• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Battlefield 6 / XSX / 188 hodin / #dohrano

    Multiplayerové hry tohto typu sa nedajú dohrať, respektíve považujem ich za dohraté, keď ich nakoniec odložím, čo teraz čaká aj Bf6. Bolo to dobré, a predpokladám, že sa ešte okolo sviatkov vrátim, keď vo mne vianočný duch zase vyvolá akútnu chuť zabiť nejakého toho blížneho svojho balistickou ručnou zbraňou, ale nateraz je dohrané.

    Čo k hre dodať? Je to Battlefield. Tentokrát je to jeden z tých lepších Battlefieldov, a na XSX vyzerá a znie fantasticky bez akýchkoľvek kompromisov vo výkone, čo je veľmi chvályhodné. Menej chvályhodný je nárast počtu CoD hráčov, keďže Call of Duty bol tento rok výnimočne slabý, a s tým súvisiaca codifikácia kedysi celkom v realite ukotvenej hry na konflikty malých jednotiek kombinovaných zbraní. Uvidíme, čo s tým spravia ďalšie sezóny. 8/10

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    Might and magic 6 (678 merge mód) / 40 hodin / #dohrano

    ach jak to říct. tahle hra je moje láska z dětství, kdy jsme ji s kámošem drtili stovky a stovky hodin dokola celý měsáce, aniž bychom ji dokázali vyhrát, až pak jednou celý skoro upocený :D neskutečný. celkově ta hra působí mnohem větší a masivnější než jen na těch 40 hodin (GOG mi je počítal, ale měl často problémy se synchronizací a padal wtf, nicméně 40 hodin je plus mínus správně tipuju). doporučuju každýmu, kdo to kdysi hrál a nebo kdo má rád old school RPGčka, který nabízej spoustu dobrý hratelnosti.. a nebojte se čeknout návod nebo google, když něco hledáte:) jinak si tam přidejte pár dalších desítek hodin :D udělal jsem anprostou většinu vedlejších úkolů, vynechal jsem jen čtyři, který se mi už nechtělo před koncem řešit, povyšovací úkoly povolání jsem dal všechny


    + miluju ten svět, artstyle grafiku...
    + hudba naprosto ňůňo
    + skvělej RPG systém, hledání učitelů atd., fakt má člověk pocit, že cestuje po otevřenym světě a hledá
    + neustále člověk nachází lepší a lepší vybavení, takže to uspokojí i takového toho diablo hoardera
    + rozmanitost povolání atd.
    + mód přidal 16:9 obrazovku, vyšší rozlišení, možnosti cestovat napříč všemi třemi díly, upravovat si (boostovat) obtížnost atd., poznámky na mapu

    - samozřejmě ten design a gameplay na spousta místech strašně zastaral, dungeony by mohly být plnější zajímavejch věcí atd. nebo nestačí, že parta má klíč, ale konkrétní postava s klíčem v inventáři musí kliknout na dveře, jinak se neotevřou...
    - někdy se to zvrhne (hlavně ze začátku a úplně na konci) v takovej kite simulátor:)
    - pozdější mapy plný titánů atd. jsou už jen vysloveně o tom to proletět s kouzlem lítání, naprostej nesmysl to zabíjet..
    - spousta věcí je bez návodu (a nebo dobré paměti) těžko dohratelná. taková hrobka VARN mě málem připravila o příčetnost
    - někdy člověk udělá něco, z čehož mu padne reputace úplně k nule, hra ho dostatečně neupozorní, až když ho začnou kuchat stráže a drožka, která stála 20 goldů najednou stojí 20000 :) to je k nasraání, stačí třeba jen kliknout špatně na dialog (a člověk vidí jen téma, takže ani neví, na co kliká..)
    - fakin blastery i s grandmaster levelem jsou úplně k hovnu :) ať žije Imploze


    FRIZER
    FRIZER --- ---
    The Witcher 3: Wild Hunt / PS5 / 85 hodin / #dohrano

    Asi čtvrté dohrání od vydání a třetí na Death March, což jsem koukal, má na PS pod dvě procenta hráčů. Dal jsem si komplet edici včetně DLC poprvé na PS5. Těch 60fps hře sluší a pořád je na co koukat i po těch letech.

    Příběhová dokonalost, které nesahá Bouřková sezona ani Rozcestí krkavců po kolena. Srdce z Kamene považuji asi za nejlepší herní DLC vůbec...je tam vše, Faustovský motiv, Heist mise, Svatba, Shani atd. Otazníky jsem vysbíral opět téměř všechny až na Skellige. Jsem zvědav jak tvůrci navážou za dva, tři roky s Ciri jako hlavní hrdinkou.

