lese, protoze jsem netrpelivej kokot a zkousim to vyjet bokem a jeste najedu na kamen, to snesu a pak me bavi to vyprostovani, ale kdyz je nekde tricet metru louze na silnici a ja se tim prohrabavam pul hodiny, to me rozciluje.
    Takze jsem si se vsema truckama projel trasu na Wisconsinu - Black Badger Lake, vylet od garaze po silnici na vychod, nikde neodbocovat, az dojet k pumpe (tankovaci spot) skrz zatopenou vesnici. Trosku silnice, dirt silnice, jeden brod pres ricku, a pak uz jen silnice z kopce a skrz zatopenou vesnici blatem/vodou az k pumpe. Vsechno best kola (pokud lze, mudtires), best motor, balanced gearbox (nebo advanced special), awd on celou dobu, gear auto dokud lze ci je rychlejsi nez low, u aut s difflockem, co potrebuje low, prepiname low. Bez nakladu, flatbed nebo aspon saddle.

    Amici
    Western Star 49X. 6:20, 75l benzinu (77% zbyva). Louze musely byt low a difflock, lehci teren mel rychlejsi
    Twinsteer, 5:03, 80l, 78% zbyva. jistota pohoda, s difflockem lepsi.
    Paystar 5600, 5:57, 99l, 64% zbyva, vetsinu casu na auto, byl mirne rychlejsi nez v low a difflock, ale vic zral. mudtires nepomohly
    Navistar 4:53, 82l, 74% zbyva, v lehcich pasazich mimo louze radil i za dve a byl rychlejsi. Pro srovnani s highgearem 5:12, na H to neutahnul, stejne se muselo na auto na jednicku a nechtelo se mu tak zrychlovat na stredne lehkych pasazich, 115l, 65% zbyva.
    P16 – 5:03, 42l, 85% zbyva, tez se mi zdalo, ze obcas dovede zabrat, zadni kola to utahly
    Freightliner 114SD – 7:00, 45l, 78% zbyva
    P12 – 5:08. 58l, 80% zbyva. celkem stabilne jel na auto, i v horsich pasazich vaznul malo, difflock ani moc nepotreboval
    CAT dumptruck 5:05, 57l, 89% zbyva. (s advanced special a cisternou na zadech jel za 5:20 a 80l)
    CAT kloubovy 4:47, 60l, 82% zbyva
    CAT heavy duty 8:39, 81l, 70% zbyva. Velke zklamani a prekvapeni, v lehkem terenu je to jeden z nejrychlejsich, ale tady bez difflocku byl uplne v prdeli i v lehkych pasazich
    ANK 6:22, 65l, 67% zbyva. muze mudtires, ale nechal jsem mu jeho unikatni offroad kola. zadna slava, ma byt nejlepsi offroader, ale v bahne-vode to same jako ostatni. nedalo mi to a vyzkousel jsem ho jeste v nejlepsim moznem setupu na balonovych mudtires, a 5:40, 43l, 78% zbyva
    Royal 5:34, 64l, 76% zbyva. styl navistar, nema difflock, na auto awd zurive hrabe dopredu, nadsene zrychluje na kazde lehci pasazi. dva pokusy neplatne, prevrhl jsem ho v zatacce z kopecka
    Paystar stary – 5:36, 65l, 72% zbyva, prekvapive dobry

    Rusaci
    Bandit 5:30, 34l benzinu (76% zbyva)
    Boar, 5:10, 75l, 74% zbyva. rychlejsi na auto v lehcim bahne
    Azov73 nizky – 5:50, 80l, 77% zbyva. nejlepe jel na highgear s jistotou. zatezovy test s cisternou na zadech a dalsi v privesu: 6:54, 125l, 64% zbyva. na highgear uz to neutahnul, chtelo to auto. plus trosku uviznul v tom prvnim brode pres potok mezi dvema kameny, ale cas jsem mu pozastavil na to. (pri dalsich testech v tomhle miste s nakladem uviznul DAN, P12, P16, Tayga, vlastne vsechno krome Kolobu a Tatarina)
    Azov 64 cerveny 5:55, 54l, 85% zbyva. pocitove rychlejsi,celkem se snazil na auto i radit nahoru
    Azov 53 rychly 4:43, 60l, 70% zbyva
    Azov Arctic 3:54, 54l, 84% zbyva. Nejlepe jen na low+ s difflockem, to bylo jak projizdka po asfaltu, na auto prekvapive prohraboval a vaznul
    Kolob placaty cumak 4:14, 53l, 85% zbyva. nezastavitelna mrcha
    Dan 5:55, 60l, 82% zbyva
    Cerveny Voron – 4:58, 49l, 80% zbyva. lehke pasaze znatelne rychlejsi, v tezsich vaznul zcela jako ostatni na offroad kolech
    Tayga 4:58, 52l, 84% zbyva, cerveny voron v blede modrem, nejlehci teren nadsene zivejsi. zatezovy test s cisternou na zadech a dalsi v privesu: 7:56, 115l, 64% zbyva, uz tak tak jela s bidou i na lowgear, na prvnim brodu zapadla na stejnem miste jako vsichni (a jeste driv nez srovnavany azov73 vyse), cas jsem odecetl
    Step310 – 7:45, 62l, 71% zbyva

    Scouti
    Actaeon (s cisternickou a mudtires), 9:29, bez difflocku uplne v prdeli i v lehcich pasazich, 57l, 57% zbyva
    Ford750 – 7:17, 41l, 69% zbyva
    Tatarin 2:57, 29l, 90% zbyva. jedinej, kdo jede na auto na petku furt a ma totalne v pici
    Yar 5:16, 12l, 88% zbyva. na auta na jednicku a prokluz, takze lowgear taky nejlepsi volba


    Zaver: Top vysledky poradi: Tatarin 2:57, Antarctic 3:54, Kolob 4:14, Rychly Azov 4:43, kloubovy CAT 4:47, Navistar 4:53, Tayga a Cerveny Voron 4:58, Twinsteer 5:03, P16 5:03, CAT dumptruck 5:05, P12 5:08, Boar 5:10, Bandit 5:30, Royal 5:34
    Top zklamani – Actaeon (ze by za to mohla vaha ty cisterny?), heavy duty CAT, ANK
    Medium trucky jsou svizne, ale jen dokud jsou lehke a jen dokud jsou v lehkem terenu, cim vic nakladu ci horsi podminky, tim je lepsi volit viceucelove heavy trucky s privesama ci korbama, rozdil se srovna nebo ty lehke dokonce prekonaji. Rusaci jsou rozhodne lepsi nez amici. Snowrunner prevodovka dava smysl, na Low jezdi trucky v bahne jisteji nez na auto, tam jedu na jednicku pomalu a prokluzuju, dvojku mi to neradi, na low+ to byva o chlup rychlejsi, a to zejmena u aut, ktere nemaji trvaly difflock.

    Tyhle testy me presvedcily zacit pouzivat ten lepsi Kolob, ktery jsem do te doby ignoroval kvuli spatne zkusenosti s tim prvnim. A taky Twinsteerr.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    YGGDRASSIL: nahod!
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    YGGDRASSIL: Jasně nahoď, a spoilerů bych se nebál. Hra je už dlouho na trhu.
    YGGDRASSIL
    YGGDRASSIL --- ---
    Udelal jsem si prakticky srovnavaci testy, jak jezdi ktera masina v ruznejch podminkach, protoze mi v praxi uplne nesedelo, co se pise po netu. Klidne to sem nahazim, kdyz uz to je udelany, ale nevim, jestli to nahodou neni spoiler:) Je to pro nekoho zajimavy?
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Jestli je nějaká oblast fakt povedená, tak je to Wisconsin. Krásnýá krajina, která není plná depresivních lokací jako Taymyr, ani plná ledu jako Kola, a mise jsou míň grindy než na Yukonu.
    Amur jsem teda ještě nezkoušel.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    S kolegou jsme si rekli ze dost bylo snowrunneru .. ze uz jako ceho je moc toho je prilis … a tak jsme zapli gta … a vzali jsme si dva nakladaky s korbou a jeli do hor



    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Double decker, překvapivě stabilní a první zkouška Azova. To auto je fakt na autopilot.

    LEFTY
    LEFTY --- ---
    TOM_HOST: potreboval jsem 2x4 (oversized cargo).
    Nakonec jsem to rozpohyboval
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    LEFTY: Neni lepsi twinsteer s kratsim privesem?
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Osmickovej naves není úplně obratnej.

    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    LEFTY: On neni … on me ma rad :))) ale je pravda ze dostat se k nemu me stalo trochu kurvovani

    Btw na pc maji i hc mod … bez awd bez diffu za benzin se plati apod … maa gooo riii :))
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    BATY: nebuď nepříjemnej, získat tatarina není sranda :-) A nejde za něj dát přívěs. A nejde zvednout jeřábem ani vysokozdvihem :-)

    Jinak za mě je nejlepší scout ANK :-) akorát škoda, že mu nejde dát nezáívislej naviják. Žeru na tom rychlej záběr a akceleraci a sání a výfuk vysoko by default.
    Několikrát jsem s ním něco někam dovezl a pak si říkám - ještě plná nádrž, co teď? A vyšplhal se třeba na dvě watchtowers, sebral nějakej těžko dostupnej upgrade... akorát na vyšším pérování se teda rád kutálí.
    BATY
    BATY --- ---
    TOM_HOST: se zapřáhnutym 20 tunovým náklaďákem :)
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    BATY: Zas je to jenom scout … neupgradovatelny … ale na tahani a do nepristupnych mist je to super :) jsou na aljasce mista kde zapadnu se vsim … a tohle tam radi nahoru :))
    BATY
    BATY --- ---
    TOM_HOST: cheater...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam