Wildlands, Breakpoint i Dying Light 1 i 2 jsou normálně hratelné solo i s kamarádem.
U Wildlands i Breakpoint si můžete zapnout další spoluhráče, u breakpointu dokonce dva druhy družstev a seskládat z psotav, který amjí nějaké schopnosti.
Není pravda, že by to bylo obtížnější nebo lehčí (sám jsem u wildlands měl zapnutý tiery, kdy plynule se stupňuje obtížnost a nakonec to vypíná i mapu a je to na nejvyšší a normálně jsem to zvládal dohrát), vyžaduje to prostě rozdílný přístup v taktice, hraje se to prostě jinak. Pokud to někdo neakceptuje a hraje to jako Far cry a všude vlítává s kulometem, pak ano, bude chcípat. Ani jedna z těch her není pro idioty, kteří si neumí přečíst popis, co je to za hru a že to slovo taktická tam není z prdele.
U Deat island i Dying Lightů se zase mění počet nebo houževnatost nepřátel dle počtu hráčů v lokaci, nastavení obtížností (lze přepnout čistě na singl, ale rozumím že když si toho někdo nevšime a nechá 4 hráče a sám to pak hraje na hard, pak si stěžuje že to bez kamaráda nejde, že mu to skutečně nejde, když má primární nastavení na víc lidí).
V Breakpointu mám 590 hodin, ve Wildlands 800 hodin, v DL a DL2 dohromady přes 1500 hodin.