    Jediné co se dá, za mě, hře vytknout je EXP systém...kdy čim větší obtížnost, tím méně zkušeností. Stejně tak navázání na LVL, takže za splnění celkem komplexního úkolu dostanete asi 100 exp a pak v jiné misi narazíte po cestě na pumu a za zabití dostanete zkušeností 800. Je to takové úsměvné. A soubojový systém stojí také vcelku za prd...stačí nahodit Quen a uskakovat. Pak sejmete cokoliv na jakémkoliv lvl, pokud nejde o bosse.

    Každopádně hudba, výprava, příběh,postavy, jednotlivé mise a úkoly, vše stále top.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Sword of the Sea (2025) / PS5 Pro / 4 hodiny / #dohrano

    Během listopadu jsem toho věru moc nenahrál. (Pod)zimní počasí k tomu sice bylo extrémně vhodné, ale přebila ho moje podobně hnusná nálada a to se přes koleno lámat nedá. Rozehrál jsem sice aspoň Tomb Raider II Remastered, ale pak jsem si všimnul, že končí Infinite Backlog challenge na dohrání Sword of the Sea do tří měsíců od vydání. Je to v Plusku a ZOMBO to celkem chválil, tak jsem tomu teda jeden víkend věnoval. Myslím, že ten předminulý.

    Nelituju a je to přesně tak, jak ZOMBO ^^ píše: rekreační oddychovka na způsob Journey (to jse ovšem dohrál až na několikátý pokus) kříženého s Abzû (to jsem nedohrál vůbec), rukopis stejných autorů je prostě znát. A v porovnání s těmihle dvěma předchůdci mě Sword bavil zdaleka nejvíc. Po prvním dohrání je navíc možné se vracet do jednotlivých kapitol a dělat tam věci, na které při prvním průchodu nebyl čas nebo o nich člověk nevěděl. Trochu napoví trofeje, ale většina z nich je skrytá a já si tentokrát o hře vůbec nic nedohledával. Hrát takovouhle relaxační záležitost podle návodu by mi bylo proti srsti.

    Takže jsem byl celkem překvapený, kolik věcí jsem ve hře úplně minul :-) A to jsem přitom vůbec nespěchal. K počátečním čtyřem hodinám jsem tak nakonec přidal dalších šest a do toho nádherného světa se určitě ještě několikrát rád podívám. Absolutní nenásilnost a až meditativní nálada je něco, co v mé aktuální situaci dokážu ocenit. Rozhodně to nevidím na platinu, některé trofeje totiž podle mě nejsou úplně kompatibilní s myšlenkou hry (třeba dohrát ji celou pod dvě hodiny - speedrunovat něco takového by byla věčná škoda!). Ale to je úplně jedno, protože někdy je cílem opravdu samotná cesta...





    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Metal Gear Solid Delta / XSX / 15 hodin / #dohrano

    Engine a nová grafika veľmi pekné, hrateľnosť na dnešné pomery trochu jednoduchšia, scenár a dialógy na dnešné pomery dosť tragikomické. Je to dobrý produkt, ak si chcete pripomenúť, čo bolo v 2004 považované za revolučne komplexnú a filmovú hru, ale dnes to prekoná dvadsať titulov do roka. Nostalgických 8/10, ak fakt milujete sériu a dodnes chodíte spávať s CDčkom pôvodného Snake Eatera, tak si bodík pridajte.

    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    AZRAEL: v roku, v ktorom vyšlo KCD2, o tom pochybujem. Ale určite vyskúšam.
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    CLAVEN: len take klebety: najlepsie napisana hra roka a tak :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ZOMBO: teraz počúvam veľa dobrých vecí o Dispatch.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ZOMBO: Expanse tam bylo taky
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    GANDHI: Díky, mám určitě na seznamu společně s The Expanse.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ZOMBO: Zkus od Telltale The Wolf among Us - ted jsem to tusim videl v nejakym bundlu na Humble Bundle
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Tales from the Borderlands / PC / 12 hodin / #dohrano

    Od Telltalu jsem předtím hrál jenom The Walking Dead, takže mě zaskočil odklon od adventurní interaktivity a iluze, že něco ovlivním. Nemám problém pasivně sledovat seriál a občas odkliknout odpověď během dialogu, ale když musím bejt ve střehu kvůli QTE, tak si to moc neužiju. Každopádně bylo zajímavý vidět Borderlands z jinýho úhlu, atmosféru i humor trefili.

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ERRTU: krásný popis. BUdu se muset ponorit taky. Mam to v knihovně už dlouho. Kua ale 11 dní se mi nechce. Ale verim ze to bude stat za to
    STSUNG_NAVANA
    STSUNG_NAVANA --- ---
    Awaria / 2 hodiny / #dohrano
    Kdyz jsem se dozvedel, ze Lukasz Piskorz udelal dalsi hru tak jsem si ji sel hned stahnout. Predchozi (Helltaker) byla logicka a tahova az na par levelu, ktere byly real time. I pres to jsem hru nejak dohral na hard a posbiral vsechny achievementy. Awaria je (bohuzel pro me) komplet real time. Je to bullet hell na malem prostoru. Ovladate technicku, ktera musi opravovat stroje jakmile se rozbijou tim, ze do stroje donese soucastku nebo soucastky. Aby to nebylo tak jednoduche na malem prostoru, kde jsou veci, co generuji soucastky a stroje na opravu, tak vas honi duchove s ruznymi schopnosti a snazi se vas zabit. Jednu ranu prezijete, druha, pokud nemate nabity stit, vas zabije.
    Jako clovek naprosto neschopny hrat jakykoliv bullet hell jsem tuto hru vzdal, ale nedavno jsem se rozhodl hru dohrat. V prubehy hry jsem zjistil, ze hra je vice o tom jak si naplanovat utikani a prebihani a takovy mensi crowd control takze nejaky velmi rychle uhybani vlastne nebylo treba. Po dohrani nekterych levelu mate moznost polibit slecnu, co se vas snazila zabit.
    Hra je kratka a vtipna, dobre udelana. Level design ve skutecnosti o dost lepsi nez jsem ze hry tohoto typu cekal.
    Pokud clovek hru dohraje na hard tak se muze podivat na ilustrace jak probihal vyvoj hry. Bohuzel tyto slecny nejsou tak sexy jako ty z predchozi hry.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    TOOMIX: mhm tak tady si ale rejpnu :) warhorse si mohl dat trochu zalezet na znovupouzivani xichtu. protoze ten hlap co v 7:40 placa jindru po rameni jako jeho tata aby pri otoceni zjistil ze to je nejaky mestan tak ten:

    - byl zaroven osobnim komorim zikmunda co mu prijde ohlasit ze jsme ho vykradli
    - byl vrchnim lovcim ve vesnici v suchdole kterou jsem nenechal vypalit a on me pak jako vojak pustil do prazskeho lezeni
    - je bard michal nebo david, jeden z nich

    jak ten pornoherec, "nenechte se oklamat, vystupoval jiz jako lekar, poslicek s pizzou nebo treba cistic bazenu!" :D

    narazil jsem na to vickrat, treba cerny bartos z trosecka ma stanek s brnenim na kutnohorskem trhu.
    myslim ze na to jak je cela hra profi mi tohle prijde jako absolutne zbytecna materina, tech par unikatnich modelu navic uz by je v rozpoctu nezabilo.

    ale znova, to je jen kopani do kotniku. jako celek je to naprosty klenot.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    ERRTU: omg, Lakatoš je super!

    Oprava Orloje - Kingdom Come Deliverance 2
    https://www.youtube.com/watch?v=L4vQTP4jGDE
    GEE
    GEE --- ---
    Silent Hill 2 Remake/PS5 Pro/15 hodin/ #dohrano
    Koncentrovaná deprese, ke které se nechci vracet a přesto ji z hlavy jen tak nevyženu.

    Přiznání postaršího hráče - jediný Silent Hill, který jsem kdy hrál byl z nějakýho důvodu Shattered Memories na Vitě. Soundtrack ze dvojky mám ale naposlouchanej do posledního tónu a zarytej hluboko v mozku.

    Protože se znám - nemám rád hádanky, nerad se zasekávám a bloudím - samotné hře jsem se dlouho vyhýbal. Když teď remake spadnul do Pluska, už se odolat nedalo. Přesto jsem naskočil v kombinaci easy-easy - jednoduše, abych bez trápení pochopil o čem tahle legenda je. Heh - prý bez trápení.

    Pracuje tu především sound design. Hraju hlavně pozdě večer a před spaním - a nekecám - i Garmin na mě posledních pár týdnů křičel, že se mi nespí úplně dobře a ať se laskavě uklidním.

    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    Zavidim vam chlapi. Tohle je asi jedina hra, ktera mi chybi na Switch 2 :D
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    A pod to se vám, pánové, podepíšu.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ERRTU: ja som tiež salty, že som to dohral. Na jar si to dám ešte raz celé od začiatku. Toto je fakt hra, aká sa vidí raz za mnoho rokov.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam